Obiezione à i piani di u situ di a prigiò di Buca

Obiezione à i piani di u situ di a prigiò di Buca
Obiezione à i piani di u situ di a prigiò di Buca

I membri di u Cunsigliu CHP di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu oppostu à l'apertura di u terrenu di a Prigione di Buca per a custruzzione in cunfurmità cù u pianu preparatu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu. I membri di CHP anu presentatu una petizione per presentà una demanda à a Corte Regionale di Ghjustizia Izmir per l'annullamentu di i piani.

I membri di u Cunsigliu CHP di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu oppostu à i piani di sviluppu chì anu apertu l'area di a Prigione di Buca, chì hè stata demolita da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, à a custruzzione. I membri di CHP si sò riuniti davanti à a porta Sud di a Corte di Ghjustizia Regiunale di Izmir è anu annunziatu e so obiezioni à i piani.

"Questa sarà una zona verde"

U Vicepresidente di u Gruppu CHP di u Cunsigliu Metropolitanu di Izmir, Murat Aydın, hà dettu chì sò contru à l'usu di l'area di a Prigione di Buca contr'à l'interessu publicu è hà dettu: "Prima di questu, "Stu metro venerà à Buca". Avemu ragiò. Avemu dettu: "Ùn avemu micca mancanza legale", è hè ciò chì hè accadutu. Avemu dettu: "Ùn lasceremu micca a nave caricata d'amianto in Izmir" è avemu ottinutu questu. Perchè avemu avutu ragiò è difendemu qualcosa di ghjustu. Avemu mandatu quella nave. Cum'è tutte e persone di Izmir, tutti i cumpunenti di Izmir, avemu ottinutu questu. È avà dicemu: "A zona di a Prigione di Buca appartene à u publicu è serà una zona verde". Ùn puderanu micca custruisce quella custruzzione quì. Perchè avemu ragiò. Perchè simu in u locu ghjustu legalmente ", disse.

Una chjama à a lotta per u populu di Izmir

Murat Aydın, chì hà ancu chjamatu i citadini à luttà, hà dettu: "Vulemu dì questu à a ghjente di Izmir: "State cun noi. Andemu inseme.' U populu di Izmir è u CHP ùn permettenu micca u prufittu. Perchè difendemu i diritti, a lege è a ghjustizia. "Continuemu à difende", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*