I Pacienti di Depressione anu bisognu di attenzione à l'alimentazione

I Pacienti di Depressione anu bisognu di attenzione à l'alimentazione
I Pacienti di Depressione anu bisognu di attenzione à l'alimentazione

Üsküdar University Facultà di Scienze di a Salute Dipartimentu di Nutrizione è Dietetica Res. Vede. Hatice Çolak hà spartutu infurmazioni nantu à u sughjettu, indicà l'impurtanza di a nutrizione in a prevenzione di disordini di l'umore chì si trovanu in u vaghjimu. L'esperti notanu chì a relazione trà l'alimentazione è a depressione hè stata investigata per parechji anni è dicenu chì i dati attuali indicanu chì sta interazzione hè bidirezionale.

I sperti dichjaranu chì, mentri a depressione afecta l'ingestimentu di l'alimentu di l'individui, a nutrizione attiva ancu a furmazione di depressione, è ricumandenu una dieta ricca in verdura è frutti, è cunsumà pisci 2-3 ghjorni à settimana.

I sperti dichjaranu ancu chì ci deve esse quantità sufficienti di vitamini B, C, folate, calcium è magnesiu per a produzzione di serotonina in u corpu, è ricumandemu chì i pazienti chì ricevenu trattamentu di depressione cunsumu tipi di furmagliu invechjatu, cioccolatu, cibi chì cuntenenu nitriti, fagioli. bevande alcoliche fermentate, pesce affumicatu o marinatu, caffè, cola. Il recommande de s'éloigner des boissons contenant de la caféine comme :

"Fate attenzione à l'alimentazione durante i cambiamenti di stagione"

U Specialista di Nutrizione è Dieta Hatice Çolak hà nutatu chì a stagione di u vaghjimu si manifesta cù i cambiamenti climatichi è hà dettu: "In questi cambiamenti, una nutrizione sana è regulare hè assai impurtante per sustene u sistema immune è per prevene i disordini di l'umore. "In particulare, una dieta ricca di verdura è frutti deve esse cunsumata, è 5 porzioni per ghjornu deve esse cunsumata". disse.

Enfatizendu chì u cunsumu di ligumi, frutti, cibi integrali è legumi chì cuntenenu fibra deve esse aumentatu, Çolak hà dettu: "U cunsumu di e fonti omega-3 deve esse aumentatu per via di a prevenzione di a depressione è di i so effetti beneficii nantu à u sistema immune. U pesciu deve esse cunsumatu 2-3 volte à settimana. Vitamini B è C sò ancu efficaci per riduce a depressione. Per quessa, l'attenzione deve esse pagata à u cunsumu di grani, legumi, ligumi freschi è frutti. hà fattu suggerimenti.

"Ci hè una relazione trà a nutrizione è a depressione?"

Çolak hà dichjaratu chì a relazione trà a nutrizione è a depressione hè stata investigata per parechji anni è chì i dati attuali indicanu chì questa interazzione hè bidirezionale.

Apuntendu chì a nutrizione provoca a furmazione di depressione, Çolak hà dettu: "In fattu, certi studii mostranu chì dopu à correggerà e carenze nutrizionali in i persone depressi, i sintomi diminuite è u trattamentu hè successu". disse.

"Cumu i livelli di serotonina diminuiscenu, u risicu di depressione aumenta".

Colak; Dichjarà chì u risicu di depressione è a gravità di i sintomi diminuite cù u cunsumu di l'alimenti ricchi di verdura, frutti, carne, pesci è prudutti di cereali integrali, hà dettu: "À u cuntrariu, u cunsumu di cibi trasfurmati o fritti, cereali raffinati è prudutti zuccherati portanu. à a depressione. Inoltre, cum'è u nivellu di serotonina di serum diminuite, u risicu di depressione aumenta. ", disse.

"Vitamina B, C, folate, calcium è magnesiu sò impurtanti"

Nutendu chì ci deve esse quantità sufficienti di vitamini B, C, folate, calcium è magnesiu per a produzzione di serotonina in u corpu, Çolak hà dettu: "Inoltre, u triptofanu hè un precursore di serotonina. "U triptofanu hè abbundante in frutti di mare cum'è ostriche, lumache, polpi è calamari, è in alimenti cum'è banane, ananas, prugne, nocciole, latti, tacchino, spinaci è ova". disse.

"U pesciu deve esse cunsumatu 2-3 volte à settimana"

Çolak hà dichjaratu chì ci hè una relazione trà l'acidi grassi Omega-3 è a depressione è hà dettu: "L'incidenza di a depressione hè stata trovata più altu in e società chì cunsuma menu pesci. Dunque, u pesciu grassu deve esse cunsumatu 2-3 volte à settimana. hà cunsigliatu.

Çolak hà dettu chì l'inibitori di Monoamine Oxidase (MAOI) derivati ​​​​di droghe causanu effetti secundari in u trattamentu di a depressione è hà dettu:

"L'effetti di i livelli di serotonina, norepinefrina, tiramina è dopamina aumentanu, causendu ipertensione è assai altri prublemi di salute. Per quessa, l'individui sò cunsigliati un prugramma di dieta limitata in tiramina. Questa dieta hè cunnisciuta cum'è a dieta MAOI. Tipi di furmagliu invecchiatu, cioccolatu, cibi chì cuntenenu nitriti, fagioli, bevande alcoliche fermentate, pesci affumicati o marinati, è bevande caffeinate cum'è caffè è cola ùn deve esse cunsumati. Inoltre, l'alimenti è e bevande chì cuntenenu l'edulcorante di l'aspartame deve esse evitati, è l'etichetti nutrizionali anu da esse esaminati in detail durante a compra di l'alimentazione.

"I pazienti cù depressione deve esse attentu à questi in a so dieta"

Çolak hà cunsigliatu ancu i seguenti in quantu à l'alimentazione per i pazienti di depressione:

"Hè assai impurtante per i pazienti avè pasti regulare. Avete da manghjà picculi è frequenti pranzi è pranzi. L'oliu d'aliva è l'oliu d'avellana deve esse preferitu invece di l'olii ricchi di grassu saturatu, cum'è u burro è a margarina. L'alimenti imballati processati, cum'è salsicce, hamburger, carne trasfurmata, pasticci, biscotti, biscotti è cibi junk imballati deve esse eliminati da a dieta. U cunsumu di alimenti freschi è naturali deve esse aumentatu.

Un saccu di ligumi, frutti, cereali integrali è legumi deve esse cunsumati. I fonti di proteini di qualità deve esse cunsumati. L'assunzione adatta di triptofanu deve esse assicurata cunsumendu carne rossa, pesci, frutti di mare, ova, latti, furmagliu pocu grassu, avellana, arachidi, amanduli, noci è legumi. U pesciu oliu deve esse cunsumatu 2-3 volte à settimana o pesci oliu una volta à settimana. Omega-3 aiuterà à allevà i mo sintomi depressivi.

Un cunsumu di fluidu adattatu deve esse assicuratu. 8-10 vetri d'acqua o 30-40 mL / chilò d'acqua deve esse cunsumatu per ghjornu. Questu currisponde à una media di 70-2 litri d'acqua per ghjornu per un individuu chì pesa 2,5 kilogrammi. "In casu d'ansietà, l'alcolu è a cafeina deve esse evitata è u cunsumu di caffè è tè deve esse ridutta".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*