2022 Km di Nova Ferrovia Messa in Serviziu in u Primu Trimestru di u 2.300 in Cina

U primu trenu di trè quarti di Km di l'annu in Cinde hè statu messu in serviziu
2022 Km di Ferrovia sò entrati in serviziu in i primi trè trimestri di u 2.300 in Cina

Sicondu i dichjarazioni finanziarii per i primi trè trimestri di 2022 annunziati ieri da u China National Railway Group, l'investimentu di l'assi fissi in a ferrovia hà righjuntu 475 miliardi di yuan in tuttu u paese, mentre chì a durata di a nova messa in serviziu hà righjuntu 2 mila 381 chilometri. .

I dati anu dimustratu chì a quantità di merchenzie trasportate per ferrovia hà aumentatu da 6,3 per centu annantu à una basa annuale in u primu trimestre di l'annu, ghjunghje à 2 miliardi 921 milioni di tunnellate.

Sicondu i dati, l'ingaghjamentu tutale di u Gruppu Ferroviario di China National in u stessu periodu hà righjuntu 782 miliardi 300 milioni di yuan, mentre chì una perdita di 94 miliardi 700 milioni di yuan in u prufittu netu.

Di novu in u listessu periodu, u numeru di servizii di treni di merchenzie Cina-Europa hà righjuntu 7 mila cù un aumentu di 12 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente, è 1 milioni 180 mila TEU di merchenzie sò stati trasportati cù questi voli. A quantità di merchenzie trasportate in u Corridor Internaziunale di u Cummerciu Terra-Mare hà aumentatu da 22 per centu annantu à una basa annuale è hà righjuntu 555 mila TEU.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*