Un premiu serà datu in memoria di Langlois da Izmir à a riunione di i Cinema di u Mediterraniu

Izmirli Langlois serà premiatu à a riunione di i Cinema di u Mediterraniu
Un premiu serà datu in memoria di Langlois da Izmir à a riunione di i Cinema di u Mediterraniu

A cerimonia di premiazione di l'"Izmir International Mediterranean Cinemas Meeting", urganizata per a seconda volta quist'annu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, si terrà sta sera à u Ahmed Adnan Saygun Art Center. U premiu MEDCINE IZMIR Langlois, chjamatu in onore di Henri Langlois da Izmir, u fundatore di a Cinémathèca Francese, serà datu à u scrittore è regista tunisini Férid Boughedir.

A cerimonia di premiazione di l'"Izmir International Mediterranean Cinemas Meeting", urganizata per a seconda volta quist'annu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, si terrà sta sera à 20.00:XNUMX à u Ahmed Adnan Saygun Art Center. U premiu MEDCINE IZMIR Langlois, chjamatu in onore di Henri Langlois da Izmir, u fundatore di a Cinémathèca Francese, serà attribuitu à u scrittore è mette in scena tunisina Férid Boughedir, chì i so filmi "U Figliolu di i Tetti" è "Zizou è a Primavera Araba" proiettata à u festivale. U premiu serà presentatu da l'attore di Erden Kıral, Vildan Atasever, in u filmu "Night", una sezione speciale dedicata à a so memoria quist'annu. A cirimonia finisce cù u cuncertu di u gruppu "Salut de Smyrna" custituitu di canti di diverse lingue di u Mediterraniu.

Izmir International Mediterranean Cinemas Meeting, chì hà iniziatu u 7 di nuvembre, finisce cù proiezioni di film u 12 di nuvembre. U sabbatu, u filmu maltese "Blood on the Crown", "France" proiettatu à l'ultimu Festival di Cannes, cù Javier Bardem è nominatu per a Best Comedy European à i Premii di u Film Europeu di quist'annu, hà vintu i Premii Goya è i Premii Platinum Cinema Iberoamericani. "The Best Boss", u filmu spagnolu chì hà vintu u premiu di u megliu filmu, u megliu direttore, u megliu scenariu è u megliu attore in . Candidatu à l'Oscar in Palestina per u Best Film Internaziunale "Fu Mediterraniu" è u candidatu à l'Oscar in Svezia "Child from Heaven" da u direttore egizianu Tariq Saleh. I filmi sò in u Centru Culturale Francese è a Càmera di l'Architetti di Izmir.

34 filmi sò stati proiettati

Filmi da Spagna, Francia, Italia, Slovenia, Croazia, Grecia da u nordu di u Mediterraniu, Malta, Libanu, Palestina, Israele, Siria, Egittu, Tunisia è Maroccu da u sudu di u Mediterraniu hà participatu à u prugramma di u festival, cù 30 filmati. filmi di 34 paesi inseme cù i paesi co-producitori, u filmu hè statu fattu. Ci sò stati 2023 filmi nominati da i so paesi per a categuria di u Best Film Internaziunale à l'Oscars 6: a nostalgia d'Italia "Nostalgia", u candidatu grecu "Campi magnetichi", u candidatu di u Libanu "Memory Box", u candidatu di a Palestina " Mediterranean Fire ", u candidatu di Tunisia "Under". the Fig Trees" è u candidatu à l'Oscar di Svezia "Child From Heaven" da u direttore egizianu Tarik Saleh.

U manifestu di u festivale, urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in cooperazione cù İZELMAN, l'Associazione d'Arte Interculturale, a Camera di l'Architecti di Izmir è u Centru Culturale Francese, induve tutte l'attività sò libere è dirette da Vecdi Sayar, porta a firma di Gürbüz Doğan. Eksìoğlu. In u scopu di u festivale, una tavola rotonda di dui ghjorni hà avutu in u centru İZDOĞA, riunendu i direttori invitati è i pruduttori di u nostru paese cù i rapprisentanti di i direttori, i pruduttori è l'urganisazioni prufessiunali di i direttori chì i filmi sò stati proiettati in u festival. In a riunione sò state valutate l’opportunità di cuuperazione in i campi di a cupruduzzione è di a distribuzione trà i cinema di u Mediterraniu, è sò stati pruposti suggerimenti cuncreti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*