E residenze Bozkurt TOKİ sò finite

Le residenze Bozkurt TOKI sò finite
E residenze Bozkurt TOKİ sò finite

U travagliu cuntinueghja per sguassà e tracce di l'inundazione in Bozkurt, induve 11 persone anu persu a so vita, 65 persone sò spariti è decine di edifici sò stati dannighjati in u risultatu di l'inundazioni di u Ezine Stream dopu à piovi forti l'7 d'agostu di l'annu passatu.

Per quelli chì anu persu a so casa per via di l'inundazione, 679 case custruite in diverse parti di u distrittu sò vicinu à a fine.

U guvernatore di u distrittu di Bozkurt, Murat Aıcı, hà dettu chì u travagliu in u distrittu cuntinueghja à piena velocità.

Dichjarà chì 52 buttreghi è 2 fabbriche sò stati custruiti in u scopu di a ricustruzzione di u Picculu Situ Industriale di Bozkurt, Aıcı hà dettu chì dopu à u sorteggio in settembre, i cummercianti ammissibili anu cuntinuatu à spustà in i so posti di travagliu.

Enfatizendu chì Bozkurt avia sperimentatu un avvenimentu maiò, Aıcı hà cuntinuatu cusì: "U travagliu cuntinueghja à piena velocità in Bozkurt, induve a più grande incursione di inundazioni è sedimenti in u nostru paese hè stata sperimentata in l'ultimi 100 anni. A custruzzione di 679 case in u centru di u distrittu hè ghjunta à a so ultima tappa. Avemu e case chì seranu finite à a fini di nuvembre. U restu serà finitu in dicembre. Tutti i so mantelli sò finiti. Ùn custruemu micca solu 679 case in a regione. 40 case seranu custruite in i nostri paesi. Una di e nostre case di paese hè finita, sò state posate e fundazioni di 13 case di paese.

Dichjarà chì i lotti seranu tirati per e case in dicembre, Aıcı hà dettu: "Dopu à a fine di e case, pensemu di furnisce à i nostri citadini cù gas naturale à a fine di l'annu. E nostre residenze TOKİ sò strutture custruite à i più alti standard. Hè adattatu per u so paisaghju, l'architettura è a cultura di Kastamonu. Pensemu chì l'architettura di e case serà esemplare. Hè fattu in un totale di cinque tappe. Una di e nostre tappe hè nantu à a Collina di Meteorologia è hà una bella vista di u mare ". disse.

Bozkurtlu Emin Güney, invece, hà dichjaratu chì assai travagliu hè statu fattu in u distrittu è hà dettu: "Semu infinitamente soddisfatti di u serviziu. I ponti sò assai belli. U distrittu ùn hà micca ricevutu stu serviziu da a so creazione. Pudete vede ciò chì TOKİ hà fattu. E persone in bisognu seranu risolte in pocu tempu. Spergu di fà cose megliu per u nostru statu è a nostra nazione. I travaglii fatti in l'edifici TOKİ sò assai belli. Sia a vista è a qualità di u travagliu fattu sò assai belli cù u so aspettu esternu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*