EGİADAnitkabir Visita da

Anitkabir Visita da EGIAD
EGİADAnitkabir Visita da

Gazi Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a Republica di Turchia, hè statu cummemoratu cù bramosu è gratitùdine in u 84 anniversariu di a so morte. EGİAD Alp Avni Yelkenbiçer, presidente di l'Associu di i ghjovani d'affari di l'Egeu, hà dettu ancu: "Cummoremu u nostru Gran Antenatu cun rispettu è gratitùdine in l'anniversariu di a so morte". U missaghju di Yelkenbiçer hè u seguitu: "Cummemurà u Fundatore di a nostra Republica, Mustafa Kemal Atatürk, in u 84 anniversariu di a so morte, cun rispettu è gratitudine. L'enfasi di Atatürk nantu à l'indipendenza, a demucrazia è a mudernità per generazioni hè stata una guida per tutti noi. Cuntinueremu à pruducia è à l'esportazione per elevà a Republica ch'ellu ci hà lasciatu à u livellu di e civilizazioni cuntempuranee.

Rimarchendu chì Atatürk hè unu di i rari è unichi cumandanti è dirigenti chì sò ghjunti in u mondu, Yelkenbiçer hà enfatizatu chì Atatürk vivrà in u core di a nazione turca per sempre è hà dettu: "A lotta di Mustafa Kemal Atatürk, a visione chì hà presentatu. include una visione di u mondu chì va oltre l'età. Avemu da travaglià incansablemente per piglià u nostru paese à u più altu livellu in a razza di a civilizazione è u sviluppu pruteggendu e reliquie di Atatürk. Cum'è i rapprisentanti di u mondu cummerciale, hè a nostra prumessa à u nostru Babbu ".

Yelkenbiçer, chì hà dichjaratu ch'elli ùn lasciaranu micca i passi di Atatürk, chì hà sappiutu unisce tutte e forze di u paese contr'à i nemici è hà scrittu cumu u destinu di una nazione pò cambià in a storia mundiale, hà dettu: "Noi è e generazioni prossime faremu. travaglià senza stop per fà avanzà u nostru paese. Cù sti sentimenti è pinsamenti, cum'è u mondu cummerciale turcu, una volta di più enfatizà a nostra credenza in u futuru luminoso di u nostru paese è a nostra determinazione per una Turchia pruspera, è ci prughjemu rispettuosamente davanti à a grande memoria di Great Atatürk.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*