Prima pile battuta per Buca Metro!

U Primu Pilu hè statu Foratu per u Metro Buca
Prima pile battuta per Buca Metro!

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, si n'andò à u situ di custruzzione di u Metro Buca è annuncia chì a prima pila hè stata cacciata è a custruzzione principia. U presidente Soyer hà dettu chì era un ghjornu storicu per İzmir è hà dettu: "Semu fieri è entusiasti di lancià u più grande investimentu in a storia di İzmir in forse e cundizioni più difficili chì a Turchia hà attraversatu. Da u principiu, avemu dettu: "Stu metro venerà à Buca", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerandò à u situ di custruzzione di Buca Metro, u più grande investimentu in a storia di a cità, è annuncia chì a prima pila hè stata guidata è a custruzzione principia. Ministru Tunç Soyer"Da oghje, un travagliu di metro cù un costu di più di 1 miliardi d'euros, 13 chilometri è mezzo è 11 stazioni, hè cuminciatu. Questu hè un investimentu chì avemu principiatu cù un prestitu di sindicazione furmendu un cunsorziu di 490 milioni d'euros in un ambiente induve a crisa ecunomica s'hè approfondita. Avemu creatu un mudellu di finanziamentu cù 3 per centu di interessu, maturità di 12 anni, periodu di grazia di 4 anni è rimborsu di 8 anni. Tuttu u metro hè custruitu da i mezzi di a municipalità metropolitana di Izmir. Serà rimbursatu cumplettamente cù u finanziamentu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Dunque, facemu forse unu di l'investimenti più pruduttivi di a storia. Perchè u periodu di grazia di 4 anni currisponde à u periodu di custruzzione. Una volta a custruzzione hè finita, u rimborsu principiarà quandu u metro si apre. Dunque, l'affari hà da cuntinuà a so strada per autofinanziendu senza soldi chì esce da a sacchetta di nimu.

"U primu ghjornu di un travagliu chì durà 4 anni"

Enfatizendu chì sò assai entusiasmati, u sindaco Soyer hà dettu: "36 culonni, ognuna di 340 metri di lunghezza, seranu assemblate una per una. Oghje avemu principiatu à assemblà a colonna di 36 metri. Cù una applicazione patentata da i nostri amichi, diventa pussibule di preparà culonni di 36 metri assai rapidamente. Da quì, hè prestu prestu in u so locu è l'assemblea principia. Probabilmente scaricheremu a tunnellatrice da a prima stazione à principiu di marzu. Trè tunnellatrici cumincianu à travaglià ", disse.

Enfatizendu chì sò in u primu ghjornu di un grande travagliu chì durà 4 anni, u presidente Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Avemu stabilitu a fundazione u 14 di ferraghju. Sò passati 8 mesi. Sfortunatamente, avemu avutu qualchì problema legale. Fortunatamente, u nostru sistema legale hà ascoltatu i partiti. Cuntinuemu induve avemu lasciatu. Semu fieri è entusiasti di lancià u più grande investimentu in a storia di İzmir in forse e cundizioni più difficili chì Turchia hà attraversatu. Da u principiu, avemu dettu: "Stu metro venerà à Buca".

"Una strada chì si estende da a periferia di a cità à l'internu"

Dichjarà chì anu u scopu di trasportà 400 mila passageri à ghjornu, u presidente Soyer hà dettu: "Questu significa un fatturatu è un fatturatu di 45 milioni di euro annu. Questu mostra quantu hè sanu è coherente u mudellu di finanziamentu. Serà pussibule di rimbursà solu cù l'ingudu di l'affari. Quandu porta 400 mila passageri nantu à sta linea, ritirate tutti l'autobus. Pigliate u trasportu publicu sottuterra. À u listessu tempu, l'uppurtunità di qualità è rilassazione nasce in relazione à u tessulu urbanu sopra. U metro ùn hè micca solu un mezzu di trasportu, si trasforma in un strumentu chì migliurà a qualità di vita. Stu locu serà ancu cunnessu à a linea di Metro Narlıdere. Avviamu rapidamente versu u puntu induve dicemu chì tricotemu İzmir cù reti di ferru. E nostre linee di metro in Izmir eranu parallele à a costa. Questa hè a prima volta chì si estende verticalmente in l'internu. Per quessa, hè pussibule di parlà di una reta cumpleta. Una strada emergerà da a periferia di a cità à l'internu è in u Golfu ", disse.

"Lascerà tracce impurtanti in u futuru di Izmir"

U sindaco Soyer hà enfatizatu chì a Municipalità Metropolitana di İzmir hè in un attaccu maiò di u sistema ferroviariu è hà dettu: "Inizieremu a prova di u Tram Çiğli in questu mese. Hè ancu un grande investimentu. In u 2023, prubabilmente inizieremu a corsa di prova di u Metro Narlıdere, cum'è marzu-aprile. In trè mesi, seremu quì sottu cù a tunnellatrice. In breve, cuntinueghjanu à marchjà paralleli l'un à l'altru. Quessi sò enormi investimenti chì lasciaranu tracce impurtanti in u futuru di İzmir ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*