Annunziate i supporti di cuntrollu biologicu è biotecnicu in a produzzione vegetale

Annunziate i supporti di lotta biologica è biotecnica in a produzzione di culturi
Annunziate i supporti di cuntrollu biologicu è biotecnicu in a produzzione vegetale

A quantità è e date di applicazione per i supporti di cuntrollu biologicu è biotecnicu furnitu da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta per riduce l'usu di sustanzi chimichi in a produzzione vegetale sò stati determinati.

A Comunicazione di Implementazione di u Ministeru nantu à u Pagamentu di Supportu à u Controlu Biologicu è / o Biotecnicu in a Produzione di Cultivi hè entrata in vigore dopu a publicazione in a Gazzetta Ufficiale.

Cù u cumunicatu, i prucedure è i principii in quantu à a riduzione di l'usu di pesticidi chimichi per l'applicazione di tecniche di cuntrollu alternativu in a produzzione vegetale è di pagamentu di sustegnu à i pruduttori chì si impegnanu in u cuntrollu biologicu è / o biotecnicu per prutege a salute umana è l'equilibriu naturali sò stati regulati.

U comunicatu include ancu i prudutti inclusi in u scopu di supportu in a produzzione in serra è in u campu apertu è l'ammonti di pagamentu.

In cunsiquenza, a quantità di supportu serà di 850 lira per decare sottu coperta (pacchettu) è 290 lire per decare in area aperta (pacchettu).

U sustegnu di 700 lire per decare serà datu per u cuntrollu biologicu in a pruduzzione di tomate, pepite, melanzane, cucumari è zucchine in serra, 150 lire di sustegnu serà datu à i pruduttori chì utilizanu feromoni è trappule in u cuntrollu biotecnicu, è 70 lire di sustegnu serà datu à quelli chì. chì utilizanu solu feromoni.

In l'agrumi, u sustegnu di 140 lira serà pagatu per decare per u cuntrollu biologicu, 150 lira per l'usu di feromone è trappule in u cuntrollu biotecnicu, è 60 lira per l'usu di feromone solu.

In u scopu di u cuntrollu biotecnicu in a pruduzzione di tomate in u campu apertu, 70 lira serà pagatu per decare per l'usu di feromone è trappule, è 45 lira serà pagatu per l'usu di feromone solu.

In pomegranate, 140 lira serà pagatu per decare per u cuntrollu biologicu è 150 lira per u cuntrollu biotecnicu.

A quantità di sustegnu per u cuntrollu biotecnicu hè stata determinata cum'è 135 lire per pomi, vigneti, albicocchi, cotogne è pere, 60 lire per l'alivi, è 150 lire per decare per pesche è nettarine.

DATE D'APPLICAZIONE

Per l'applicazione 2022, l'applicazioni di supportu saranu fatte finu à u 18 di nuvembre di u 2022 per l'albicocca, cotogna, pera, mele, vigna, pumati aperti, alivi, agrumi, granate, pesche è nettarine, è finu à a fine di l'ore di travagliu u 31 di dicembre. , 2022 per serre.

Per l'applicazioni 2023, l'applicazioni saranu accettate nantu à una basa di produttu da u 1 di ghjennaghju di u 2023. U termini per a candidatura hè stata stabilita cum'è u 23 di ghjugnu 2023 per a mele, vigna è albicocca, u 22 di settembre 2023 per i pumati è l'alivi à l'aria aperta, u 27 d'ottobre 2023 per l'agrumi, pesca, nettarina, cotogna, pera è melagrana, è u 31 dicembre 2023 per a serra. .

PIANIFICAZIONE DI 2 ANNI

Cù a notificazione, l'esitazioni annantu à rinnuvà u supportu ogni annu sò state eliminate è hè stata fatta una pianificazione di 2 anni (2022-2023).

I prezzi unità sò stati aumentati per copre circa 27-66% di u costu di cummattimentu. In questu cuntestu, i prezzi unità per 2022 anu aumentatu da 8-100%.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*