I pasti caldi per i studienti in Ankara Cuntinueghjanu à 5 punti

I pasti caldi per i studienti in Ankara Cuntinueghjanu à u puntu
I pasti caldi per i studienti in Ankara Cuntinueghjanu à 5 punti

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à serve 4 tipi di pasti caldi à i studienti universitari ogni ghjornu. U numaru di punti di serviziu di l'alimentariu hè aumentatu à 5 cù l'aghjunzione di METU. U Dipartimentu di i servizii suciali furnisce pasti caldi à i studienti universitari ogni ghjornu di a settimana trà 14.30 è 17.30 in i campus di l'Università Gazi è l'Università Hacı Bayram Veli Beşevler è i campus di l'Università Yıldırım Beyazıt Esenboğa è Çubuk KYK, è i fine settimana trà 13.00 è 16.00 METU.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì cuntinueghja e so pratiche senza rallentà cù u scopu di una cità "amichevule à i studienti", cuntinueghja à sustene i ghjovani chì venenu in a capitale per studià à l'università.

U Dipartimentu di i servizii suciali, chì prima distribuiva zuppa à i studienti universitari, offre "4 tipi di pasti caldi" da ottobre.

L'offerta di pranzi caldi, chì hà iniziatu à 4 punti, cumpresi i campus di l'Università Gazi è l'Università Hacı Bayram Veli Beşevler è i campus di l'Università di Yıldırım Beyazıt Esenboğa è Çubuk KYK, hà righjuntu i punti 5 cù l'aghjunzione di METU. ABB furnisce 2 mila pranzi di table d'hôte à i studienti ogni ghjornu in a settimana è 300 pasti ogni ghjornu in fine di settimana.

I pasti preparati cù cura in Belpa Mutfak sò serviti da e squadre di u Dipartimentu di i Servizii Sociali ogni ghjornu di a settimana trà 14.30 è 17.30 in i campus di l'Università di Gazi è l'Università Hacı Bayram Veli di Beşevler è di l'Università di Yıldırım Beyazıt Esenboğa è Çubuk KYK, è i fine settimana trà 13.00 è METU. Hè servutu à i studienti universitari à l'entrata A16.00.

I STUDENTI TROVANU L'ALIMENTI DI ALTA QUALITÀ E DELICIOSA

I studienti università anu dichjaratu chì anu avutu difficultà per via di a crisa ecunomica è chì u sustegnu di l'alimentariu hà cuntribuitu à u so budgetu, è hà dettu:

-Ahmet Efkan Giritli: "Aghju manghjatu quì da a prima settimana chì hà apertu. A distribuzione di cibo sabbatu è dumenica hè una grande opportunità per noi. Perchè ùn furnisce micca pasti in a caffetteria di a nostra scola, sta opportunità di pranzu gratuitu hè assai utile per noi. "Pudemu assignà u budgetu chì assignemu per l'alimentariu quellu weekend à altre risorse".

-Emre Yılmaz: "Era veramente una bona opportunità per noi. Quandu a cafeteria hè chjusa in u weekend, pudemu risponde à a nostra necessità per almenu un pastu gratis. "U cibu hè assai di alta qualità è diliziosu, grazie."

-Eda Naz Işık: "In un periodu quandu l'ecunumia hè cusì difficiule, noi, cum'è studienti, avemu un tempu duru. "Sò assai cuntentu di sta app alimentariu."

-Burak Erdem: "Aghju difficultà à truvà cibo in u weekend. I prezzi di l'alimentariu sò assai caru. "Hè stata una grande opportunità per noi di distribuisce cibo gratuitu".

-Deniz Günay: "Avemu attraversu tempi difficili economicamente. Aghju amichi chì anu cuminciatu à a scola cù 80 chilò è falatu à 60 chilò. Hè assai impurtante per aiutà i studienti in questu modu. "Vulemu ringrazià assai a cità metropolitana è i so impiegati."

-Ece Nur Işık: "Mangiu u mo cibo quì u weekend. Avemu riunitu cù i mo amichi. "Questu era u serviziu chì avemu aspittatu è vulemu. Ti ringraziemu assai. "

-İlker Açıkgöz: "U manghjà hè assai bonu. Semu cuntenti. U tempu hè ancu assai cunvenutu, u cullemu subitu dopu chì abbandunemu a classe. Ùn andemu micca in casa fami. Ti ringraziemu ".

-Buğra Gül: "Mi piace assai sta applicazione. I nostri stomaci sò pieni. Se vulemu manghjà sti pasti fora, spendemu assai soldi. Allora ti ringraziu assai per questa applicazione ".

-Hasan Galip Çelik: "Hè una applicazione assai bella. L'alimentariu à a scola ùn hè spessu micca abbastanza, è e nostre lezioni à volte piglianu troppu longu. Avemu torna a fame, sti pasti sò cum'è una merenda per noi. Un pastu da fora costa almenu 40 TL. KYK ùn hè micca abbastanza per questu. Grazie mille."

-Buğra Altay: "Grazie à l'alimentariu distribuitu da a Municipalità Metropolitana, ùn aghju micca fame è aghju soldi in sacchetta".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*