L'effettu di i nutrienti nantu à a salute di u cervellu pruvata da a ricerca

L'effettu di i nutrienti nantu à a salute di u cervellu pruvata da a ricerca
L'effettu di i nutrienti nantu à a salute di u cervellu pruvata da a ricerca

Sicondu i dati spartuti da l'Associazione Turca di Alzheimer, 600 mila famiglie in Turchia sò in lotta cù a malatia di Alzheimer. Mentre chì 3 persona hè diagnosticata cù dimenzja ogni 1 seconde, dui terzi di quelli chì sò diagnosticati cù dimenzja sviluppanu Alzheimer. Ancu s'è i cambiamenti cognitivi ligeri sò cunsiderati una cunsequenza naturali di l'anziane, u decadimentu cognitivu o i prublemi di memoria, soprattuttu vistu à età precoce, sò cunsiderati direttamente ligati à l'abitudini alimentari.

Sottulineendu chì migliurà u funziunamentu di u cervellu, chì regula e funzioni di tutti l'organi, è rinfurzà a so capacità funzionale deve esse unu di i scopi principali di una vita sana è longa, u fundatore di Rawsome Semra İnce hà dettu: "Ogni mamma, cunsiderendu u sviluppu di u cervellu. di u so zitellu, incuragisce u cunsumu di certi alimenti, cum'è noci è ligumi à foglia verde. A ricerca mostra chì e mamma anu ragiò. "Perchè a ricerca mostra chì l'alimenti chì cunsumemu ghjucanu un rolu maiò à mantene u nostru cervellu sanu è ponu migliurà certi travaglii mentali cum'è a memoria è a cuncentrazione", disse.

"L'alimenti amichevuli di u cervellu migliurà e funzioni cognitive"

Dicendu chì u cunsumu di l'alimenti chì cuntenenu assai vitamini, minerali è antioxidanti nutre u cervellu è u prutegge da u stress ossidativu, Semra İnce hà elencu alcuni cibi amichevuli per u cervellu cusì: "Ricerchi recenti mostranu chì u nostru cervellu affetta a nostra salute intestinale è chì l'intestini, chì ghjucà un rolu maiò in a digestioni, avè un grande impattu nantu à a salute di u cervellu. Per esempiu, ligumi verdi frondosi cum'è l'espinaca è u bròcoli cuntenenu nutrienti sani per u cervellu cum'è vitamina K, luteina, folate è beta-carotene. Questi alimenti ponu rallentà a decadenza cognitiva è prutegge u nostru cervellu, mantenenduci in forma. I pesci oleosi sò pieni di acidi grassi Omega 3, chì ghjucanu un rolu putente in l'affilatura di a memoria è a migliurà l'umore. U cioccolatu scuru è u cacao in polvere sò ricchi di composti chì stimulanu u cervellu, cumprese flavonoidi, cafeina è antioxidanti. A barra di Moringa, chì cuntene datti, chips di quinoa, cacao in polvere crudo, noci crude, burro di cacao, estratto di moringa, estratto di ginkgo, sale di l'Himalaya è vaniglia, hè unu di i prudutti Rawsome chì sustene u sviluppu cognitivu cù l'alimenti amichevuli di u cervellu chì cuntene. "

"Alcuni cibi migliurà u nostru rendimentu di memoria"

Sottulineendu chì ci sò parechji studii cuncentrati nantu à cumu l'adopzione di una dieta piena di cibi chì sò boni per e funzioni cerebrali pò rallentà l'anziane cognitivu, u fundatore di Rawsome Semra İnce hà spartutu esempi di alcuni risultati di ricerca: "A curcuma è u so ingredientu attivu curcumin anu un forte antiinflamatoriu. è benefici antioxidanti chì aiutanu u cervellu. I studii anu dimustratu chì a curcuma riduce i sintomi di a depressione, u disordine d'ansietà è a malatia d'Alzheimer, è migliurà e funzioni cognitive è u rendiment di memoria. A nostra barra di Curcumin, chì cuntene datteri, paste di quinoa, ciliegie secche, limone, vitamina C, estratto di curcuma è vitamina B12, hà pigliatu u so postu trà i nostri prudutti più preferiti cù u so riccu cuntenutu di u cervellu.

"Provemu chì una dieta sana pò ancu esse diliziosa"

Semra İnce hà dettu chì l'alimentazione orientata à e piante hà rinfurzatu u so postu in i pasti principali invece di esse una alternativa, Semra İnce hà cunclusu e so parolle cusì: "L'articulu datatu 15, chì analizò 2022 studii clinichi chì esaminanu l'effettu di a vitamina E nantu à e funzioni cognitive, truvò chì L'assunzione adeguata di vitamina E impedisce u decadimentu cognitivu, in particulare in l'anziani, è prevene a demenza è a demenza ". Mostra chì riduce significativamente u risicu di a malatia d'Alzheimer. Riccu in antioxidanti chì aiutanu à mantene a funzione cerebrale sana, i noci sò una grande fonte di vitamina E. À u listessu tempu, i noci ricchi in l'acidu grassu Omega 3 è in particulare l'acidu alfalinolenicu aiutanu ancu à migliurà a memoria. Mentre producenu barrette di frutta Rawsome cù noci, avemu u scopu di dimustrà chì e crisi di fame ponu esse alleviate cù snacks 100 per centu naturali ricchi di grassi sani è alimenti cù un altu valore nutrizionale. "Cù i nostri novi prudutti, continueremu à sustene l'assi di u cervellu-intestinu è dimustrà chì l'alimentazione sana pò ancu esse diliziosa".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*