I circadori di a Cina è a Nova Zelanda sò sbarcati nantu à l'Everest sottu u mare

I ricercatori cinesi è neozelandesi sò sbarcati nantu à l'Everest sottu u mare
I circadori di a Cina è a Nova Zelanda sò sbarcati nantu à l'Everest sottu u mare

I circadori da a Cina è a Nova Zelanda anu fattu una spidizioni à a parte più prufonda di l'oceanu. A seconda immersione di l'equipaggiu per spiegà u Scholl Hole in a fossa Kermadec hè di grande impurtanza per a ricerca scientifica. U Scholl Hole hè u puntu più prufondu cunnisciutu di a fossa Kermadec, situatu à più di 1.000 km da u nordeste di a Nova Zelanda. U puntu più prufondu di u Scholl Hole, chì hè più di 1.000 km di longu, hè più prufonda di l'altitudine di u Monte Everest.

Cunduce a spidizioni da l'Istitutu Naziunale di a Nova Zelanda per a Ricerca Aquatica è Atmosferica. Kareen Schnabel hà fattu i capitani sottumarini Deng Yuqing è Yuan Xin da l'Istitutu di Scienza è Ingegneria di u Mari Profondu (IDSSE) di l'Academia Cinese di Scienze.

L'equipaggiu, chì hè falatu à a regione più prufonda di l'oceanu cù u sottumarinu umanu di u mare profundo chjamatu "Fendouzhe", dice chì u viaghju hè una sperienza unica. Duranti a spidizioni, Schnabel è Deng diventonu e prime donne à falà in u puntu più prufondu di u Scholl Hole in u Kermadec Pit. L'immersione di studiu hè stata implementata cum'è parte di un viaghju scientificu di dui mesi à bordu di u bastimentu di ricerca di l'IDSSE Tansuoyihao.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*