Cù a Nova Linea di Trenu Alta Velocità trà Ankara è Istanbul, diminuirà à 80 minuti

Ankara Istanbul scenderà in pochi minuti cù a nova linea di treni à alta velocità
Cù a Nova Linea di Trenu Alta Velocità trà Ankara è Istanbul, diminuirà à 80 minuti

A nova linea di treni d'alta velocità trà Ankara è Istanbul hà da principià dopu à l'elezzioni.Tunili è viaducti seranu custruiti. Studi di fattibilità sò in corso. I treni, chì ghjunghjeranu à una vitezza di 350 km à l'ora, avvicinaranu e duie grande cità, è a distanza trà e duie cità serà ridutta à 80 minuti. Quandu a linea hè cumpleta, avarà una capacità di ogni ghjornu di 240 mila passageri.

U guvernu, chì hà firmatu parechji prughjetti giganti da u ponte Yavuz Sultan Selim à l'aeroportu di Istanbul durante u so regnu di 20 anni, hà acceleratu u prucessu di preparazione di un novu prughjettu giganti premendu u buttone per a linea di trenu d'alta velocità, chì riducerà u viaghju. trà Ankara è Istanbul à 80 minuti in u periodu à vene.

Unu di i prughjetti più impressiunanti trà i prughjetti in corso hè a nova linea di treni d'alta velocità trà Ankara è Istanbul, chì u presidente Erdogan hà vulutu per un bellu pezzu.

Hè statu infurmatu chì u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà iniziatu studii di fattibilità nantu à a linea chì portarà Turchia à una liga diversa in u trasportu. Dopu à l'opere, i detaglii cum'è a strada, quale metudu serà fattu, è quandu u fundamentu serà stabilitu seranu revelati.

U Partitu AK, chì hà firmatu prughjetti giganti in particulare in u campu di u trasportu è hà eliminatu u prublema di l'infrastruttura di Turchia da a so ghjunta à u putere, hà purtatu à u paese una linea adattata per a velocità di l'età.

U Trenu High Speed ​​​​(YHT) chì viaghja trà Ankara è Istanbul pò ghjunghje à una velocità massima di 250 chilometri. A vitezza di a nova linea righjunghji 350 chilometri.

Cusì, u tempu di viaghju trà e duie cità, chì hè attualmente di circa 5 ore, serà ridutta à 80 minuti. Piglià u trenu à alta velocità serà più vantaghju per i citadini chè ancu viaghjà in aereo.

Hè stimatu chì circa 70 tunnel è 40 viaducti duveranu esse custruitu in u scopu di u prugettu. Quandu a linea hè finita, ghjunghjerà una capacità di trasportu di passageri di 240 mila per ghjornu è 88 milioni per annu, riducendu cusì u pesu di u trasportu stradale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*