U 99,67 per centu di prugressu fisicu hè statu ottenutu in a Linea Alta Velocità Ankara-Sivas

U 99,67 per centu di prugressu fisicu hè statu ottenutu in a Linea Alta Velocità Ankara-Sivas
U 99,67 per centu di prugressu fisicu hè statu ottenutu in a Linea Alta Velocità Ankara-Sivas

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu chì anu ottenutu u 99,67 per centu di prugressu fisicu in i travaglii infrastrutturali di a linea di treni à alta velocità Ankara-Sivas, "Quandu u prugettu hè finitu in aprile 2023, u tempu di viaghju diminuirà da 12 ore à 2 ore. XNUMX ore". disse.

Karaismailoğlu, in a so presentazione nantu à u bilanciu 2023 di u Ministeru à u Cumitatu di Pianificazione è Budget di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, hà dichjaratu ch'elli anu finitu i sistemi infrastrutturali di Turchia in larga misura è hà nutatu chì una nova era di trasportu hè avà. statu intrutu.

I Campi d'Attività di u Ministeru formanu i Piedi Basi di l'Infrastruttura Necessaria per u Sviluppu Holisticu di Turchia

Indittendu chì tutti i campi d'attività di u Ministeru custituiscenu i pilastri basi di l'infrastruttura necessaria per u sviluppu olisticu di Turchia, Karaismailoğlu hà dettu chì, dapoi u 2003, anu implementatu prughjetti assai grandi è impurtanti in u campu di u trasportu è di a cumunicazione investendu 1 trilione 653. miliardi 451 milioni di lire.

Sottulineendu chì stanu ancu evaluendu fonti di finanziamentu alternativu in modu chì l'investimenti ponu esse cumpletati più rapidamente è offerti à u serviziu di i citadini, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu iniziatu u prugettu di Cooperazione Public-Private di 374,7 miliardi di TL in totale, è chì 83 per centu di i citati investimenti sò stati cumpletati.

Esprimendu chì anu da scopu di purtà un investimentu supplementu di 63,7 miliardi di lire in Turchia cù i prughjetti di Cooperazione di u Settore Pùbblicu-Privatu chì sò in custruzzione, Karaismailoğlu hà dettu: "Ci sò 3 mila 342 prughjetti in a nostra cartera d'investimentu. A dimensione tutale di sti prughjetti hè 991 billion 476 million TL. Avemu ottenutu apprussimatamente 447 miliardi 595 milioni in realizazioni di cash in questi prughjetti ". disse.

Un totale di 20 miliardi di lire d'investimentu hè statu fattu in ferrovie in 346,6 anni

Karaismailoğlu, enfatizendu chì anu investitu 20 miliardi di lire in ferrovie in 346,6 anni, hà dettu chì anu introduttu Turchia à a gestione di i treni d'alta velocità.

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli rinviviscenu a storica Strada di a Seta, chì porta da a Cina à a Turchia per via di a Strada di Seta di Ferru Baku-Tbilisi-Kars (BTK) è và in Europa utilizendu a Marmaray, cum'è una ferrovia. parte di u trasportu à l'Europa via Cina-Russia (Siberia) nantu à a linea ferroviaria cunnisciuta cum'è a linea di u nordu, attraversu u "Corridor Mediu" attraversu u nostru paese. disse.

99,67 Per centu Prugressu fisicu hè statu ottinutu in i travaglii di custruzzione di l'infrastruttura di a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Sivas.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u sviluppu di a reta di treni à alta velocità cuntinua è hà dettu:

"Avemu ottenutu u 99,67 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di custruzzione di l'infrastruttura di a linea di treni d'alta velocità Ankara-Sivas. Studi parzialmente di prova è di certificazione sò stati finiti. Quandu u prugettu hè finitu in April 2023, u tempu di viaghju serà riduttu da 12 ore à 2 ore. Avemu fattu un prugressu fisicu di 54% in i travaglii di l'infrastruttura di a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir. Riduceremu u tempu di viaghju in ferrovia trà Ankara è Izmir à 3 ore è 30 minuti. Quandu hè finitu, avemu u scopu di trasportà circa 508 milioni di passageri è 13,5 milioni di tunnellate di carica annu per una distanza di 90 chilometri. Avemu ottenutu 86 per centu di prugressu in i travaglii di l'infrastruttura di a linea di treni à alta velocità Bursa-Yenişehir-Osmaneli. In cunnessione cù a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul, avemu principiatu a custruzzione di a superstruttura di a linea di trenu à alta velocità Bursa-Yenişehir-Osmaneli di 106 chilometri. Mettimu in serviziu a linea di trenu d'alta velocità Konya-Karaman. Trà Karaman è Ulukışla, avemu finitu i travaglii di l'infrastruttura è ottenutu 55 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di custruzzione di superstruttura. U nostru travagliu nantu à a linea di trenu à alta velocità chì si stende da Mersin à Gaziantep cuntinueghja febbrilmente. Cù u prugettu previstu per esse cumpletu à a fine di u 2024, u tempu di viaghju trà Mersin-Adana è Gaziantep serà ridutta à 2 ore è 15 minuti. Avemu ancu fattu l'offerta per a nostra linea di treni d'alta velocità Ankara-Yerköy-Kayseri. Avemu firmatu u cuntrattu. Gebze-YSS Bridge-Aeroportu di Istanbul-Halkalı Pudemu ancu assai enfasi in u nostru Prughjettu di Trenu à Alta Velocità ".

A Cunnessione Metro ATG apre in 2023

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu cuntribuitu 4 miliardi di lire à l'ecunumia turca cù i 7 prughjetti di metro chì anu realizatu in 22,8 pruvince è hà dettu: "Cù l'aiutu di i sistemi ferroviari urbani, a congestione di u trafficu in e nostre cità metropolitane serà risolta, mentre chì l'emissioni di carbonu. diminuirà di 73 mila tunnellate à l'annu ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Karaismailoğlu hà nutatu chì a linea Atatürk Cultural Center-Garden-Kızılay, chì cunnessa à a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Ankara, aprirà à principiu di 2023.

Sviluppà a capacità di l'infrastruttura di produzzione domestica nantu à e Ferrovie

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a capacità di l'infrastruttura di produzzione domestica hè stata sviluppata nantu à e ferrovie è hà dichjaratu chì anu da utilizà i treni elettrici naziunali pruduciuti da TÜRASAŞ, è chì i testi di 2 treni sò per esse cumpletati.

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i veiculi di u Prughjettu Naziunale di Metro, chì seranu pruduciuti in u locu è naziunale in a fabbrica in Adapazarı, seranu usati in u Prughjettu Gaziray per a prima volta, è hà dettu: "In a nostra pianificazione finu à u 2035, u nostru veiculu ferroviariu. u requisitu hè di 17,4 miliardi d'euros, realicemu i nostri piani di produzzione in cunseguenza ". disse.

Halkalı-Custruzzione di a Sezione Ispartakule Iniziata

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu aumentatu u numeru di porti internaziunali da 152 à 217 è hà attiratu l'attenzione nantu à u fattu chì a quantità di carichi trattati in questi porti hè aumentata da 190 milioni di tunnellate à circa 526 milioni di tunnellate.

Indittendu chì u numeru di navi chì passeranu per u Bosforu hè previstu di ghjunghje à 2050 mila in l'anni 78, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù Kanal Istanbul, u nostru paese hà da ghjucà un rolu più attivu in u cummerciu glubale. A custruzzione di u Ponte Sazlıdere, chì furnisce u passaghju di u canali in a sezione Sazlıdere di Istanbul, cuntinueghja. Inoltre, Kapikule-Halkalı U nostru Prughjettu di Trenu High Speed; Avemu cuncepitu un tunnel chì passerà sottu à u Canali Istanbul. Halkalı-Avemu cuminciatu ancu a custruzzione di a sezione Ispartakule. disse.

Impattu di l'investimenti nantu à l'impiegu tutale annu mediu 995 mila persone

In quantu à l'investimenti di 2003 miliardi di dollari fatti trà 2021-183,7, Karaismailoğlu hà dettu: "In u periodu 2003-2021, questi investimenti anu avutu un effettu tutale di 548,5 miliardi di dollari nantu à u PIB è 1 trilione 139 miliardi di dollari nantu à a produzzione. L'effettu di sti investimenti nantu à l'impieghi totali era di 995 mila persone in media annu. Grazie à i nostri investimenti, salvemu 28 miliardi di dollari annu per via di l'usu efficiente di e risorse umane è materiali di u nostru paese. Avemu salvatu una media di 13 vite à l'annu grazia à a riduzione di l'accidenti fatali cù infrastrutture di trasportu sicure. infurmazione spartuta.

In u quadru di u Pianu d'Azione Naziunale di Consensu Verde, avemu u scopu di sviluppà ulteriormente u trasportu ferroviariu cù trasporti sustinibili è intelligenti, trasporti verdi è applicazioni portu verdi.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu u scopu di sviluppà più u trasportu ferroviariu cù trasportu sustenibili è intelligente, pratiche maritime verdi è portu verdi in u quadru di u Pianu d'Azione Naziunale di Consensu Verde.

"Cuntinueremu i nostri sforzi in u cortu (10), mediu (2023) è longu (2035), in u quadru di i nostri Piani Maestri, in i nostri settori stradali, ferroviari, marittimi, aerei è di cumunicazione per mette in u nostru paese. nome trà e prime 2053 economie di u mondu.

Karaismailoğlu hà dettu chì in u scopu di i studii di u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, renderanu tutte e linee elettrificate è signalate, aumenteranu l'efficienza energetica in a ferrovia, è espansione a reta di treni à alta velocità in tuttu u paese.

Dichjarà chì i centri logistichi implementaranu integrazioni ferroviarie, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì un settore ferroviariu sustenibile, liberalizatu, economicamente prufittuariu si svilupperà è serà creata una infrastruttura ferroviaria in linea cù i mega tendenzi cambianti in u settore è basatu annantu à a dinamica di u settore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*