A ghjente in Ankara hà cunsumatu u più bonito, melone è tomate

Ankarali hà cunsumatu u più Bonito, Melone è Tomate
A ghjente in Ankara hà cunsumatu u più bonito, melone è tomate

Sicondu i dati di u Mercatu à l'Ingrossu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, cù l'apertura di u novu Mercatu di Pesci è l'iniziu di a stagione, più di 3 mila tunnellate di bonito sò stati venduti in a Capitale. Inoltre; In settembre è uttrovi, u fruttu più vendutu era melone è u tomate era a verdura.

Cù u rinfrescante di u clima in Ankara, i cambiamenti cuminciaru à esse vistu in stalle di frutti, verdura è pisci.

Mentre i residenti di a capitale gravitanu versu frutti è ligumi invernali ricchi di vitamina C, l'attività principia cù l'apertura di u novu Mercatu di Pesci custruitu da ABB è l'iniziu di a stagione.

A maiò parte di i pumati è di metalli sò cunsumati

Mentre chì i frutti è ligumi di l'estiu sò rimpiazzati da frutti è ligumi invernali cù tutti i sfumaturi di gialli è aranciu cum'è u clima cumencia à rinfriscà, i dati di settembre è d'ottobre di u Mercatu di l'Ingrossu di a Municipalità Metropolitana di Ankara sò annunziati.

In questi mesi, u fruttu più vendutu era melone, è a verdura era tomate. I residenti di a capitale cunsumanu più di 13 mila tunnellati di meloni è più di 23 mila tunnellati di pumati in settembre è ottobre.

Mentre u melone era seguitu da uva è mandarini, i vegetali più cunsumati dopu à u pumadoru eranu patate, pepite è cucumari.

PIÙ DI 3 MIL TUNNELLATI DI GANDANI VENDUTI

Cù a stagione di pisci chì principia in settembre è l'apertura di u Mercatu di Pisci, chì hè statu ricustruitu da ABB, i banchetti di pesca sò stati animati.

Bonito era a scelta di u populu di Ankara per u pesciu, chì hè una fonte di proteina di qualità è ricca in minerali è vitamini. Più di 3 XNUMX tunnillati di ghianda sò stati venduti in settembre è ottobre.

In i spezii di pisci più venduti, i sardi pigghianu u sicondu postu cù circa 500 mila tunnellati, è l'anchova hà pigliatu u terzu postu cù 412 mila tunnellati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*