L'accusatu unicu detenutu in un casu d'accidentu di trenu di Çorlu hè liberatu

L'unicu detenutu di u casu di crash di Corlu hè liberatu
Casu d'accidentu di trenu Çorlu

TCDD 1st Region Railway Regional Maintenance Manager Mümin Karasu, chì era l'unicu prigiuneru di u Massacre di u Trenu Çorlu, hè statu liberatu. Mısra Öz, a mamma di Oğuz Arda Sel, chì hà persu a so vita in u massacru, hà spartutu a decisione nantu à u so contu di rete suciale è hà dettu: "In questa vita induve avemu mortu è risuscitatu dapoi 5 anni, l'unicu ciò chì tenemu. hè a ghjustizia. Avete arrestatu per forza una persona dopu à 25 anni, uccidendu 5 persone. Ùn durò mancu finu à a prossima sessione ! Perisce a to ghjustizia ! » hà dimustratu a so reazione.

À l'11a udienza di a causa in quantu à a massacre di u Trenu di Çorlu, u tribunale hà decisu di emette un mandatu d'arrestu per Mümin Karasu, u TCDD 1st Region Railway Regional Maintenance Manager, per u crimine di "causà a morte è a ferita di più di una persona da negligenza deliberata".

Karasu hè ghjuntu à Çorlu Courthouse cù u so avucatu 5 ghjorni dopu à sta decisione. Dopu à a so dichjarazione, Karasu fù mandatu in prigiò. A detenzione di Mümin Karasu hè stata appellu da u so avvucatu. U Procuratore Pùblicu, chì hà datu un parè scrittu annantu à a petizione, hà dumandatu chì a decisione era in cunfurmità cù a lege è chì l'obiezione sia rifiutata.

U 2nd High Criminal Court di Çorlu, chì hà esaminatu l'obiezione, hà accettatu l'obiezione à a detenzione di Karasu è hà decisu di liberallu cù una prohibizione di l'esteru.

In a ghjustificazione di a so liberazione, hè statu dichjaratu chì "... l'accusatu personalmente hè ghjuntu à u tribunale u 10/10/2022 è si rende è hè statu arrestatu, è in questu statu, ùn era micca in un statu di fuga in faccia à u so propiu. renditu, di novu dopu à l'esaminazione di u schedariu è à l'audienza, nisuna prova nova hè stata inclusa, a data di u crimine di u schedariu era 2018, Cunsiderendu u fattu chì più di un accusatu hè statu pruvatu in attesa di prucessu nantu à i stessi accusazioni penali, ùn ci era micca evidenza chì puderia esse intervenuta da u stadiu di u schedariu è a data di u crimine, è chì a detenzione era una misura di precauzione, l'obiezione di l'avucatu di a difesa hè stata accettata è l'accusatu Mümin Karasu hè statu liberatu ... "spressioni sò state incluse.

"Lasciate andà a vostra ghjustizia!"

Mısra Öz, a mamma di Oğuz Arda Sel, chì hà persu a vita in u disastru di u trenu à l'età di 9 anni, hà reagitu à a decisione cù u so contu di e social media. Mısra Öz hà scrittu u seguente in u so postu:

"In questa vita duve avemu mortu è risuscitatu dapoi 5 anni, l'unicu ciò chì ci tenemu hè a ghjustizia. Avete arrestatu per forza una persona dopu à 25 anni, uccidendu 5 persone. Ùn durò mancu finu à a prossima sessione ! Lasciate a vostra ghjustizia affundà ! Chì Diu maledicà tutti quelli chì ùn ponu micca cura di quelli chì mori o di quelli chì sò lasciati in stu paese !

Liberatu l'unicu prigiuneru di a massacre di u trenu di Corlu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*