L'inconnu nantu à a morte cerebrale

Ciò chì ùn sapete micca di a morte cerebrale
L'inconnu nantu à a morte cerebrale

Parlendu à l'avvenimentu di a Settimana di Donazione d'Organi tenuta à l'Università Bezmiâlem Vakıf, Prof. Dr. Adem Akçakaya, sottolineando chì u numeru di donazioni d'urgani ùn hè micca sempre à u livellu desideratu, hà dettu: "Avemu da spiegà u cuncettu di" morte di u cervellu "è u prucessu di trasplante di l'organi à u publicu bè".

Parlendu à a cunferenza, chì hè stata tenuta sottu a coordinazione di u Centru di Trasplante d'Organi di l'Università è principarmenti focu annantu à u cuncettu di "morte cerebrale", u Prof. Dr. Adem Akçakaya hà ricurdatu chì solu un quartu di e famiglie di i malati cù a morte cerebrale permettenu a donazione di l'organi è hà dettu: "Ùn pudete micca guarì qualcunu chì hè mortu medicale è rinvià a vita. Ma pudete salvà decine di vite cù l'organi di quella persona. I parenti di i malati cù a morte cerebrale anu difficultà à accettà sta situazione. Per quessa, avemu bisognu di spiegà u cuncettu di "morte cerebrale" è u prucessu di trasplante d'urgani à u publicu accuratamente è chjaramente.

Rettore Prof. Dr. Kazancıoğlu: "L'organi ùn deve esse micca terra"

Facendu u discorsu d'apertura di l'avvenimentu, u Rettore di l'Università Bezmiâlem Vakif Prof. Dr. Rümeyza Kazancıoğlu hà iniziatu u so discorsu esprimendu a so felicità chì, per via di a pandemia di COVID-19, l'avvenimenti chì sò generalmente tenuti in linea ponu avà esse tenuti in faccia. Rettore, chì hè ancu un specialista in malatie renali, Prof. Dr. Kazancıoğlu hà nutatu chì una di ogni 7 persone in Turchia hà una malatia renale cronica. Ricordendu chì 75 mila pazienti renali sò sempre in dialisi, u Prof. Dr. Kazancıoğlu hà dettu: "Questa figura significa chì u 80 per centu di i pazienti in u stadiu finale sò in dialisi. U 20 per centu restante sò in u prucessu di trasplante d'urganu. Per d 'altra banda, u trasplante di rinu da un donatore vivu hà righjuntu u 90 per centu, ma sfurtunatamenti ùn hè micca pussibule di parlà di sta tarifa in donazioni da cadaveri. Inoltre, ùn ci hè micca una chance cum'è a dialisi in altri organi vitali. Per esempiu, sapemu chì i malati cù insufficienza cardiaca è aspittendu un trasplante d'urganu cuntinueghjanu a so vita cù i dispositi di a dimensione di una valigia. Hè per quessa chì dicemu "L'organi ùn deve micca esse terra". prof. Dr. Kazancıoğlu hà cunclusu u so discorsu ringraziendu tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'avvenimentu.

prof. Dr. Akçakaya: "A pandemia hà ancu colpitu a donazione d'organi"

Dopu, hà fattu una presentazione intitulata "Evaluazione chirurgica è aspettative in a morte cerebrale". Dr. Adem Akçakaya hà spartutu diverse dati nantu à a donazione di l'organi in Turchia in a so presentazione in quale hà spiegatu u cuncettu di "morte cerebrale" è u prucessu di trasplante d'urgani in prufundità. Rimarchendu chì u tassu tutale di donazione d'organi, chì quasi duppiò in 2019, hè diminuitu drasticamente in 2020 cù u prucessu pandemicu. Dr. Akçakaya hà dettu: "In questu sensu, pudemu dì chì a pandemia hà ancu colpitu a donazione di l'organi". Nutendu chì ogni paziente cù insufficienza renale crònica deve esse cunsideratu cum'è un candidatu potenziale per u trasplante di l'organu, u Prof. Dr. Akçakaya hà sottolineatu chì hè una situazione desiderata per u trasplante di l'urganu da esse realizatu prima chì u paziente principia u prucessu di dialisi. Rimarchendu chì u ritmu di donatori viventi in u trasplante di rino hè assai più altu ch'è u ritmu di trasplante da cadaveri, u Prof. Dr. Akçakaya allora hà spartutu i criterii per a selezzione di i donatori è a selezzione di rino. Spieghendu chì l'annu passatu, un totale di 56 pazienti da tutta a Turchia è u mondu sò stati trasplantati in u Centru di Trasplante di Organu di l'Università Bezmiâlem Vakıf, Prof. Dr. Akçakaya hà dettu: "A nostra squadra hè custituita da amici altamente competenti è riesciuti. Se ne necessariu, avemu una squadra chì hè abbastanza cumpetente per andà in u locu di u donatore, piglià l'urganu da u donatore, portà à u destinatariu in cundizioni adatti è compie u trasplante. Dopu tuttu, questu hè un travagliu di u core. Quelli chì sò entrati in cuntattu cù questa zona in qualchì modu durante u so studiente ùn ponu micca lascià di novu i prucessi di trasplante d'organi ", hà cunclusu.

Assoc. Dr. Dashkaya: "Ùn pudemu micca capisce a morte di u cervellu senza capisce a morte"

prof. Dr. Dopu à Akçakaya, u Dipartimentu di l'Università di Bezmiâlem Vakıf di Anestesiologia è Rianimazione Membro di a Facultà Assoc. Dr. Hayrettin Dashkaya hà fattu una presentazione intitulata "Approach to the Concept of Brain Death and Diagnostic Criteria". Cumincià e so parolle dicendu: "Ùn pudemu micca capisce a morte di u cervellu senza capisce a morte", l'Assoc. Dr. Dashkaya spiegò criterii cum'è "coma prufonda, assenza di riflessi, assenza di respirazione naturale" chì deve esse evaluatu per u diagnosticu di morte cerebrale. Sottulineendu chì a morte di u cervellu hè un cuncettu chjaru, comprensibile, obiettivu, affidabile è ben definitu, Assoc. Dr. Dashkaya hà dettu: "Tuttavia, qualchì volta avemu difficultà per spiegà sta situazione à i parenti di i pazienti. Da u tempu à u tempu, a ghjente dice: "Mi dumandu s'ellu ùn ci hè micca morte di u cervellu, ma dicenu chì solu per piglià l'organi di i nostri pazienti è l'utilizanu in u trasplante?" sò preoccupati. Da u tempu à u tempu, tali movimenti sò pruduciuti attraversu e social media o altrimenti. Per esempiu, quandu spieghemu a situazione à un parente di un paziente chì hà a morte di u cervellu, quella persona pò immediatamente chjamà un altru prufessiunale di salute chì cunnosci è dumandà e so opinioni. Sfortunatamente, avemu vistu i travagliadori sanitari chì dicenu "Ùn accettate micca" in tali casi ", disse.

Rilevazione neurologica è radiologica di a morte cerebrale

Dopu ghjuntu à u podium, Specialist da Bezmialem Vakif University Medical Faculty Hospital Neurology Department. Dr. Aslı Yaman Kula, in a so presentazione intitulata "Processi neurologichi è valutazione in a morte cerebrale", hà spiegatu in dettaglio a cunferma di u statu di u sistema neurologicu è nervoso di u paziente diagnosticatu di morte cerebrale. Dopu, Lettore di l'Università Bezmiâlem Vakıf, Facultà di Medicina, Dipartimentu di Radiologia, chì hà fattu una presentazione nantu à "Evaluazione Radiologica in a Morte Cerebrale". Vede. Dr. Serdar Balsak, invece, hà spartutu infurmazione nantu à a determinazione di a cundizione di u paci diagnosticatu cù a morte di u cervellu da tecniche di imaging radiologicu.

L'avvenimentu, chì hà u scopu di sparghje a donazione di l'organi è di sensibilizà u publicu nantu à u prublema, hè di grande impurtanza in quantu à rinvià parechji pazienti à a vita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*