E case novi sò consegnate à quelli affettati da u focu in Antalya

E case novi sò consegnate à quelli affettati da u focu in Antalya
E case novi sò consegnate à quelli affettati da u focu in Antalya

Murat Kurum, Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, hà dettu: "Avemu prumessu, avemu tenutu a nostra prumessa!" Hà sparte un postu in u so contu ufficiale di e social media cù e so espressioni. In u video spartutu da l'Istituzione Ministru, i citadini affettati da u disastru di u focu in Antalya manifestanu a so satisfaczione per sente a cumpassione di u statu cun elli in ogni mumentu. Dopu à i studii di valutazione di danni realizati in e residenze, i posti di travagliu, i magazzini, i granai è i granaglii assai dannighjati da u focu in Antalya, u Ministeru hà consegnatu 880 di e 187 residenze chì l'offerta sò state finite è a custruzzione cuntinua da TOKİ. A consegna di 150 residenze à i beneficiari, chì i travaglii di custruzzione sò per esse finiti, principia.

U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu cuntinueghja à travaglià senza interruzzione dopu à u focu in 4 paesi è quartieri di 45 distretti di Antalya è guarisce e ferite di i citadini. U Ministru Kurum hà dettu: "Avemu prumessu, avemu tenutu a nostra prumessa!" Hà sparte un postu in u so contu ufficiale di e social media cù e so espressioni. In u video spartutu da l'Istituzione Ministru, i citadini affettati da u disastru di u focu in Antalya manifestanu a so satisfaczione per sente a cumpassione di u statu cun elli in ogni mumentu.

In a dichjarazione di u ministeru, hè statu dichjaratu chì i travaglii cuntinueghjanu senza interruzzione dopu chì i danni sò stati determinati in e case, i posti di travagliu, i magazzini, i granaghji è i granaghji chì sò stati assai dannighjati da u disastru di u focu in 45 paesi di Manavgat, Akseki, Alanya è Antalya. i distretti di Gündoğdu. U Ministeru hà annunziatu chì e case 880 da e case 187 chì sò in custruzzione in a zona di disastru sò state finite, è chì a consegna di e case 150 chì anu da esse cumpletu principia prestu.

I citadini affettati da u disastru di u focu anu manifestatu a so satisfaczione per sente a cumpassione di u statu cun elli in ogni mumentu.

I residenti lucali anu manifestatu a so gratitudine dichjarendu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hè ghjuntu à visità u so paese è hà rializatu e so promesse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*