A Cina hè seconda in u mondu in u numeru di satelliti in orbita

Djinn Siconda in u mondu cù u numeru di satelliti in l'orbita
A Cina hè seconda in u mondu in u numeru di satelliti in orbita

Cina hè diventata u sicondu paese di u mondu in questu campu cù più di 300 satelliti in orbita. U Simposiu di Partenariatu Globale Nazioni Unite-Cina nantu à l'Esplorazione è l'Innuvazione Spaziale hè stata tenuta ieri in Haikou, a pruvincia di Hainan.

Sicondu l'infurmazioni ottenute da u simposiu, attualmente a Cina hà stabilitu un sistema di infrastruttura spaziale naziunale cumpostu di cumunicazioni satellitari, telesensing è navigazione da l'orbita fissa à l'orbita bassa.

Cù più di 300 satelliti in orbita finu à avà, a Cina hè diventata u sicondu paese più grande di u mondu in questa zona.

Zhao Jian, Head of the World Observation and Data Center of the China National Space Administration, hà dettu chì a Cina, chì hà più di 200 satelliti chì servenu in orbita, hè trà i primi in u mondu in quantu à i satelliti di rilevazione remota.

"Circa u 70 per centu di i paesi è e regioni longu à a strada di a Cintura è a Strada necessitanu un sustegnu maiò in questu sensu postu chì sò relativamente mancanti di fonti di dati. I dati spaziali ottenuti da u nostru paese furnisceranu servizii à i paesi è e regioni nantu à a strada Belt and Road è benefiziu u sviluppu di e regioni pertinenti. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*