Viaghjà à "Roots" cù BursaFotoFest!

Viaghjà à a Coca-Cola cù BursaFotoFest
Viaghjà à "Roots" cù BursaFotoFest!

U paese invitatu di u 12th Festival Internaziunale di Fotografia (BursaFotoFest), urganizatu da a Municipalità Metropolitana cù u tema "Roots" in cuuperazione cù u Cunsigliu di a cità di Bursa è l'Associazione d'Arte di Fotografia di Bursa (BUFSAD), serà i Stati Turchi membri di TÜRSOY.

BursaPhotoFest, chì hè u primu in Turchia è unu di i pochi avvenimenti in u mondu è si terrà trà u 12-2 di dicembre cù u tema di "Roots" in u so 9u annu, hè statu introduttu à a Sala di Conferenze BUSKİ. À a riunione; U presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa Şevket Orhan, u presidente BUFSAD Serpil Savaş, u curatore Beyhan Özdemir è l'assistente curatore Fahrettin Beceren anu participatu ancu. In u scopu di l'avvenimentu, chì durà finu à u 9 di dicembre, seranu urganizati parechji avvenimenti laterali, cum'è spettaculi, discorsi d'artisti, interviste cù maestri è valutazioni di cartera, è ancu mostre. U locu di BursaFotoFest serà u Centru di Cungressu è Cultura Merinos Atatürk (Merinos AKKM) questu annu cum'è ogni annu.

16 paesi 200 fotografi

A cura di Dokuz Eylul University Facultà di Belle Arti, Dipartimentu di Fotografia, Assoc. 2022 fotografi di "Turchia, USA, Azerbaijan, Bosnia è Erzegovina, Brasile, Bulgaria, Inghilterra, Iran, Spagna, Italia, TRNC, Kazakhstan, Kirghizistan, Uzbekistan, Romania è Serbia" participaranu à BursaPhotoFest 200, realizatu da Beyhan Özdemir. Ci saranu 116 esibizioni è 45 spettaculi di fotografia à u festivale, è più di 2000 ritratti seranu esposti in tuttu l'avvenimentu. L'esibizioni si scontranu cù l'amatori di fotografia in spazii speciali per esse stallati in Merinos AKKM Fairground. In u scopu di u festivale, seranu urganizati parechji avvenimenti laterali, cum'è performance, discorsi d'artisti, interviste cù maestri è valutazioni di portafogli.

Vera Haciska da Bulgaria, Valter Bernardeşi è Vircilyo Bardosi da Italia, Gabriel Brau Gelabert da Spagna, Vladimir Zivojivonic da Serbia, Kurtveliyev Ernes Fevzievic da Uzbekistan è Nurlan Tahirli da Azerbaigian, è l'attrice famosa Engin Altan Düzyatan da Turchia, L'opere di Timurtaş Onan, Dora Günel è Tahir Ün si scontranu cù l'amatori di fotografia à l'avvenimentu. L'invitatu d'onore di u festivale hè u Prof. Dr. Serà Güler Ertan.

À a festa; Mostre di fotografi di Adiyaman, Ankara, Antalya, Aydin, Balikesir, Eskisehir, Gaziantep, Giresun, Istanbul, Izmir, Kayseri, Kocaeli, Konya, Mardin, Mersin, Mugla, Nevsehir, Sakarya, Samsun, Tokat è Van, è ancu Bursa. ancu esse inclusu.

U paese invitatu di u festival serà i paesi membri di TURKSOY postu chì Bursa hè a Capitale Mondiale di a Cultura Turca 2022. In questu cuntestu, i fotografi di l'Azerbaijan, TRNC, Kazakhstan, Kirghizistan è Uzbekistan aghjunghjenu valore à l'urganizazione cù e so opere.

U presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa, Şevket Orhan, hà dichjaratu chì a fotografia hè un ponte da u passatu à u futuru è hà dettu chì sò felici di organizà u 12 di Fotofest, chì hè u primu festival di fotografia in Turchia è unu di i pochi festival di fotografia in u mondu.

U presidente di BUFSAD, Serpil Savaş, hà enfatizatu chì Bursa hè una cità di fotografia è chì vive tutte e quattru stagioni à u massimu. Savaş hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana è u Cunsigliu Municipale di Bursa per a so grande cuntribuzione à l'urganizazione di u 12th festival.

U Curatore di u Festival hè Dokuz Eylul University Faculty of Fine Arts Photography Department Lecturer Assoc. Beyhan Özdemir, invece, hà dettu chì parechje municipalità in Turchia organizanu diversi avvenimenti fotografici o artistici, ma questi sò festival individuali o sospesi. Özdemir hà enfatizatu chì u festival di fotografia più grande è participativu di Turchia, chì Bursa hà tenutu dapoi 12 anni senza interruzzione, hà cuntribuitu assai à a prumuzione di a cità è di a Turchia.

L'assistant curatore Fahrettin Beceren hà ancu invitatu tutti l'amatori d'arte à Fotofest.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*