E relazioni inter-city seranu cunsolidate in İzmir

E relazioni trà e cità seranu rinfurzate in Izmir
E relazioni inter-city seranu cunsolidate in İzmir

L'eccitazione di a 7a Assemblea Generale di l'Assemblea Regionale è Locale Euro-Mediterranea, chì serà ospitata da İzmir u 8-13 di nuvembre, hè stata presa. I membri di l'assemblea, chì sò ghjunti à Izmir per l'Assemblea Generale, anu enfatizatu l'impurtanza di a riunione. "Per questi dui ghjorni, Izmir serà a capitale di u dialogu lucale in u Mediterraniu", disse Joseph Canals Molina, Sicritariu Generale di MedCities.

A 13ª Assemblea Generale di l'Assemblea Regionale è Locale Europa-Mediterranea (ARLEM), chì hè stata creata per incuragisce a cuuperazione di i guverni lucali in u nordu è u sudu di u Mediterraniu, principia dumani (7 nuvembre). L'assemblea generale chì si terrà in İzmir Özdere durà dui ghjorni.

I membri di u cunsigliu chì sò ghjunti à Izmir per l'Assemblea Generale anu enfatizatu l'impurtanza di a riunione. U Sicritariu Generale di a Rete di Cities Mediterranean (MedCities) Joseph Canals Molina hà dettu chì a 13a Assemblea Generale di l'ARLEM hè un signu chjaru chì, malgradu e sfide, a cuuperazione lucale è regiunale hè à l'agenda è hè necessariu più chè mai. Molina hà cuntinuatu: "ARLEM hè stata fundata tredeci anni fà in Barcelona è ci sentimu assai vicinu à questa urganizazione di quale simu membru fundatore. Presidente di MedCities in u Parlamentu Tunç Soyer è u so impegnu cù e relazioni mediterranee rinforza u rolu di MedCities in ARLEM è trasmette un forte missaghju di dialogu è di cuuperazione. Duranti sti dui ghjorni, Izmir serà a capitale di u dialogu lucale in u Mediterraniu. Semu fieri di sustene questi sforzi ". disse.

U scopu hè d'alzà a voce di e autorità lucali è regiunale.

Unione per u Mediterraniu (UpM) Vice Sicritariu Generale Dr. Abdelkader El Khissassi hà dichjaratu ch'ellu crede chì a riunione serà produtiva. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir è Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di a Rete di Cità di u Mediterraniu (MedCities) sottu u tettu di ARLEM Tunç Soyer S'exprimant qu'il serait honoré de rencontrer Khissassi, Khissassi a déclaré : « L'ARLEM et l'UpM collaborent depuis longtemps pour renforcer la dimension locale et régionale du partenariat euro-méditerranéen et pour élever la voix des collectivités locales et régionales dans le regione mediterranea. U nostru scopu generale hè di creà un spaziu pacificu, stabile è sicuru ".

Bakoyannis: A riunione rapprisenta un grande passu

U sindaco di Atene, Costas Bakoyannis, hà dettu chì l'iniziativi cun un putenziale cusì grande per avvicinà e cità mediterranee più vicinu, megliu è più avanti sò incuragisce. "A riunione rapprisenta un passu maiò per rinfurzà u dialogu puliticu è a cooperazione interregionale intornu à e trè spiagge di u nostru mare cumunu, rinfurzendu i prucessi demucratici inclusivi è cunsulidà e cità resistenti in u Mediterraniu, soprattuttu in questi tempi di crisa è turbulenza", disse Bakoyannis.

Ci sò ancu riunioni di panel.

In a riunione si terrà a riunione di panels nantu à "Città inclusive è resistenti in u Mediterraniu" è "Azzione climatica in u Mediterraniu". Inoltre, "l'ecosistemi di l'innuvazione è e start-ups in u Mediterraniu cum'è un modu per sbarazzarsi di a crisa COVID-19", "settore di servizii è turismu" seranu trà i temi impurtanti di a riunione. In u scopu di a riunione, serà ancu tenuta una cerimonia di premiazione di l'imprenditorialità lucale in u Mediterraniu, induve l'applicazioni sò state fatte da Izmir.

43 membri da 80 paesi

L'ARLEM riunisce 43 membri è 80 osservatori da 2 paesi di l'UE è di u Mediterraniu. I membri di l'ARLEM sò ufficiali eletti cù l'autorità regiunale o lucale. ARLEM hà membri di e municipalità di Selçuk, Melikgazi, Mersin, Sarıçam, Balıkesir, chì rapprisentanu a Turchia, da u Partner Mediterraniu. İzmir hè un membru di ARLEM chì rapprisenta MedCities da a quota di l'Unione Europea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*