A mostra "Gavur Mahallesi" di Ahmet Güneştekin apre dumani

A mostra di u quartiere di Gavur di Ahmet Gunesteki apre dumani
A mostra "Gavur Mahallesi" di Ahmet Güneştekin apre dumani

A mostra "Gavur Mahallesi" di l'artista Ahmet Güneştekin, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, apre e so porte in u Kulturpark Atlas Pavilion dumani. In a mostra, chì resta aperta finu à u 5 di marzu di u 2023, stallazioni à grande scala è video è opere di scultura fatta cù u tema principale di u scambiu si scontranu cù l'amatori d'arte.

A Municipalità Metropolitana di Izmir accoglierà a mostra "Gavur Mahallesi" di Ahmet Güneştekin. A mostra, chì aprirà dumani à u Kültürpark Atlas Pavilion, pò esse visitata finu à u 5 di marzu di u 2023. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir assisterà à l'apertura chì si terrà à 18.00:XNUMX. Tunç Soyer assisterà ancu. Şener Özmen hè u curatore di a mostra. Aperta in cuuperazione cù a Fundazione Güneştekin, a mostra mostrarà installazioni à grande scala, opere video è sculture in quali forme metalliche sò cumplette cù petra. Un libru cumpletu chì serà publicatu da a Fundazione Güneştekin accumpagnà a mostra.

A mostra mette in risaltu a diversità culturale

Ahmet Güneştekin spiega chì e pratiche discriminatorii, cum'è in tutti i spustamenti di massa dopu à u scambiu di pupulazione è e so conseguenze, diventenu più visibili cù l'onda internaziunali di rifuggiati è migranti. U Quartiere Gavur offre l'uppurtunità di capisce l'effetti storichi, culturali è pulitichi di l'esse umanu. Mentre stabilisce una relazione cù a forma, a materia è a superficia attraversu un travagliu multidisciplinariu, crea un spaziu per fighjà u passatu à traversu l'ochji di l'alterità esaminendu u passatu cù u presente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*