"Piano di Strategia Spaziale Beyoğlu" spartutu cù u publicu

"U Pianu di Strategia Spaziale di Beyoglu hè statu spartutu cù u publicu
"Piano di Strategia Spaziale Beyoğlu" spartutu cù u publicu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà spartutu u "Piano di Strategia Spaziale Beyoğlu" cù u publicu, chì cambierà u destinu di u distrittu di Beyoğlu, chì cuntene una parte significativa di i lochi storichi è simbolichi di a cità. "Beyoğlu hà daveru rivelatu a so vera identità cù stu Documentu di Strategia. İmamoğlu hà dettu: "Sò Beyoğlu" è à u stessu tempu, "Sò quì cù a mo storia è i posti è seraghju sempre quì". Hà arregistratu questu. "Per quessa, nimu hà da pudè ghjucà cù stu prucessu arregistratu cum'è un tavulinu di puzzle", disse. In riferimentu à l'attaccu terrorista chì hè accadutu in Istiklal Street recentemente, İmamoğlu hà dettu: "Istiklal Street; Hè durable è forte. Istiklal Street hè u centru di a pace; Ùn hè mai, è ùn pò esse, u centru di u cunflittu. Avemu da ottene questu inseme. Avemu da eliminà sta maghjina, stu assediu. Sò i 16 milioni di persone chì assicuraranu a vera sicurità di Istiklal Street, Beyoğlu è tali spazii. Dunque, da questa perspettiva, duvemu cambià Beyoğlu è Istiklal. "Di sicuru, i vasi di fiori è i banchi ùn sò micca rispunsevuli di questu", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà spartutu u "Piano di Strategia Spaziale Beyoğlu" cù u publicu, chì hè statu preparatu per piglià l'opinioni di tutti i partiti interessati di u sughjettu. İmamoğlu hà parlatu à a riunione introduttiva tenuta à u Teatru Ortaoyuncular in Istiklal Street, Halep İşhanı.

"UNU DI I PIÙ GRANDI PERICULI CHE ASPETTA CITTA' EST L'AMINISTRATORE RELIEVE"

Determinendu chì unu di i più grandi periculi chì aspettanu e cità hè "l'imprudenza, l'imprudenza, l'indifferenza è l'arroganza di u manager", İmamoğlu hà dettu, "In altre parolle, l'individui chì anu implementatu u mecanismu di decisione per una zona à tempu, cù i so capricci persunali o persunali. cunniscenza, anu pussutu eliminà grandi valori è opere di u passatu ". Or, cù e so opere, hè pussibule di vede chì hà creatu micca solu un travagliu, ma distruzzione permanente, micca solu in u mondu, ma ancu in u nostru paese è in a nostra cità. In questu rispettu, vulemu piglià una postura contr'à tuttu stu capitu è ​​fà prevale u sensu cumunu. Ci hè una altra bellezza quandu u sensu cumunu è Istanbul si riuniscenu: A so prufundità hè magnifica. Da u passatu à u presente è in u mondu d'oghje, hè pussibule di truvà decine di milioni di partenarii chì anu u desideriu di cuntribuisce è quandu dicenu "Vogliu cuntribuisce à Istanbul", hè pussibule portà a cuntribuzione di decine di milioni di persone di diverse nazioni, diverse credenze è diverse culture. "In altri palori, basta à pensà à quale tipu di risultati una cità, chì hè generosa, faci sacrifici, è permette chì una risorsa umana cusì profonda si palesa, pò creà cun sensu cumunu", disse.

"BEYOĞLU REVELA A SUA VERA IDENTITÀ CU U" DOCUMENTU DI STRATEGIA ""

Sottulineendu chì anu prisentatu una prospettiva larga per Istanbul cù u documentu "Vision 2050", İmamoğlu hà dettu: "Cù stu 'Documentu di Strategia' chì avemu presentatu in Beyoğlu, avemu descrittu un viaghju orientatu à u futuru cum'è una parte di questu". Indittendu chì Beyoğlu hà assai prublemi cum'è a cultura-arte, u cummerciu, a vita, a miseria, l'occupazione, l'inutilizazione è l'infrastruttura, İmamoğlu hà dettu: "Cù a suluzione cumpleta di i prublemi, sta bella zona distinta hè veramente orientata à u futuru, soprattuttu per l'ospitu di e persone, vale à dì u turismu.Com'è unu di i centri più impurtanti, hè sottumessu à preparazione assai impurtante. Beyoğlu hà daveru rivelatu a so vera identità cù stu Documentu di Strategia. Ellu disse: "Sò Beyoğlu". À u listessu tempu, disse: "Sò quì cù a mo storia è i lochi è seraghju sempre quì". Hà arregistratu questu. "Per quessa, nimu hà da pudè ghjucà cum'è un puzzle cù stu prucessu facilmente arregistratu", disse.

"NUN FINI, MA UN INIZIO"

Dichjarà chì sò cuscenti chì un futuru di speranza per Beyoğlu pò esse stabilitu inseme, İmamoğlu hà dettu:

"Sapemu chì questu hè pussibule se continuemu à creà valore pruteggendu a memoria di Beyoğlu è mantenendula viva cù tutti i so valori originali. In questu rispettu, vogliu chì percive stu prucessu cum'è un principiu, micca una fine, è vogliu chì sia sempre in u prucessu. Beyoğlu priservà i so valori, serà nutritu è ​​guadagnà per via di u turismu. À u listessu tempu, Beyoğlu continuerà à esse u core di a vita di divertimentu. Di sicuru, serà una regione chì serà preparata per l'avvene cù cuntributi tecnologichi. Tutti chì vivenu in Beyoğlu avarà l'uppurtunità di sviluppà sè stessi cù opportunità di travagliu sicuri. Beyoglu; Serà u centru di a diversità, a libertà è a creatività. Si trasformerà in una zona induve pudete caminari, ciclu è fà sport senza interruzzione longu à a costa di u Cornu d'oru è u Bosforu. Abbracciaremu inseme i nostri quartieri è daranu una grande cuntribuzione à a creatività di a ghjente di sta cità cù i nostri parchi, orti, arbureti, pruduzzione è spazii di cultura è arte. In stu Pianu Strategicu, Beyoğlu diventerà un distrittu chì hè resistente à i terremoti, lotta contru a crisa climatica, è preparatu per i disastri. Vogliu nutà chì guadagnà è ottene tutte queste hè pussibule solu s'ellu ci pigliamu a rispunsabilità inseme ".

"POTTI È BANCHI ùn sò micca rispunsevuli di u terrorismu"

In riferimentu à l'attaccu terrorista chì hè accadutu in Istiklal Street recentemente, İmamoğlu hà dettu: "Istiklal Street; Hè durable è forte. Istiklal Street hè u centru di a pace; Ùn hè mai, è ùn pò esse, u centru di u cunflittu. Avemu da ottene questu inseme. Avemu da eliminà sta maghjina, stu assediu. Sò i 16 milioni di persone chì assicuraranu a vera sicurità di Istiklal Street, Beyoğlu è tali spazii. Dunque, da questa perspettiva, duvemu cambià Beyoğlu è Istiklal. Di sicuru, avemu avutu un mumentu disgraziatu. Avemu persu sei di i nostri persone in l'attaccu terrorista. Avemu da luttà inseme contr'à u terrurismu. U terrurismu ùn hè micca solu in Istanbul, Istiklal Street, ma ancu in parechji paesi di u mondu, in u core di l'Europa, in America, in Asia, in u Far East, sfurtunatamenti in Africa, in ogni cità, in a cità più impurtante di u mondu, pò esse espertu in i centri più impurtanti. Tragedie assai dolorose ponu accade. Avemu da stà inseme è luttà contr'à questi. Sapemu chì a suluzione à u terrurismu è a suluzione à u male dipende da a putenza è a grandezza di u bè chì si ferma contru. Noi, cum'è u putere di quella bontà, u putere di quella bellezza è quellu bon pensamentu, sentimu un grande onore è piacè di caminari in Beyoğlu, in Istiklal, ogni ghjornu. Chì Diu cresce a nostra forza. Di sicuru, i vasi di fiori è i banchi ùn sò micca rispunsevuli di questu; Lasciami sprime ancu questu. Spergu chì avemu agitu cun sensu cumunu, bon pensamentu, è una decisione cumuna nantu à cumu a bellezza pò esse in ogni materia. "Vogliu un bellu futuru per Beyoğlu, Istanbul, Turchia è di sicuru u mondu sanu", disse.

Applausi à l'eroi

In a riunione introduttiva, u Subsegretariu Generale IMM, Buğra Gökçe, è u Capu di u Dipartimentu di Pianificazione è Urbanizazione IMM, Gürkan Akgün, anu fattu un discorsu è hà spartutu i dettagli di u prublema cù u publicu. U ringraziu di Gökçe à u so cumpagnu Tayfun Kahraman, chì hè statu cundannatu in u "casu Gezi", per i so cuntributi à u prucessu hà ricevutu grandi applausi da a sala.

I STUDI "PLAN DI STRATEGIA" INIZIATI IN 2020

Beyoglu; Hè unu di i centri più impurtanti di Istanbul cù u so passatu storicu, u locu cintrali, u Bosforu è u Cornu d'Oro è a struttura multiculturale di a pupulazione. E negatività sperimentate annantu à l'anni necessitavanu di pianificà tuttu u distrittu cun una nova comprensione. À a fine di u 2020, IMM hà iniziatu dicendu: "Dateci a vostra opinione, cuncepemu u vostru sognu Beyoğlu cù u sensu cumunu". U prucessu, chì hà iniziatu circa 2 anni fà, hè statu furmatu da piglià l'opinioni di tutti i stakeholder di u sughjettu. In u scopu di u travagliu di u pianu, più di l'avvenimenti 300 sò stati realizati è u cuntattu unu à unu hè statu stabilitu cù circa 15 mila persone. Sò stati raccolti più di mille suggerimenti è hè statu implementatu un prucessu di participazione chì puderia esse un esempiu per tutte l'istituzioni. À a fine di i studii; "Piano di Strategia Spaziale Beyoğlu" hè statu creatu per priservà a struttura multiculturale è u patrimoniu culturale di u distrittu è per rende più vivibile è resistente à i terremoti.

CHE COS'È BEYOĞLU PLAN DI STRATEGIA SPAZIAL?

U Pianu di Strategia Spaziale di Beyoğlu hè un documentu di visione per u futuru chì valuta tutti i cumpunenti è tutti i prublemi di u distrittu inseme è in relazione tra di elli. U pianu hè spartutu cù Istanbulites per a valutazione publica. Istanbuliti chì volenu sprime e so opinioni è valutà stu studiu,

Puderà seguità a piattaforma beyoglusenin.ist. L'avvenimenti chì saranu da avà seranu ancu spartuti nantu à a stessa piattaforma. Dopu à tutti sti studii, u pianu hà da piglià a so forma finali. Cù u pianu, a cuesione suciale hè realizata trà tutti i quartieri di u distrittu ; migliurà e cundizioni ecunomichi; rinfurzà l'opportunità di l'educazione è a salute; migliurà a qualità di l'attività culturale è turistica; a preservazione è u sviluppu di u patrimoniu culturale; esse inclusive in parechje tematiche cum'è a riurganizazione di i spazii publichi; Era destinatu à assicurà a coordinazione inter-istituziunale è à esse un testu di cunsensu è una strada di strada chì guidà i prublemi di Beyoğlu cù u sensu cumunu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*