Un'operazione per sradicà i trafficanti di droga hè stata fatta in Bursa

L'operazione per asciucà l'odore di i trafficanti di droga hè stata fatta in Bursa
Un'operazione per sradicà i trafficanti di droga hè stata fatta in Bursa

In Bursa, l'operazione "Root Out" hè stata realizata sottu a direzzione di u Ministru di l'Interior Süleyman Soylu. In l'operazione narcotica, chì hà assistitu da a polizia 700 è supportata da 3 UAVs è 1 elicotteru, 70 indirizzi sò stati razziati. Di i 110 suspettati previamente identificati, 95 sò stati presi in custodia.

In Bursa, una operazione narcotica simultanea hè stata lanciata à 110 indirizzi contr'à 70 suspettati predeterminati à l'alba. 95 di i suspettati sò stati presi in custodia. E squadre di a Direzzione Pruvinciale di Sicurezza Combatting Crimes Narcotic, Smuggling and Organized Crime (KOM), Public Security, Riot Forces and Special Operations Branch participanu à l'operazione chjamata "Drying Roots".

L'operazione, in quale 700 persone participanu, hè supportata da 1 elicotteru è 3 UAV da l'aria. In l'operazione, 15 cani detector di narcotichi participanu ancu à e ricerche.

U nostru Ministru, chì hà mandatu e squadre à l'operazione, Mr. Süleyman Soylu hà seguitu personalmente l'operazione in u Centru di Gestione di u Sistema di Gestione di a Sicurezza di a Città di Bursa (KGYS).

Ricordendu chì anu realizatu l'operazione di eradicazione precedente in Bursa u 20 di settembre, u Ministru Soylu hà dettu: "Vogliu dì questu à i nostri stimati concittadini di Bursa è a nostra amata nazione. A nostra seconda visita in un mesi è mezu, a seconda operazione di radicazione. S'ellu ci vole à vene mille volte, avemu da vene, avemu da fà ste operazioni. Chì a nostra amata nazione riposi in pace. Senza droghe in Europa. A so siringa hè libera. Ma cum'è a nostra nazione, ùn permetteremu micca questu, ùn a tolleremu micca. U nostru scopu hè di assicurà chì nisuna droga entre in a nostra fruntiera, è vulemu assicurà questu. Facemu i più grandi busti di droga in a storia. Detinemu una media di 5 XNUMX trafficanti di droga à settimana. I nostri amichi, u Dipartimentu di Pulizzia è a Gendarmeria facenu grandi sforzi in questu sensu ", disse.

Ricordendu chì più di 1900 kilogrammi di cannabis sò stati sequestrati ieri in Diyarbakır, u nostru Ministru Mr. Süleyman Soylu hà dettu: "Questa lotta cuntinueghja cun determinazione. Avemu a determinazione. Ùn tolleremu micca quelli chì volenu unisce i nostri ghjovani cù sta malatia. Facemu ciò chì hè necessariu è continueremu à fà inseme. Lasciate a nostra nazione, a Pulizzia Turca, a Gendarmeria, e forze di sicurezza, u nostru guvernu è noi fiducia. Avemu prumessu di sradicà stu prublema è cuntinuà a lotta finu à chì sta questione hè arradicata. Chì Allah ci aiuti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*