Passu da Emirates per accelerà u check-in à l'aeroportu di Dubai

U passu per accelerà u prucessu di check-in à l'aeroportu di Dubai da Emirates
Passu da Emirates per accelerà u check-in à l'aeroportu di Dubai

Emirates, in partenariatu cù a Direzzione Generale per a Residenza è Stranieri in Dubai (GDRFA), offre avà à i passageri internaziunali l'opzione di accelerà u prucessu di check-in in l'aeroportu accettendu l'usu di a biometria.

L'accordu hè statu firmatu da a Sua Altezza Tenente Generale Mohamed Ahmed Al Marri, Direttore Generale di a GDRFA in Dubai, è Adel Al Redha, Chief Operating Officer di Emirates, in presenza di parechji alti funzionari di i dui lati.

A cullaburazione strategica trà GDRFA è Emirates hè u primu di u so tipu in u mondu è rapprisenta un sforzu per rinfurzà ancu l'esperienze di viaghju innovatori è digitali di i visitatori di Dubai. L'accordu migliurà e prucedure di gestione di i passageri in u Terminal 3 di l'Aeroportu Internaziunale di Dubai è permette un usu più veloce è più efficiente di l'aeroportu per i passageri chì si cunnettanu à i voli di cunnessione è arrivanu in Dubai cum'è destinazione finale.

Sua Altezza Tenente Generale Mohammed Al-Marri hà dettu: "Questu accordu furnisce più servizii per i passageri. Dubai hè una di e destinazioni più attraenti in u mondu è digià in 2022 più di 8 milioni di turisti sò ghjunti in a cità. Cuntinuemu à sustene i nostri partenarii chjave fornendu servizii di u megliu in a classa mentre ci sforzemu per l'eccellenza è l'innuvazione in a custruzzione di a pusizione di Dubai cum'è un centru cummerciale mundiale è destinazione turistica di punta ".

Adel Al Redha hà evidenziatu l'impurtanza è u valore di questu accordu: "Emirates investe continuamente in a migliurà l'esperienza di u cliente è ringraziemu GDFRA per l'espansione di a cullaburazione, a cumunicazione è a coordinazione chì aghjunghjenu un novu valore à i servizii di Emirates è permette à i nostri passageri internaziunali di vola megliu. "

Utilizendu e tecnulugia di ricunniscenza biometrica è a basa di dati biometrica pre-populata di GDRFA per identificà i passageri in parechje località di l'aeroportu, i passageri sò assai più cà i prucessi di check-in, saloni, imbarcu è immigrazione di u Terminal 3 di l'aeroportu di Dubai, postu chì i sistemi di intelligenza artificiale ricunnoscenu e caratteristiche faciale uniche di i passageri. .. ponu andà prestu. è cunnette cù i so passaporti per l'autentificazione immediata. U serviziu, chì finu à avà hè statu utilizatu solu da i residenti di l'UAE è i citadini di i paesi di u Golfu Persicu, serà dispunibule in u 2023 per i passageri stranieri chì furniscenu cunfirmazione ufficiale cù pochi clic via l'app Emirates durante u check-in in self-service Emirates. à i chioschi o à i banchi di check-in Emirates in persona.

I clienti Emirates ponu gode di un viaghju veloce è senza fastidiu in parechje altre manere:

Aduprate l'app Emirates in u mondu sanu

I passageri sò incuraghjiti à scaricà l'app Emirates nantu à u so telefuninu per avè tutte l'infurmazioni di u volu à a so manu. L'utilizatori ponu avà seguità i so bagaglii, riservà è cambià i voli, scaricate carte d'imbarco digitale per a maiò parte di e destinazioni, verificate chì pasti seranu servuti à bordu, riservà u serviziu di chauffeur, è ancu preselezzione è pianificà i filmi per fighjà. -volo divertente ghiaccio.

Check-in in u mondu sanu

Tutti i passageri ponu check-in in linea direttamente à emirates.com 48 ore prima di a partenza. Cù pochi clicchi, ponu sceglie u so postu è u pranzu preferitu è ​​prufittà di l'aghjurnamenti di l'ultima minuta. À l'aeroportu, hè faciule fà caccià i vostri bagaglii à i banchi di cuntrollu di bagaglii speciali è scaricate a vostra carta d'imbarcu digitale.

Consegna di bagagli a sera prima di u viaghju

I passageri ponu check-in è abbandunà i so bagaglii à l'aeroportu 24 ore prima di a partenza se partenu da Dubai, o 12 ore prima di a partenza per i voli di i Stati Uniti è di Tel Aviv, è dopu ghjunghje à l'aeroportu è procedenu direttamente à u cuntrollu di l'immigrazione.

Serviziu di check-in in casa

A verificazione cù Emirates da u cunfortu di a vostra casa hè un serviziu Emirates offertu da DUBZ in Dubai è Sharjah. Mentre l'agenti DUBZ cumplettenu u prucessu di check-in in a casa di u cliente, l'hotel o l'uffiziu è consegnanu i so bagaglii à l'aviò, i passageri anu un tempu piacevule per u restu di u ghjornu è poi passanu rapidamente per l'aeroportu. Riservà è pagà per u serviziu almenu 24 ore prima di a partenza è u check-in à l'aeroportu finu à sei ore prima di a partenza.

Chioschi di check-in self-service in Dubai

I chioschi di check-in self-service di Emirates sò una opzione rapida è faciule in l'Aeroportu Internaziunale di Dubai. I passageri ponu seguità l'istruzzioni nantu à u toccu kiosk o cuntrullà u toccu kiosk cù u so telefuninu per compie u prucessu di check-in. Hè ancu pussibule di utilizà una zona speciale per vede a strada, sceglite un postu è lascià i bagaglii se avete verificatu in linea.

Beneficiate di e migliori soluzioni biometriche in Dubai

In u 2023, i passageri di l'Emirates puderanu permette l'usu di a biometria in i chioschi di check-in self-service di Emirates o in i banchi di check-in di Emirates in persona cun un clic di l'app Emirates. Questu assicurarà chì sempre godenu di servizii senza cuntattu è veloci in parechje locu in a Terminal 3 di l'Aeroportu Internaziunale di Dubai - u desk di check-in, i saloni, i dipartimenti di imbarcu è immigrazione sò dotati di innovazioni biometriche chì risparmianu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*