Cina stabilisce una nova linea logistica per l'esportazione di veiculi elettrici

Cina stabilisce una nova linea logistica per l'esportazione di veiculi d'energia nova
Cina stabilisce una nova linea logistica per l'esportazione di veiculi d'energia nova

U portu di Ningbo-Zhoustan, situatu in a pruvincia chinesa orientale di Zhejiang, hè diventatu una nova porta d'entrata per l'esportazione di veiculi d'energia nova per esse trasportati in un containeru da u metudu marinu-ferroviariu cumminatu. U portu sopra menzionatu hà ancu assistitu à l'arrivu di l'ultimi veiculi 402 di un batch di 93 unità per esse esportati da i veiculi d'energia nova fabbricati in Cina u ghjovi 24 di nuvembre. I veiculi sò stati spediti da un trenu di cuntainer da a pruvincia vicina di Jiangsu. Avà questi seranu partiti in a direzzione europea in massa cù u trasportatore di container.

Xu Bin, capu di serviziu di trasportu marittimu in Ningbo Zhoushan Port Company, spiegò chì stu novu modu di trasportu faciliterà l'esportazione di novi veiculi d'energia, datu a carenza globale di servizii di trasportu cunvinziunali è l'aumentu cuntinuu di l'esportazioni di l'automobile di a Cina.

Sicondu i dati di l'Associu di i Produttori di l'Automobile Chine, l'espurtazioni di i veiculi d'energia nova hà righjuntu 499 mila unità in i primi deci mesi di questu annu, radduppiendu paragunatu à u listessu periodu di l'annu passatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*