U Distrettu Sur di Diyarbakir era cum'è u Grand Bazaar di Istanbul

U Distrettu Sur di Diyarbakir era bellu cum'è u Grand Bazar di Istanbul
U Distrettu Sur di Diyarbakir era cum'è u Grand Bazaar di Istanbul

U ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, in u contu ufficiale di e social media di u travagliu di u Ministeru in u distrittu Sur di Diyarbakır, hà dettu: "L'anu distruttu, avemu fattu! L'anu brusgiatu, l'avemu fattu di novu ! Avemu ricustruitu un Muru degnu di a so storia è a so cultura ". Mentre sparte cù e so espressioni, hà publicatu un video nantu à u distrittu Sur ricostruitu in Diyarbakır. Cù i travaglii realizati in u distrittu Sur di Diyarbakır, 506 residenze sò state custruite in u distrittu, mentre chì i travaglii di rinnuvamentu di a facciata sò stati realizati per 3 mila 822 posti di travagliu è residenze. Più di 300 architetti è stòrici di l'arte anu participatu à l'opere realizate in Sur per priservà a struttura storica.

U Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, hà publicatu un video nantu à u so contu ufficiale di e social media in quale sò spiegati i travaglii realizati in u distrittu Sur di Diyarbakır, è in u so video missaghju: "L'anu distruttu, avemu fattu! L'anu brusgiatu, l'avemu fattu di novu ! Avemu ricustruitu un Muru degnu di a so storia è a so cultura ". usatu e frasi.

In a dichjarazione video cumuna, hè statu enfatizatu chì u distrittu di Sur, u pumu di l'ochju di a cità, hè statu rinnuvatu cumplettamente cù i travaglii realizati.

U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hà riportatu à a luce a struttura storica cù i travaglii di risturazione è di custruzzione chì hà realizatu in u distrittu Sur di Diyarbakır, chì u terrore vulia distrughje 7 anni fà. Cù e case novi, i posti di travagliu è i spazii di vita custruiti in u scopu di l'opere realizate in Sur, i citadini cuminciaru una vita nova induve e tracce di u terrurismu sò state sguassate.

L'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu Diyarbakır Direttore provinciale Nurullah Bilgin: "Sur serà un museu à l'aria aperta"

Diyarbakir Direzzione Provinciale di Ambiente, Urbanizazione è Cambiamentu Climaticu Nurullah Bilgin hà datu infurmazioni nantu à i travaglii realizati da u Ministeru in Sur è hà dettu: "Quandu paragunate e ritratti trà a versione antica di u Sur è a nova versione, tutti questi travaglii monumentali sò occupata cumplettamente intornu à elli, ùn offre micca servizii di ingegneria improvvisata. Era piena di edifici invisibili. Tutti questi spazii sò stati sbulicati è a siluetta di u Castellu Diyarbakır hè stata revelata. Quandu i travaglii sò finiti da a nostra Direzzione Generale di Servizi di Trasformazione Urbana di Infrastrutture, Amministrazione Mass Housing (TOKİ), Direzzione Generale di l'Affari di Custruzzione è İlbank, Sur cù e so moschee, ostelli è chjese serà un museu cumpletu à l'aria aperta. usatu e frasi.

"506 residenze sò state custruite in Sur, 3 mila 822 posti di travagliu è facciate sò state rinnuvate in residenze"

In a dichjarazione fatta in u missaghju video, hè statu enfatizatu chì una grande sensibilità hè stata dimustrata per a prutezzione di a storia è di e bellezze naturali durante l'opere, è e seguenti dichjarazioni sò state incluse:

"506 case sò state custruite in u distrittu Sur, 3 mila 822 posti di travagliu è e facciate sò state rinnuvate. Mentre tutti questi sò stati fatti, una grande sensibilità hè stata dimustrata per priservà a bellezza storica è naturali di a cità. Edifici; Hè statu cuncepitu in cunfurmità cù l'uriginale cù a so finestra di baia, iwan, piscina è cortile. Più di 300 architetti è stòrici di l'arte anu participatu à l'opere. In Diyarbakır, chì hà una civilisazione antica, opere cum'è a Moschea Kurşunlu, a Moschea Ulu, a Chjesa Surp Giragos è a Chjesa Protestante chì trasfirìanu a storia à u futuru sò ancu restaurate. Artifacti storichi sò stati scuperti cù tutte queste opere. In a regione sò stati custruiti spazii suciali, impianti sportivi è scole. I spazii verdi sò stati aumentati, è un Giardinu Naziunale hè statu custruitu trà i mura storichi di Diyarbakır è i Giardini Hevsel ".

"Sur era bella cum'è u Grand Bazar d'Istanbul"

In u video spartutu, i citadini chì vivenu in u distrittu Sur di Diyarbakır, u core di Mesopotamia, anu ancu espresu i so sentimenti è dissenu: "Ci hè una grande differenza trà u vechju è u novu. In u passatu, nimu ùn andava in u bazar, ma avà simu assai, assai cuntenti. Prima, ci era una urbanizazione distorta. Avà, quandu hè veramente guardatu, era bella cum'è u Grand Bazar d'Istanbul. Per apre u circondu di l'edifizii, portanu sti visuale è queste bellezze à e persone. Questu hè una cosa assai bella. Avianu custruttu case cù e spalle à u muru di u Muru. Hè stata assai piacevule per pulizziari quelle strutture, hè stata maravigliosa ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*