A Strada per l'Hospital di Bursa City hè ghjunta à a fine

Finitu nantu à a Strada di l'Hospital di Bursa City
A Strada per l'Hospital di Bursa City hè ghjunta à a fine

A seconda tappa di a strada di 6,5 chilometri trà a strada Izmir è l'uspidale, chì hè stata cuncepita da a Municipalità Metropolitana per assicurà un trasportu fluidu à l'Hospital Bursa City, hè finita.

L'ospedale di a cità di Bursa, chì attrae significativamente u pesu di salute di Bursa cù una capacità di lettu totale di 355, hè diventatu più accessibile cù l'investimenti di a Municipalità Metropolitana. A sezione di 3 metri, chì hè a prima tappa di a strada prughjettata trà a strada İzmir è l'Hospital di a cità, hè stata finita prima. L'asfaltatu nantu à a seccione di 500 metri trà a seconda tappa di a strada, Ceviz Cadde è l'uspidale, hè ghjuntu à u stadiu di cumpletu. In a seconda tappa di a strada divisa cù una larghezza tutale di 3 metri, 35 mila 428 tunnellate di riempimentu, 323 mila 15 tunnellate di pavimentu asfaltatu, 500 mila metri di cordoli è

I guardii auto sò stati fabbricati à 800 metri. UEDAŞ hà iniziatu i travaglii di illuminazione in u rifugiu mediu di a strada, induve circa 60 milioni sò stati spesi.

senza interruzzione da u centru

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, inseme cù u so presidente provinciale di u Partitu AK Davut Gürkan, hà esaminatu u travagliu in corso à l'Hospital Bursa City in a seconda fase di a strada. U presidente Aktaş, chì hà pigliatu à u volante è hà pruvatu a strada nantu à a parte finita di a strada, hà dettu chì u travagliu cuntinueghja à u puntu di trasportu à l'uspidale, sia per u sistema ferroviariu sia per strada. Ricordendu chì a linea di u sistema ferroviariu Emek - City Hospital hè stata custruita da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture sottu a coordinazione di u Metropolitanu, u presidente Aktaş hà nutatu chì anu seguitu u prucessu da vicinu è chì l'impattu negativu nantu à a strada Mudanya per via di l'opere sparissi. in pocu tempu. Esprimendu chì cumincianu a strada di 2500 metri trà a strada di l'Hospital Mudanya di a cità immediatamente dopu chì i travaglii di u sistema ferroviariu sò finiti, u sindaco Aktaş hà dettu: "Quandu u travagliu di u sistema ferroviariu hè finitu, i nostri citadini puderanu ghjunghje à a porta di l'uspidale da ogni ghjornu. corner di Bursa senza interruzzione. Cù sta strada, chì compieremu in pocu tempu, serà pussibule di ghjunghje à l'uspidale da u centru di a cità senza avè bisognu di andà in u Ring Road. Dopu l'apertura di sta strada, riviseremu e nostre rotte di autobus in cunseguenza. Cù l'investimenti di trasportu chì avemu fattu, a nostra ghjente hà da cumincià à sperimentà u privilegiu di u trasportu cù intersezioni, ponti è strade novi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*