Bursa ghjunghje à u Centru Culturale Orhangazi

Bursa Reunited Orhangazi Cultural Center
Bursa ghjunghje à u Centru Culturale Orhangazi

U Centru di Cultura è Ghjuventù di Orhangazi, chì hè statu purtatu in u distrittu di Orhangazi da a Municipalità Metropolitana di Bursa è costò circa 100 milioni di TL in cifre attuali, hè statu messu in serviziu cù una cerimonia.

A Municipalità Metropolitana, chì hà apertu investimenti impurtanti in ogni campu, da u trasportu à l'infrastruttura, da l'ambiente à u patrimoniu storicu è culturale in Bursa, implementa prughjetti chì aumenteranu a qualità di vita in 17 distretti. Orhangazi Culture and Youth Center, unu di i travaglii realizati in questu cuntestu, hè statu messu in serviziu cù una ceremonia. U centru, chì aghjunghjenu culore à a vita culturale è artistica di u distrittu, hà una superficie di custruzzione tutale di 13 950 metri quadrati. U prugettu include ancu 9 buttreghi, foyer è spazii d'esibizioni, sale polivalenti, sala di matrimoniu, biblioteca, cinema, cafeteria è parcheghju per 190 vitture. A cerimonia di apertura di u Centru di Cultura è di Ghjuventù di Orhangazi, chì appellu à tuttu u distrittu, hà assistitu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u vicepresidentu di u partitu AK è u deputatu di Bursa Efkan Ala, u deputatu di Bursa Zafer Işık, u sindaco di Orhangazi Davut Aydın, ex sindaco. Recep Altepe, u guvernatore di u distrittu di Orhangazi Süleyman Özçakıcı, u presidente provinciale di u Partitu AK Davut Gürkan, u presidente provinciale MHP Cihangir Kalkancı, i sindaci di u distrittu, i capi è i citadini anu assistitu.

Avemu bisognu di apre a strada per i ghjovani

Parlendu à a ceremonia chì hà iniziatu cù u spettaculu Orhangazi Municipality Folk Dance Ensemble, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì travaglianu ghjornu è notte in Bursa, una di e cità più eccezziunali in Turchia. Nutendu chì cum'è una cità metropolitana, sò in ogni campu, da i quartieri rurali à e strutture di trattamentu, da i campi sportivi à i centri culturali, u sindaco Aktaş hà dettu: "Vogliu ringrazià i nostri sindaci di distrettu è metropolitani precedenti. L'anu cuminciatu in u 2016, avà l'apremu inseme. Quandu entre in l'internu, vi vede una zona assai diversa. Sia chì i nostri ghjovani si preparanu per esami di liceu, esami universitari o KPSS. Ch'ellu faci ricerche nantu à l'urdinatore, in Internet. Videranu un ambiente assai decentu è di alta qualità, avemu preparatu un locu assai speciale. Quandu avemu inclusu e differenze di prezzu, avemu passatu esattamente 100 milioni di TL cù i figuri d'oghje. Avvedeci. Passemu i soldi di a nazione nantu à a nazione. Quandu andate à l'internu, capirete ciò chì vogliu dì assai megliu. Intantu, 56 paesi musulmani in u mondu gestionenu solu u 65 per centu di l'ecunumia, ancu s'ellu estrae u 8 per centu di l'oliu. L'ecunumia di a Germania è di u Giappone, chì ùn anu micca un pozzu di petroliu unicu, sò più grande di questi 56 paesi musulmani. In riassuntu, i nostri ghjovani sò veramente bisognu di inventà. Avemu bisognu di fà vitture domestiche. Avemu bisognu di pruduce alta tecnulugia. Avemu bisognu di apre a strada per a nostra ghjuventù. Stu stabilimentu chì apreremu hè solu per apre a strada per i ghjovani. Spergu chì Orhangazi diventerà un centru chì cuntribuisce significativamente à u successu di l'esame universitariu, LGS è successu individuale. Bona furtuna cù a nostra facilità ", disse.

pulitica di serviziu

U Vicepresidente di u Partitu AK è u Deputatu di Bursa Efkan Ala hà ringraziatu ancu a Municipalità Metropolitana è u Sindaco Alinur Aktaş per avè purtatu a bella facilità à Bursa. Dichjarà chì u travagliu cumpletu hè fattu in Turchia è hè messu à u serviziu di a nazione, Ala hà dettu: "Felicite di cori i nostri presidenti chì anu dotatu sta facilità à a nostra ghjuventù. Avemu pruvatu à pruduce una pulitica di serviziu. Facemu a nostra notte in u nostru ghjornu. Felicitazioni à a nostra nazione è à a nostra ghjuventù cù u Centru di Ghjuventù è Cultura in Orhangazi. Lasciate l'utilizanu à u massimu ", disse.

U più grande investimentu in a storia

U sindaco di Orhangazi, Bekir Aydın, hà dettu chì sò felici di mette in serviziu u più grande investimentu in a storia di u distrittu. Sottulineendu chì u sughjettu di stu investimentu hè a ghjuventù è a cultura, Aydın hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana, u Sindaco Alinur Aktaş è quelli chì anu cuntribuitu à questu investimentu, chì hè assai preziosu per Orhangazi. Affirmando chì a ghjuventù hè a puma di l'ochju di stu paese, Aydın hà dettu: "A nostra cultura ùn hè micca solu ligata à u nostru passatu, ma ancu à u nostru futuru. Stu travagliu preziosu, chì porta i nostri ochji cù u nostru avvene, aghjunghje assai à Orhangazi. I nostri ghjovani puderanu avà truvà opportunità in Orhangazi chì ponu truvà in e grande cità. U nostru distrittu hè una zona residenziale assai adatta per u sviluppu. Puderemu ancu implementà i nostri novi prughjetti in u periodu à vene. Avemu apertu u terzu Orhangazi Book Days in Orhangazi Culture and Youth Center. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à purtà stu travagliu preziosu in u nostru distrittu ".

Dopu à i discorsi, u presidente Aktaş è i membri di u protocolu, chì anu tagliatu u nastro è apertu u Centru di Cultura è Ghjuventù Orhangazi, anu visitatu u centru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*