Seminariu di l'Agenzia di Cità è Regioni Sostenibile di u Mediterraniu chì si terrà in Izmir

Seminariu di l'Agenzia di Cità è Regioni Sostenibile di u Mediterraniu chì si terrà in Izmir
Seminariu di l'Agenzia di Cità è Regioni Sostenibile di u Mediterraniu chì si terrà in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir accoglierà u seminariu internaziunale di l'Agenzia di Cità è Regioni Sostenibili di u Mediterraniu, chì realiza a cooperazione urbana è regiunale in u Mediterraniu, trà 21-25 Novembre. In u seminariu, a sulidarità suciale, l'agricultura, a natura, a metropoli cittaslow, u cambiamentu climaticu, l'energia pulita è e pulitiche di rifiuti zero seranu discututi.

L'Agence des Cités et des Régions durables de la Méditerranée (AVITEM), qui s'occupe de la coopération urbaine et régionale en Méditerranée et regroupe des institutions et des organisations comme le ministère français des Affaires étrangères et de l'Europe, la commune de Marseille et l'Agence de développement public Euroméditerranée. Izmir, ospitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, terrà un seminariu internaziunale u 21-25 di nuvembre 2022. Una delegazione internaziunale di circa 25 persone, custituita da esperti di gestione di cità, burocrati, diplomatici, accademichi è funzionari di a sucità civile, hè prevista à participà à u seminariu, chì si terrà in cuuperazione cù urganisazioni cum'è l'Agenzia Francese di Sviluppu (AFD) è Centru d'Integrazione di u Mediterraniu (CMI).

A visione strategica di Izmir serà discututa

In u seminariu; A visione strategica di İzmir, u sviluppu storicu, geograficu è urbanu, è ancu e pulitiche di a Municipalità Metropolitana di İzmir destinate à aumentà a sulidarità suciale è à eliminà e disuguaglianze suciale, pratiche di Cittaslow Metropol, pulitiche di energia pulita, attività in i campi di a cultura, l'agricultura è a natura, è a so struttura istituziunale basata nantu à a participazione di i citadini, si discuterà di e cullaburazioni cù a sucetà civile. U Seminariu AVITEM Izmir si terrà u 21 di nuvembre in Ahmed Adnan Saygun Art Center Small Hall, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Tunç SoyerCuminciarà cù a cerimonia di apertura.

A sulidarità di Izmir serà spiegata

Dopu à a Cerimonia d'Apertura, trà l'ore 10.30-11.15, sottu a moderazione di u presidente Advisor Onur Eryüce, Prof. Dr. A sessione intitulata "Ecunumia Sociale: Esperienze d'Ecunumia Sociale è Bone Pratiche" si terrà cù a participazione di Aylin Çiğdem Köne, Akın Erdoğan da l'Associazione Zeytince per u Supportu di a Vita Ecologica, è Ünal Örnek da l'Unione Cooperativa Naziunale Turca. In a sessione; In e cundizioni d'oghje, induve l'ecunumie liberali basate in a cumpetizione ùn ponu micca furnisce suluzioni à tematiche cum'è u clima, l'ineguaglianza suciale è u disoccupazione, è l'ecunumia suciale guadagna impurtanza, e pulitiche di solidarietà di a Municipalità Metropolitana di Izmir per l'eliminazione di inuguaglianze regiunale è suciali saranu discusse. . Inoltre, si discuterà di i risultati di a cuuperazione trà e cità mediterranee è l’attori regiunale per u sviluppu di l’ecunumia suciale, è si discuterà di l’impurtanza di l’esperienze, di i prughjetti cumuni, di e rete è di i metudi di travagliu trà l’attori regiunale.

I studii di l'agricultura eculogica seranu monitorati in Bergama

In u scopu di u seminariu, un pannellu nantu à a pulitica di trasportu publicu sustenibile è e soluzioni di a municipalità metropolitana di Izmir si terrà u luni 21 di nuvembre à 15.45. In u scopu di u prugramma, Demirköprü, unu di i quartieri metropolitani di Cittaslow Metropol Pilot, serà visitatu, l'opere di TARKEM seranu esaminate, i travaglii di pulizia in u Golfu è a pulitica di u cambiamentu climaticu è zero di u Metropolitanu seranu realizati. . Un viaghju in Bergama serà ancu urganizatu per esaminà e pulitiche agricule ecologiche di İZDOGA orientate à i pruduttori. L'ultimu ghjornu di u prugramma di u seminariu, u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir è u Presidente di a Cummissione di Uguaglianza di Genere, Nilay Kökkılınç, farà una presentazione nantu à a struttura istituzionale, i prughjetti è i scopi strategichi di a Municipalità Metropolitana. U sindaco di Foça, Fatih Gürbüz, parlerà di e relazioni di Foça cù a municipalità metropolitana, cum'è una cumuna cù una pupulazione bassa. Ece Aylin Büker da l'Accademia Mediterranea assisterà à a sessione, è u rolu decisivu di u Metropolitanu in i studii culturali cumuni di u Mediterraniu serà discututu à traversu i circles accademichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*