Atatürk è i so fratelli d'arme facia u cunfortu di a strada di salvezza chì hà utilizatu

U Confortu di a Strada di Liberazione Aduprata da Ataturk è i so Fratelli
Atatürk è i so fratelli d'arme facia u cunfortu di a strada di salvezza chì hà utilizatu

A Strada di Liberazione storica di 30 chilometri, chì Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so camaradi anu utilizatu per andà da Samsun à Havza, hè stata rinnuvata cù u travagliu realizatu da a Municipalità Metropolitana.

A campagna di asfaltu iniziata da u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, cuntinueghja in tutta a cità, da u centru di a cità à a campagna. A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì rinnuva e strade di quartiere è di gruppu, è ancu e strade cù alta densità di pupulazione in i distretti, produce suluzioni permanenti à i prublemi. A custruzzione di a Strada Kurtuluş in u distrittu di İlkadım hè stata cumpletata da e squadre di u Dipartimentu di Custruzzione di Strada, Mantenimentu è Riparazione, chì anu dichjaratu a mobilizazione nantu à e strade di quartiere è di gruppu per elevà u standard di trasportu in e zone rurale. A strada di 30 chilometri di lunghezza hè cunnessa à u locu di Çakallı, 5 chilometri di quale hè fattu di cimentu di filu d'acciaio di maglia doppia strata è 25 chilometri di quale hè fattu di rivestimentu di superficia di tipu A. A larghezza di a strada, chì hè una strada di trasportu cumuni utilizata da 20 quartieri, hè stata aumentata da 7 metri à 10 metri.

SUPPERIAmu L'OSSTACULI CU U MUNICIPIU METROPOLITANU

Ertan Abanoz, invalidatu fisicu, chì hà dichjaratu chì a brama di a strada chì aspittàvanu dapoi anni hè stata risolta grazie à a Municipalità Metropolitana di Samsun, hà dettu: "Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana è u nostru Sindaco Mustafa Demir. Avemu avutu assai prublemi nantu à a strada. In u passatu, a nostra strada era cum'è una molehill. Perchè eru disabile fisicamente, aghju avutu difficultà per andà fora. Quandu sò surtitu, ùn pudia andà induve vulia. Avà a nostra strada hè cum'è l'Autostrada E5. Puderaghju cunfortu ancu cù e mo crutches. "U nostru sognu hè diventatu realtà", disse.

U NOSTRE PRESIDENTE CI HA FATTU SURRISU

Dursun Bilal, unu di i residenti di u District di Çelikalan chì usa a strada, hà dichjaratu chì i servizii furniti sò assai impurtanti per elli è hà dettu: "U travagliu fattu in Samsun ci rende assai felici. Simu cuscenti chì ciò chì si faci ogni ghjornu aghjunghje valore à sta cità. Tuttavia, avemu continuatu à dumandassi quandu ellu vene in u nostru quartiere. U serviziu hè ghjuntu pocu dopu. In u passatu, i nostri veiculi eranu constantemente rumpia nantu à sta strada. Avemu patitu assai da a polvera è a terra. Tramindui i nostri veiculi è avemu sopravvissutu. "Che Diu benedica u nostru presidente è tutti quelli chì anu cuntribuitu", disse.

MUHTAR ÖZGÜR: Era assai bellu

Bilmece Neighbourhood Header Erdal Özgür hà dettu: "Prima di tuttu, vulemu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu Mustafa Demir per i so investimenti. A strada era assai bella. Ha liberatu 20 paesi è tutte e strade cunnesse à Çakallı. Avemu aspittatu dapoi anni. Fortunatamente, valeva a pena a nostra attesa. Hè stata una strada assai solida. Eramu assai alleviati. Andemu à u centru di a cità in 20 minuti. In u passatu, andavamu solu per 1 ora. Ùn ci saria micca sottucarru lasciatu in a vittura. Avà si respira un suspiru di sollievu. Avemu surrisu. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*