Aumentu record in u voluminu di l'importazione è l'esportazione di u portu di Qinzhou in Cina

Aumentu record in u voluminu di l'importazione è l'esportazione di u portu Jinn Qinzhou
Aumentu record in u voluminu di l'importazione è l'esportazione di u portu di Qinzhou in Cina

Un aumentu record hè statu registratu in u voluminu di l'importazione è di l'esportazione di u Portu di Qinzhou in u novu Corridor Internaziunale di Cummerciu Terra-Mari.

Hè statu informatu chì u voluminu di impurtazioni è esportazioni di u Portu di Qinzhou, situatu in u Novu Corridor Internaziunale di u Cummerciu Terra-Mari, chì hà u scopu di integrà a regione occidentale di a Cina in l'ecunumia glubale, hà aumentatu da 10 per centu in i primi 99,9 mesi di l'annu. è hà righjuntu 90 miliardi 430 milioni di yuan.

Sicondu e statistiche realizate da a Direzzione Doganale di Nanning, u voluminu d'importazione è d'esportazione trà u portu di Qinzhou è i paesi nantu à a strada di a Belt and Road, in particulare a Tailanda è l'Indonesia, anu aumentatu da 1,7 volte in u stessu periodu, ghjunghje à 64 miliardi 350 milioni di yuan.

E comodità per u sdoganamentu in u portu di Qinzhou sò constantemente aumentate. U numaru di rotte di containeru per u cummerciu esteru hà righjuntu 37, chì copre tutti i porti maiò in i paesi ASEAN.

Hè statu ancu dichjaratu chì u voluminu di l'importazione è l'esportazione di u Portu di Qinzhou in u novu Corridor Internaziunale di u Cummerciu Terra-Mare hà aumentatu da 2017 volte in ghjennaghju à uttobre cumparatu cù u listessu periodu di 3,4.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*