Ci ponu esse parechje motivi chì affettanu u successu accademicu è u votu per a scola

U fallimentu accademicu pò avè parechje cause
Ci ponu esse parechje motivi per u fallimentu accademicu

Dichjarà chì ci hè una relazione impurtante trà l'adattazione di a scola è u successu accademicu, u psichiatru Prof. Dr. Nevzat Tarhan indica chì a vuluntà di u zitellu per andà à a scola hà un impattu in u so successu. Nutendu chì e cause di u fallimentu accademicu deve esse investigatu è questi prublemi anu da esse risolti, Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu: "U fallimentu accademicu ùn hè micca solu di u zitellu. I prublemi chì nascenu da l'attitudini di a famiglia è a scola duveranu ancu esse identificati è risolti ". Dittu. Tarhan ricorda chì e dichjarazioni motivazionali cum'è "Pudete fà, avete successu" ponu ancu avè inconvenienti.

Rettore fundatore di l'Università Üsküdar, psichiatra Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà valutatu a relazione trà l'adattamentu di a scola è u successu accademicu. Ramentendu chì i studienti chì studianu in u primariu, u liceu è u liceu sò in pausa è ripiglieranu a scola u luni 21 nuvembre, u Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu chì u successu accademicu hè statu reconsideratu in stu prucessu.

Va à a scola cun affettu è vuluntà ?

Dichjarà chì ci sò parechji fatturi chì afectanu u successu accademicu è l'adattazione à a scola, u Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu chì l'attitudini di i genitori è l'impegnu di u studiente à a scola sò i determinanti più impurtanti. prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu: "U zitellu va à a scola cun amore, hà un altu impegnu à a scola o micca? Hè impurtante di sapè questu in u successu accademicu è l'adattazione scolastica. Se u zitellu li piace a scola, ma hà qualchì paura, i motivi di questu ci vole à esse investigatu. Sì u zitellu si senti cum'è s'ellu ci hè parechje prublemi mentre andava à a scola o cum'è s'ellu si và à un tribunale, invece di piglià per forza, a ragiunità deve esse truvata ". disse.

Se ci hè un prublema in casa, u zitellu ùn vole micca andà à a scola.

Nutendu chì i prublemi in casa ponu creà tali pinsamenti negativi in ​​u zitellu, Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu: "Per esempiu, ci hè un prublema in casa, a mente di u zitellu ferma in casa. Pò esse preoccupatu, "Qualcosa succederà à a mo mamma, a mo mamma hè malata". O ùn ci hè micca una atmosfera calda è tranquilla in casa, o hè assai attaccatu à a so mamma. Ci hè ciò chì chjamemu fobia scola o fobia scola. In fatti, ùn hà micca fobia di a scola, vede a scola cum'è un pianeta alienu è hè lasciatu solu quì. I figlioli di a mamma anu ancu difficultà à adattà à a scola è avè difficultà in u successu accademicu. Avemu osservatu in certi mudelli di mamma è babbu. In particulare in u primu gradu, i genitori agiscenu troppu amablemente è vanu à a scola cù u zitellu è aspettanu u zitellu à a porta. Se questu passa, hè un prublema seriu. Dopu avè adattatu à a scola, i genitori duveranu rinunzià. U zitellu deve esse dettu, cun bona persuasione, chì deve andà à a scola. disse.

A causa "radica" di fallimentu accademicu deve esse identificata

Espristendu chì se u zitellu hà fallimentu accademicu, i motivi di questu deve esse investigatu, Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu: "Ci sò parechji sistemi di valutazione è valutazione per determinà e cause di fallimentu accademicu. In questu sondaghju realizatu da i cunsiglieri, i motivi di u fallimentu sò pruvati à esse determinati. S'ellu ci sò ragioni individuali di fallimentu, ragioni di famiglia, ragioni di scola o di maestru, tutti questi sò investigati è si cercanu suluzioni in cunseguenza. Per esempiu, si dice chì avemu preparatu un questionnaire per aiutà à pruvà u mutivu per chì u studiente riceve qualificazioni bassu in i corsi è u studiente hè dumandatu à risponde à e dumande. I studienti sò stati dumandati à e dumande "A mo famiglia hè troppu grande" o "Sò separatu da a mo famiglia", "Ùn capiscu micca ciò chì dice u mo maestru", "Ùn possu micca attentu à a lezione", "Impara in u aula ma l'aghju scurdatu prestu" o "Ùn sò micca interessatu in queste lezioni", "L'infurmazioni datu in stu corsu ùn sò micca pertinenti à u mo travagliu. ùn funziona micca", "Amu piace à ghjucà à a scola". I cunsiglieri valutanu è trovanu a causa radicale ". disse.

A causa di u prublema deve esse risolta

Dichjarà chì dopu chì e cause radiche sò determinate, una suluzione pò esse prodotta secondu a fonte di u prublema, Tarhan hà dettu: "Se u prublema hè causatu da a scola, l'amministrazione di a scola è u maestru pertinente facenu e currezzione necessarie. S'ellu si tratta di a famiglia, a famiglia hè infurmata. Basta mette pressione nantu à u zitellu senza e cause radicali ùn hè micca abbastanza per risolve u prublema ". avvistatu.

Un approcciu perfeccionista pò fà un zitellu rinunzià

Nutendu chì solu a carenza di u zitellu hè cunsideratu, piglià lezioni private è furnisce u zitellu cù motivazione pusitiva cum'è "Fate o avete successu" pò ancu avè inconvenienti. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu: "Questa situazione pò causà noia in u zitellu dopu un pocu tempu. Calchì volta l'alta motivazione torna ancu. Se u zitellu hà un altu sensu di rispunsabilità, quandu u zitellu hà 97 anni, "Perchè ùn avete micca 100?" Ci sò mamme perfeccioniste o maestri chì dumandanu. In tali casi, u zitellu dice "Ùn aghju micca à sente u mo maestru o a mo mamma in ogni modu" è si ne và. Se ci hè una famiglia o un maestru chì ùn trova micca impurtante ancu di ottene un 97, a motivazione di u zitellu hè rottu. Siccomu ci hè una alta motivazione, emerge un pensamentu à dui lati, chì chjamemu u pensamentu biancu è biancu. Tuttavia, ci sò ancu spazii grigi ". disse.

U successu suciale è emutivu vene à u primu

Enfatizendu chì in più di u successu accademicu, u successu suciale è emutivu vene à u primu oghje, u Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu: "L'adattazione à a scola è u successu accademicu eranu cumpetenze di u XXu seculu, u successu tecnicu è accademicu era in prima linea. E cumpetenze di u XXI seculu sò cambiate. In più di u successu accademicu, u successu suciale è emutivu venenu à u primu postu per u successu di a vita. Ci hè sforzu è motivazione in u successu suciale è emutivu. A persona hà in qualchì modu l'attitudine è u cumpurtamentu, u sviluppu di a strategia, u scopu di u scopu, e cumpetenze d'autocontrollu. Ci sò caratteristiche cum'è stabilisce ugettivi per sè stessu, vale à dì, sviluppà intelligenza emotiva è amparà à piglià decisioni. S'ellu ùn pò micca amparà queste, s'ellu ùn pò micca amparà e relazioni umane, ùn pò micca esse successu. Hè estremamente inconveniente per dì chì una persona hè successu o senza successu in a so vita misurà u so livellu di cunniscenza solu. L'absentenza scolastica è l'abbandunamentu sò in crescita. A viulenza aumenta, i tentativi di suicidiu aumentanu. avvistatu.

L'ambiente suciale in a scola cuntribuisce ancu à u sviluppu

Esprimendu chì l'ambienti di a scola influenza ancu l'impegnu di a scola, u Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu: "Tutte e relazioni maestru-amicu sò impurtanti in l'ambiente di a scola. Per esempiu, l'attività extracurricular aumenta l'ingaghjamentu di a scola. I sport di squadra è e diverse competizioni affettanu significativamente l'impegnu di u zitellu à a scola. Per chì u zitellu possa amparà altre cumpetenze suciali in più di e cumpetenze accademiche, deve esse in l'ambiente suciale. Sarà à mezu à l'amichi, farà sbaglià quì, ampararà, discuterà è amparà. Quandu avemu criatu u zitellu in una campana, pruteggendulu constantemente, quellu zitellu sente constantemente a necessità di cunnette à un putere più altu. Preferisce stà in piedi si rifuggia in qualcunu. In questa età, deve esse individualità senza egoistu. Per d 'altra banda, deve amparà à dì micca. Puderete dì no hè una capacità intellettuale. U zitellu deve esse capace di dì micca à i so genitori quandu hè necessariu, cù una ghjustificazione ". disse.

U zitellu deve esse motivatu

Nutendu chì u successu accademicu è l'adattazione à a scola ùn sò micca solu dipindenti à u zitellu, u Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu: "Ci hè un pede di studiente, un pede di famiglia, un pede di maestru quì, è tutti questi pedi sò impurtanti. U più impurtante hè di assicurà chì u studiente piace a lezioni è hè motivatu. L'attitudini famigliali sò ancu assai impurtanti quì. U zitellu deve esse un mudellu pusitivu è i so bisogni individuali deve esse ben definiti. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*