"Monumentu di a Fraternità Turchia-Kazakhstan" hè apertu in Bağcılar

Turchia Monumentu di a Fraternità Kazakistan Apertu in Bagcilar
"Monumentu di a Fraternità Turchia-Kazakhstan" hè apertu in Bağcılar

In u 70 anniversariu di l'arrivu di i Kazakhs, chì sò stati custretti à immigrà da a so patria, in Turchia, u Monumentu di a Fraternità Turchia - Kazakistan hè statu apertu in u giardinu di a Municipalità di Bağcılar Hasan Nail Canat Casa d'Infurmazioni è Centru Culturale. L'avvenimenti sò stati in Bağcılar à l'occasione di u 70 anniversariu di l'insediamentu di i Kazakhs chì migraru da Altai à Anatolia.

U primu indirizzu di l'avvenimenti era u Quartiere di u 15 di lugliu in Bağcılar, induve a maiò parte di i Kazaki campanu. À u prugramma; L'Ambasciadore di u Kazakistan Ankara Yerkebulan Sapiyev, u Sindaco di Bağcılar Abdullah Özdemir, u Cunsul Generale di u Kazakistan Istanbul Alim Bayel è i citadini kazachi anu participatu.

"I nostri citadini kazaki aghjunghjenu culore à u nostru distrittu"

U sindaco di Bağcılar Abdullah Özdemir hà dichjaratu ch'elli anu realizatu u 70u anniversariu di i Kazaki chì campanu in Turchia dopu una dura lotta, è hà dettu: "I nostri citadini, chì u numeru superava i 120 mila in l'avventura chì hà iniziatu cù 10 famiglie in u nostru distrittu di Bağcılar, aghjunghjenu culore à u nostru distrittu. In questa geugrafia di u nostru core, avemu realizatu assai travaglii chì sò u segnu di a fratellanza turca Kazakh. Cum'è a municipalità di Bağcılar, simu una municipalità chì hà pigliatu passi impurtanti per assicurà chì a nostra antica fraternità è unità continueranu sempre ".

Özdemir, chì hè statu datu una pittura cum'è un rigalu, era vistutu in vestiti lucali kazakh.

"Solu i fratelli facenu questu"

L'ambasciadore Sapiyev hà dettu: "Oghje hè un avvenimentu storicu per i dui paesi fraterni. I nostri parenti di sangue sò stati purtati in Anatolia 70 anni fà. I nostri fratelli anatoliani apre i so braccia è accettanu i nostri parenti di sangue cum'è fratelli. Solu i fratelli facenu questu. Questu hè un simbulu di a nostra unità. I nostri fratelli anu furmatu un ponte forte trà u Kazakistan è a Turchia oghje ". disse.

Nantu à u fronte di u munumentu, trà e rami è e foglie di u pianu, ci hè a bandiera di Turchia è Kazakistan, è in u spinu, ci hè a storia chì descrive a migrazione. Per d 'altra banda, l'artisti kazakh anu datu un cuncertu di mini dombra.

U sicondu indirizzu di l'avvenimentu era l'edificiu di serviziu di a municipalità di Bağcılar. L'invitati, chì si sò riuniti quì, anu vistu u simposiu datu da l'accademici nantu à a migrazione kazaka è a struttura pulitica, culturale è suciale di u Kazakistan in a sala di cunferenza.

U filmu documentale "Migrazione Kazaka da Altai à Anatolia cù un desideriu di libertà" hè statu ancu proiettatu in a sala. L'invitati anu visitatu ancu a mostra intitulata "70th Anniversary From Atayurt to Homeland", chì parla di a migrazione kazaka.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*