5 Pesanti, 321 Edifici Sottu Danni in u Terremotu di Düzce

Edificiu pesante dannatu in u terremotu di Duzce
5 Pesanti, 321 Edifici Sottu Danni in u Terremotu di Düzce

U Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, hà fattu una dichjarazione in Düzce, induve u terrimotu hè accadutu, "Avemu realizatu valutazioni di danni in 321 edifici oghje durante i studii di valutazione di danni dopu à u terrimotu di Düzce. In Gölyaka, i nostri 5 edifizii è 8 sezioni indipindenti parenu assai danni. Ùn ci hè micca danni à i nostri dormitori. Tutti i palazzi publichi, e nostre scole, i nostri ospedali sò stati inspeccionati. Ci sò edifizii publichi cù danni parziali ... Da dumane, avemu u scopu di cumplettà i danni strutturali in 300 ghjorni cù a nostra squadra di valutazione di danni di 2 è li raporta à i nostri citadini ... A data, avemu furnitu a trasfurmazioni di circa 3.2 milioni di residenze tutte. sopra Turchia... Seremu cù i nostri citadini. U nostru statu ùn mai piglià a so manu fora di i nostri citadini quì è noi guarì i feriti di tutti i 85 milioni Düzce inseme. A lotta contru i terrimoti hè impurtante quant'è a lotta contru u terrurismu. hà utilizatu e so dichjarazioni. Dopu à u comunicatu di stampa, l'Istituzione di u Ministru hà fattu investigazioni in i distretti è i paesi, hà intesu i prublemi di i citadini, è hà dettu chì l'assistenza necessaria serà furnita.

Murat Kurum, Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, hà fattu investigazioni in i paesi di u distrittu cintrali di Düzce, induve hè accadutu u terrimotu di magnitudine 5.9, è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità. U Ministru Kurum hà dettu: "Avemu ricevutu supportu da voi. Hè un momentu fieru per noi ". à un citadinu chì hà dettu: "Semu sempre cun voi. Avemu marchjatu a strada cun voi ", è hà trasmessu i desideri di u presidente Recep Tayyip Erdogan per guarisce prestu.

U Ministru Murat Kurum hè ghjuntu prima in u distrittu Gölyaka di Düzce è trasmette i so desideri à i citadini. Si n'andò à l'edificazioni dannighjate unu per unu è hà fattu investigazioni cù u guvernatore di Düzce Cevdet Atay è i funzionari di u Ministeru.

Dopu à passà per Sarıdere Village, l'Istituzione Ministru hà urdinatu chì a Moschea di Sarıdere Village, chì hè stata assai dannata da u terrimotu, deve esse demolita è custruita da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale u più prestu pussibule cù u sustegnu di İlbank. Esaminendu e case danneggiate quì, l'Istituzione di u Ministru hà trasmessu i so desideri à a ghjente di Sarıdere Village per guarì prestu. Parlendu cù un sopravvivente di u terrimotu quì, u Ministru Kurum hà dettu: "A mo zia, avà u guvernatore Bey, purterà e vostre cose. Ellu vi purterà un cuntainer quì. Stai in u cuntinuu. Intantu, avemu da principià a custruzzione di a so casa rapidamente ". disse. U Ministru Kurum hà dichjaratu chì l'assistenza necessaria serà furnita per risponde à i bisogni di l'altri citadini chì e so case sò state dannighjate.

U Ministru Kurum è u so entourage si trasfirìu dopu à u distrittu di Çilimli. Quì cù i citadini sohbet hà fattu. L'istituzione di u Ministru hà urdinatu à u guvernatore di Çilimli Gizem Baykuş per evacuà l'edificiu per chì i citadini ùn entrenu micca in un appartamentu dannatu. L'Istituzione Ministru hà ascoltatu attentamente i citadini quì è hà dettu: "Femu e nostre determinazioni. Avemu lochi per stà. Pudete dumandà à u nostru guvernatore di distrittu o sindaco. Ùn entremu micca in stu edifiziu, chì nimu s’asseda. Pigliamu e nostre misure, ùn entremu micca. Lasciateci ospituvi. Facemu e nostre scuperte in dettagliu dumane. Agiremu secondu u risultatu ". disse.

Ricordendu chì i vittimi di u terrimotu sò stati furniti cù l'alimentariu, u Ministru Kurum hà dettu: "Ùn avemu micca altri prublemi, i nostri citadini ùn deve micca entra in e so case dannate, anu da entre cù permessu". hà aghjustatu. L'Istituzione di u Ministru hà trasmessu i so desideri à i citadini quì è hà dettu: "S'ellu diventanu intitulati cù 5 anni di grazia è 20 anni di interessu zero, facenu i so pagamenti in questu modu. Cù l'appruvazioni di u nostru presidente, quasi 50 per centu di sussidiamentu hè furnitu à i nostri residenti. Lasciate nunda chì vi succede. Allora speru chì pudemu risponde rapidamente à i vostri altri bisogni. Ùn avete micca preoccupatu. Sì avete qualchì dumanda o dumanda, pudete trasmette à u nostru guvernatore, u guvernatore di u distrittu, u sindaco è i deputati in ogni mumentu ".

À a fine di a so visita in a zona di u terrimotu, l'Istituzione Ministru si n'andò à a piazza di a cità di Düzce è hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere da u guvernatore di Düzce Cevdet Atay. L'ufficiali nantu à l'edificazioni in Düzce anu infurmatu à l'Istituzione Ministru.

"Tutte e nostre istituzioni sò à u travagliu"

L'Istituzione Ministru hà ancu ricevutu infurmazioni da l'autorità nantu à i travaglii in u Veiculu Mobile di Coordination Center di Disaster and Emergency Management Presidenza (AFAD), chì hè statu stabilitu in a regione. Dopu, u Ministru Kurum hà fattu una dichjarazione à i membri di a stampa, trasmettendu i so desideri di ricuperazione per via di u terrimotu chì hè accadutu in Gölyaka in Düzce, dicendu: "Dicemu: "Quandu Diu ùn permette micca tali accidenti, prublemi è disastri. accade. Cum'è in ogni disastru, dopu à u disastru in Düzce, tutte e nostre istituzioni anu participatu à e so funzioni da u primu mumentu di u disastru assicurendu a coordinazione necessaria in u quadru di u nostru pianu di disastru in Turchia AFAD. Quandu si vede l'intensità, ci hè statu un terramotu cù una magnitudine di 5.9. Stu terrimotu hè statu risentitu sia in u centru di Düzce sia in pruvince vicine, in Ankara, Istanbul, Sakarya, Bursa è Kocaeli.

"A maiò parte di i nostri citadini chì sò stati trattati sò stati liberati; 4 di i nostri citadini cuntinueghjanu à esse trattati in l'uspidale "

U Ministru Kurum hà dichjaratu chì i citadini di Düzce anu agitu assai cuscente contr'à u terrimotu è hà dettu: "Seguinu strettamente ciò chì deve esse fattu in quantu à agisce. Vogliu ringrazià tutti i nostri fratelli è surelle per a so sensibilità. I nostri squadre di valutazione di dannu anu iniziatu u travagliu per compie rapidamente i danni di l'edificiu, sperendu in 2-3 ghjorni. A maiò parte di i nostri citadini chì sò stati trattati sò stati liberati. 4 di i nostri citadini cuntinueghjanu u so trattamentu in l'uspidale. Spergu ch'elli ricuperanu a so salute prestu ", disse.

"4.3 scosse di ripresa cù una magnitudine di 138 sò accaduti"

U Ministru Murat Kurum, parlendu di l'intensità di u terrimotu, hà dettu: "4.3 scossa cù una magnitudine di 138 sò accaduti. A nostra più grande cunsulazione hè chì ùn avemu micca persu a vita in questi terremoti. Speremu, purteremu tuttu u prucessu inseme cù i nostri citadini in cuuperazione. À u mumentu, i travaglii di valutazione di danni in u campu sò stati iniziati da una banda. Per d 'altra banda, a nostra AFAD è a Mezzaluna Rossa realizanu un travagliu per risponde à i bisogni di l'abitazione è di l'alimentariu di i nostri citadini, sottu a coordinazione di u nostru guvernatore. I bisogni di a tenda, di a manta è di l'alimentariu sò realizati in coordinazione cù e richieste ricevute sia in u centru di Düzce sia in tutti i distretti affettati da u terrimotu. disse.

"Avemu rilevatu danni in 321 edifici oghje in quantu à e valutazioni di danni"

Dichjarà chì anu cuminciatu à travaglià rapidamente nantu à a valutazione di danni, u Ministru Kurum hà dettu: "Oghje, avemu realizatu valutazioni di danni in 321 edifici in quantu à valutazioni di danni. In Gölyaka, i nostri 5 edifizii è 8 sezioni indipindenti parenu assai danni. In novu, trè di i nostri edifici in Cumayeri, Gümüşova è u centru sò assai danni. Avemu inspeccionatu i nostri dormitori. Ùn ci hè micca danni à i nostri dormitori. Tutti i palazzi publichi, e nostre scole, i nostri ospedali sò stati inspeccionati. Ci sò edifici publichi parzialmente danati. I servizii publichi seranu furniti quì dopu i rinnuvamenti riguardanti quelli edifici. U nostru guvernatore farà sta coordinazione. In più di questu, dopu avè assicuratu a sicurità di i nostri figlioli, u nostru guvernatore farà stu prucessu informendu i nostri citadini ". disse.

"Da oghje, quasi 95 per centu di a nostra cità serà alimentata da l'electricità"

U Ministru Kurum hà dettu chì a maiò parte di i citadini eranu fora per via di a misura di precauzione è hà dettu: "A data d'oghje, quasi u 95 per centu di a nostra cità serà alimentata da l'electricità. In quantu à l'acqua potabile, Iller Bank è a nostra municipalità anu guardatu i danni à l'infrastruttura. Ci hè danni à parechje rete parziali di acqua potabile. Realizzeremu l'affari di l'approvvigionamentu di l'acqua cumpiendu quelli danni da sta sera, senza taglià l'acqua. U prucessu di furnimentu di gas naturale è elettricità serà ancu realizatu in coordinazione in i stabilimenti induve ùn ci hè micca dannu chì avemu determinatu. I nostri mukhtars, i guvernatori è l'AFAD informaranu i nostri citadini nantu à e valutazioni di danni ogni ghjornu ". disse.

"Da dumane, avemu u scopu di compie u dannu strutturale in 300 ghjorni cù a nostra squadra di valutazione di danni di 2"

U Ministru Kurum hà dichjaratu chì i citadini duveranu entre in e so case dopu i travaglii di rilevazione di l'edifiziu è hà dettu: "Dopu tuttu, i scossa continuanu sempre. Da dumane, vulemu compie u dannu strutturale in 300 ghjorni è avvisà i nostri citadini cù a nostra squadra di valutazione di danni di 2 persone. Per d 'altra banda, ci sò danni à a pruprietà altru ch'è danni à l'edificazione. L'Uffiziu di u nostru Governatore hà ancu iniziatu a determinazione di danni à a pruprietà in u corpu di u nostru Uffiziu di Entrate. Hopefully, i danni à a merchenzie seranu rilevati in pocu tempu. È sicondu i danni, a nostra AFAD averà gestitu stu prucessu aiutendu i nostri citadini, cum'è hà fattu in i terremoti precedenti. Cum'è in ogni terramotu, faremu u listessu in Düzce cum'è avemu fattu in Elazığ, Malatya è İzmir. disse.

"Finu a data, avemu furnitu a trasfurmazioni di circa 3.2 milioni di residenze in tutta a Turchia"

U Ministru Kurum hà dichjaratu chì, grazia à i sistemi di trasfurmazioni urbani è di ispezione di l'edifiziu implementati dapoi u 2000, ùn ci hè micca statu assai dannu in u terrimotu in Düzce oghje, è hà dettu: "U mutivu perchè u dannu ùn era micca assai hè chì u 75 per centu di l'edificazione. quì hè stata custruita in cunfurmità cù i reguli di terrimotu dopu à u terrimotu. Avemu da amparà à campà cù u terrimotu. Circa u 70 per centu di a nostra pupulazione, i nostri terri, campanu in zoni di terramotu. Avemu persu 80 3.2 vite in terremoti finu à avà. In stu sensu, sta lotta rializemu risolutamente, aumentendu sta cuscenza ghjornu per ghjornu, inseme cù l'opere di trasfurmazioni urbane chì avemu realizatu in tutta a Turchia in u quadru di l'istruzzioni di u nostru presidente. Finu a data, avemu furnitu a trasfurmazioni di circa 6 milioni di residenze in tutta a Turchia. In questu cuntestu, spergu chì avemu da cuntinuà à realizà u prucessu di u terrimotu in u megliu modu pussibule cù l'alloghji suciali chì custruiremu è i spazii di riunione in i giardini naziunali. Cù u nostru TOKİ, avemu avutu acquistatu prima case 728 in Düzce. In u scopu di queste residenze, i nostri citadini campanu in e so case in sicurezza. Avemu prumessu 250 residenze in Düzce in u scopu di 1100 unità di abitazioni suciale chì custruiremu di novu. Avemu a custruzzione di sti casi, u più prestu pussibule. Avemu ancu presentatu i nostri 1500 terreni residenziali à l'uppurtunità di i nostri citadini. Per furtuna, purteremu stu prucessu inseme cù i nostri citadini ". disse.

  Inseme guariremu e ferite di Düzce

U Ministru Murat Kurum, spieghendu u sustegnu chì serà datu à e municipalità di u distrittu per furnisce un bonu serviziu à i citadini dopu à u terrimotu, hà dettu: "Avemu furnitu un totale di 1 milioni di lire in aiutu à e nostre municipalità di Gölyaka, Gümüşova, Çilimli è Cumayeri, 4 milione di lire ognunu dopu à u disastru. Serà creditu à i so cunti dumani da a nostra Direzzione Generale di Iller Bank è spergu chì cuntinueghja à risponde à i bisogni di i nostri citadini cù i nostri cumuni di distrittu. A cosa principale quì hè di fà valutazioni di danni rapidamente è di risponde à i bisogni alimentari, di rifugiu è di riscaldamentu di i nostri citadini. Speremu, continueremu a nostra lotta inseme prima è dopu à u terrimotu. Seremu cù i nostri citadini. U nostru statu ùn mai piglià a so manu fora di i nostri citadini quì è noi guarì i feriti di tutti i 85 milioni Düzce inseme. A lotta contru i terrimoti hè impurtante quant'è a lotta contru u terrurismu. hà utilizatu e so dichjarazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*