U "Festival Internaziunale di Teatru di i zitelli è di a ghjuventù" serà urganizatu in Bursa

U Festival Internaziunale di Teatru di i zitelli è di a ghjuventù si terrà in Bursa
U "Festival Internaziunale di Teatru di i zitelli è di a ghjuventù" si terrà in Bursa

U 26th Festival Internaziunale di Teatru di i zitelli è di a ghjuventù, urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Bursa in cuuperazione cù a Fundazione di Cultura, Arte è Turismu di Bursa, principia u 12 di nuvembre. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà ricurdatu chì u festivale hè ghjuntu à una festa à mità di termine è hà invitatu tutti i zitelli è i ghjovani à e sale di teatru per "guardà l'avvenimenti".

U 26th Festival Internaziunale di Teatru di i zitelli è di a ghjuventù, unu di l'avvenimenti internaziunali di Bursa in termini di cultura è arti, si terrà trà u 12 è u 17 di nuvembre. A riunione introduttiva di u festivale hè stata tenuta à u Centru Culturale Tayyare cù u sindaco metropolitanu di Bursa Alinur Aktaş, u vice-ministru di a cultura è u turismu Ahmet Misbah Demircan, u presidente di a Bursa Culture, Art and Tourism Foundation (BKTSV) Sadi Etkeser è u direttore provinciale di cultura è turismu Dr. . Hè stata fatta cù a participazione di Kamir Özer.

Darà mumenti indimenticabili

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì l'attività suciali, culturali è artistiche sò preziose quant'è l'investimenti di trasportu è infrastruttura cù un budgetu enormi. U presidente Aktaş hà dichjaratu chì cù u titulu Bursa, a Capitale Culturale di u Mondu Turcu in 2022, anu realizatu assai avvenimenti in ogni campu, da simposii à mostre, da cuncerti à cinema è teatri, è hà dettu: "L'avvenimenti chì avemu urganizatu anu cuntribuitu à l'arricchimentu culturale è artisticu di Bursa. Avà, avemu riunitu per prumove u Festival Internaziunale di Teatru di i zitelli è di a ghjuventù, chì i nostri zitelli è ghjovani aspettanu cù impazienza. Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à u successu di a nostra festa, chì hà iniziatu u so viaghju in u 1996 è hè diventata una tradizione dapoi più di un quartu di seculu. Credu chì a nostra festa purterà stonde indimenticabili à i nostri zitelli è ghjovani ancu quist'annu. Credu chì u prugramma, chì hè statu realizatu in sale piene in l'ultimi anni, "eccettu per u periodu pandemicu", si svolgerà cù a stessa intensità questu annu.

Solu a Zona Khans hè abbastanza

Ahmet Misbah Demircan, Vice-Ministru di Cultura è Turismu, chì era in Bursa per u Festival di Film Munniali Turchi di Korkut Ata, hà ancu toccu u travagliu fattu nantu à a cultura è l'arte in Bursa. Demircan, chì hà dichjaratu chì ogni attività realizata cù i sforzi di a Municipalità Metropolitana dopu ch'ella hè diventata a Capitale Culturale di u Munnu Turcu, hè un investimentu in a cunniscenza micca solu di Bursa, ma ancu di tutta a Turchia, è ancu di u mondu turcu. , è disse: "Tutti seguitanu i sforzi di u nostru presidente, è l'applaudemu. Puderaghju dì chì; Ancu s'è u sgiò presidente ùn hà fattu nunda, l'attività di "apre l'ambienti è revelà l'artifacti antichi", chì hè stata realizata solu in a regione storica, hè un valore indimenticabile per Bursa per sè stessu. Quantu pudemu applaudisce u nostru presidente ? Perchè a cultura; Hè a prutezzione, a risturazione, a scuperta è a rinascita di i siti storichi. Senza rinvivisce queste, l'identità di a cità è i valori chì a facenu una cità ùn emergeranu micca. Allora ùn faremu micca e cose più impurtanti per a cultura ", disse.

U teatru face parte di l'educazione.

Demircan hà ancu mintuatu l'impurtanza di u teatru per mantene u patrimoniu culturale immateriale vivu in u so discorsu è hà dettu: "In verità, u teatru hè una parte di l'educazione. U teatru hè didatticu, u so latu educativu hè forte. Allora qualchì volta quandu vi vede un teatru; Amparate è capisce un grande libru, una grande storia, una grande storia, una epica impurtante in quella ora. U latu educativu di u teatru "oltre à esse un divertimentu" hè assai preziosu. Da stu puntu di vista, sapemu chì u 26 Festival Internaziunale di Teatri di l'Infanzia è di a Ghjuventù hà assai da cuntribuisce à a nostra cità è soprattuttu à a nostra ghjuventù, esprimemu u nostru amore, apprezzamentu è gratitùdine in nome di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu à tutti quelli chì cuntribuitu cù sti sentimenti è pinsamenti. Bona furtuna ", disse.

3 paesi 14 squadre

Sadi Etkeser, presidente di a Fundazione per a Cultura, l'Arte è u Turismu di Bursa, hà dettu chì portaranu u teatru, chì hà assai effetti pusitivi cum'è a cumunicazione, a fiducia in sè stessu, a cooperazione, u travagliu in squadra, a cuscenza di a rispunsabilità è a socializazione, à i zitelli è i ghjovani senza carica trà 12-17 nuvembre 2022. Dichjarà chì 2 squadre, 4 da l'Iran è 14 da Spagna è Kazakistan, participaranu à u festival quist'annu, Etkeser hà dettu: "In più di 7 spettaculi 'tutti gratuiti' chì si terranu in i 30 centri più trafficati di Bursa, ci sarà. esse 6 attelli è 1 cunversazione cù i zitelli è daremu una festa di teatru à i nostri ghjovani. Ringraziemu u Ministeru di a Cultura è u Turismu per a so cuntribuzione à a festa. Vogliu ancu sprime a mo gratitudine à ATIS Group of Companies, Harput Holding, Bursa Commodity Exchange è Özhan Market, chì anu cuntribuitu à u nostru festival, u nostru sponsor principale hè Şahinkaya Schools.

I spettaculi di a festa, chì principiarà u sabbatu 12 di nuvembre ; Si terrà in 7 punti, cumprese u Centru Culturale di l'Aviò, u Centru Culturale Barış Manço, u Centru Culturale Uğur Mumcu, u Centru Culturale Gürsu, u Podium Art Mahal, u Centru di Cultura d'Arte ÇEK è a Facultà di Belle Arti di l'Università di Bursa Uludağ. L'avvenimenti ponu esse seguiti gratuitamente fendu una riservazione in bkstv.org.tr.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*