A Delegazione di l'UE hà esaminatu a linea ferroviaria Samsun Sivas Kalın

A delegazione di l'UE hà esaminatu a linea ferroviaria Samsun Sivas Kalin
A Delegazione di l'UE hà esaminatu a linea ferroviaria Samsun Sivas Kalın

U Capu di a Delegazione di l'Unione Europea (UE) in Turchia Ambasciadore Nikolaus Meyer-Landrut è a delegazione custituita da l'ambasciadore cun ellu hà fattu ispezioni nantu à a Linea Ferroviaria Samsun-Sivas Kalın, a mudernizazione di a quale hè stata finita pocu fà.

Meyer-Landrut è a delegazione accumpagnata sò ghjunti à a Stazione di Çukurbük in u scopu di l'esami nantu à a linea ferroviaria Samsun-Sivas Kalın, chì hè stata realizata cù u sustegnu di u prugramma Operativu Settoriale di u Trasportu di l'UE. Quì, purtendu u caprettu di dispatcher, Meyer-Landrut hà urdinatu à u cunduttore cù u discu, in quale u cumandamentu di "move" o "stop" hè statu datu. Meyer-Landrut poi fece un viaghju in trenu trà Kavak è Samsun. Duranti u viaghju, Meyer-Landrut si n'andò ancu à a seccione induve u trenu era cumandatu è hà ricevutu infurmazioni da u meccanicu Süleyman Önal.

Meyer-Landrut, in una dichjarazione à i ghjurnalisti in a Stazione Ferroviaria di Samsun, hà dettu chì, cum'è l'UE, sò assai fieri di fà parte di u prughjettu di a linea ferroviaria Samsun-Sivas Kalın. Dichjarà chì ci sò altri prughjetti in questa direzzione, Meyer-Landrut hà dettu: "I treni sò assai impurtanti in quantu à a trasfurmazioni verdi. Perchè reducenu l'emissioni di carbone. U settore di u trasportu hè u settore cù u più altu aumentu di emissioni di carbonu. Allora ghjucanu un rolu veramente impurtante in a riduzione di queste emissioni quandu i treni sò usati. disse.

Meyer-Landrut spiegò chì cù a mudernizazione di a linea in questione, un grande aumentu di a capacità hè accadutu è a capacità hè aumentata da 21 treni à 54 treni per ghjornu, è cuntinueghja cusì: "Confort, sicurezza, è ancu novu sistema di signalazione sò cuntributi pusitivi di mudernizazione è stu prughjettu. A nostra cuuperazione in u campu di u trasportu hè un fattore veramente impurtante in quantu à a riduzione di l'ambiente è l'emissioni di diossidu di carbonu, tali prughjetti. Avemu finitu unu di sti grandi prughjetti quì, ma l'implementazione di un altru prughjettu cuntinueghja. Hè a linea ferroviaria trà a fruntiera Istanbul-Bulgaria. À u listessu tempu, ci sò prughjetti per a custruzzione è a riabilitazione di treni. U so budgetu hè ancu abbastanza altu. U trasportu hè un fattore assai impurtante di a cooperazione trà l'Unione Europea è a Turchia ".

Meyer-Landrut era accumpagnatu da u Vice Rappresentante di l'UNICEF in Turchia Paolo Marchi, ambasciatori è incaricatu d'affari, è ancu u Capu di u Dipartimentu di Modernizazione di TCDD Selim Bolat è u TCDD 4th Manager Regionale Hasan Arı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*