L'invitu di u presidente Soyer per l'"Alleanza di Cità Culturali Cicliche"

Invitu da u presidente Soyer per l'Alliance of Cities with Circular Cultures
L'invitu di u presidente Soyer per l'"Alleanza di Cità Culturali Cicliche"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà assistitu à a 27a Conferenza di l'ONU nantu à u Cambiamentu Climaticu, tenuta in linea in Sharm El Sheikh, Egittu. Soyer hà sottolineatu chì hè ora di agisce in unità, dicendu: "L'armunia trà e nostre azzioni hè impurtante quant'è l'armunia cù a natura". Soyer hà ancu fattu un invitu per a "Città Culturale Cyclic Alliance".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà assistitu à a 27a Conferenza di l'ONU nantu à u Cambiamentu Climaticu, tenuta in linea in Sharm El Sheikh, Egittu. A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà participatu à a cunferenza in partenariatu cù ICLEI, hà urganizatu un pannellu intitulatu "Agricultura Circular per l'Emergenza Climatica" in u Padiglione d'Azione Multi-Level LGMA di i Governi Locali è i Municipi di ICLEI. Parlendu à u pannellu moderatu da u Direttore Global Advocacy di ICLEI Yunus Arıkan, presidente Tunç SoyerHà mintuvatu u cuncettu di cultura ciclica, chì hè l'approcciu di a Municipalità Metropolitana, dicendu: "Avemu bisognu di novi principii è approcci per ottene una strategia di vita chì hè cumpatibile cù u nostru pianeta". Soyer hà dettu: "Ùn hè mai abbastanza per agisce solu. L'armunia trà e nostre azzioni hè impurtante cum'è l'armunia cù a natura " è hà sottolineatu chì hè ora di esse in unità è di agisce. Soyer hà cunclusu e so parolle cusì: "Vogliu coglie l'uppurtunità per invità à a nostra nova iniziativa chì avemu sviluppatu in l'Assemblea Generale di Arlem tenuta in Izmir prima di sta settimana. Questa hè l'Alliance of Cities with Circular Cultures ".

"Tunç Soyer Avemu bisognu di partenarii forti è visionarii cum'è

Sameh Wahba, Direttore Regionale di u Bancu Mundiale per l'Europa è l'Asia Centrale per u Sviluppu Sostenibile, hà enfatizatu chì ci sò seri prublemi in u sistema agriculu è alimentariu è hà dettu: "Cù l'agricultura circular, pudemu ottimisà e nostre risorse, minimizzà i nostri rifiuti è riduce a nostra impronta di carbonu. " Wahba hà ancu dichjaratu chì sustene a Turchia in quantu à a mudernizazione di i sistemi di irrigazione è a ciclicità di l'acqua, "A crisa climatica globale pò esse risolta solu cù una cooperazione efficace. E cità sò a parte principale di a suluzione. Una trasfurmazioni sustinibili di i sistemi alimentari è agriculi hè pussibule à longu andà. Tunç Soyer Avemu bisognu di partenarii forti è visionarii cum'è

"Ùn pudemu più trascuratà l'industria alimentaria"

Gianpiero Nacci, Direttore di l'Azienda Sostenibile è l'Infrastrutture di u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu, hà dettu chì hè necessariu di creà una piattaforma induve tutti i settori, attori è i decisori si riuniscenu per identificà i prublemi ligati à i sistemi alimentari sustenibili. Martin Frick, Direttore di l'Uffiziu Globale di u Programma Alimentariu Mundiale di e Nazioni Unite Berlinu, hà dettu: "Ci sò stati 27 cimi in u campu di u clima da l'ONU, ma dopu à 27 cimi, l'alimentazione è l'agricultura sò diventate un prublema centrale. Per un bellu pezzu, avemu focu annantu à u settore di l'energia è di u trasportu è trascuratemu i sistemi alimentari, ma ùn pudemu più trascuratà stu settore. Mentre 2019 milioni di persone anu sperimentatu una fame acuta in 135, stu numeru hè aumentatu à 276 milioni oghje.

U Programma di Negotiatori di Ghjuventù Climàticu, Membru di a Rete di Campioni di i Sistemi Alimentari di l'ONU, Marie-Claire Graf hà spressu i so desideri chì a cooperazione è e parti interessate chì piglianu a rispunsabilità aumenteranu grazia à l'impattu creatu à u summit.

Şükran Nurlu, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà trasmessu u travagliu di a Municipalità Metropolitana nantu à a crisa climatica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*