À u Festival di Film Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO di Ankara

Festival di Film Patrimoniu Mondiale di l'Unesco d'Ankara
À u Festival di Film Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO di Ankara

In cullaburazione cù a Municipalità Metropolitana di Ankara è u Dipartimentu di Comunicazione è Design di l'Università di Bilkent, i valori di a capitale inclusi in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO sò stati fatti in un cortu filmu. "Ankara Films" hà scontru cù i cinéfili in parte di u 33rd Ankara Film Festival.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so sforzi per scopre e zone cù u putenziale turisticu di a Capitale.

Ankara Film Festival, chì hà scontru cù l'amatori di cinema per a 33a volta, hà accoltu a prima proiezione di "Ankara Films" preparata da i studienti di u Dipartimentu di Comunicazione è Design di l'Università di ABB è Bilkent quist'annu.

In "Ankara Films", l'edifizii è i lochi di a capitale, chì sò inclusi in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, sò stati spiegati à l'amatori d'arti per mezu di un cortu filmu.

ÖDEMİŞ: "Cuntinuemu u nostru travagliu in u scopu di i festival di cinema"

In u scopu di u prugettu; I filmi sò stati girati per "Gordion, Hacı Bayram Veli Mosque, Augustus Temple è i so circondi", "Arslanhane Mosque, Beypazarı Historical City" è "Era Republicana Ankara: Atatürk Boulevard", chì hè in travagliu per esse aghjuntu à a lista. I studienti anu pruduciutu i so cortometraggi per u prughjettu realizatu da i prufessori di u Dipartimentu di Comunicazione è Design di l'Università di Bilkent, sottu a guida di esperti è accademichi in u Dipartimentu di Patrimoniu Culturale è Naturale di a Municipalità Metropolitana di Ankara.

Parlendu prima di a proiezione di "Ankara Films", chì hà scontru cù l'audienza, u Direttore di u Patrimoniu Culturale è Naturale di l'ABB, Bekir Ödemiş, hà dettu: "Vulemu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à sta questione. Spergu chì continueremu u nostru travagliu in questu modu in u scopu di i festivals di film. Vi porto i saluti di u nostru presidente, Mansur Yavaş. L'annu prossimu hè u centenariu di a nostra Republica è di Ankara. Credu chì tutti questi sforzi cuntribuiscenu assai à l'annu centenariu. Vi salutu tutti cun rispettu è amore ".

U PATRIMONIU CULTURALE DI ANKARA SERÀ LIBRI

Per u prugettu, per u quale a preparazione per u libru cuntinuava, i studienti di l'Università di Bilkent avianu visitatu prima l'opere in i valori di l'UNESCO d'Ankara Moschea Hacı Bayram Veli, Moschea Arslanhane è Atatürk Boulevard è anu ricevutu infurmazioni detallate da i gruppi di esperti di u Dipartimentu di Cultura. è Patrimoniu Naturale.

U Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale cuntinueghja à travaglià nantu à un libru in forma di catalogu chì descrive a breve storia di e zoni è strutture di Ankara nantu à a Lista di u Patrimoniu Temporaneo Mundiale. U libru hè previstu per esse publicatu in inglese è turcu.

Opere preparate; Hè destinatu à utilizà e pruprietà culturali nantu à a "lista temporale" per a transizione à a "lista permanente" in e riunioni diplomatiche chì si teranu in Ankara è a sede di l'UNESCO in Parigi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*