A "Fiera di a Vita Accessibile è u Cumitatu di Sensibilizazione" principia u 1 di dicembre

A Fiera di a Vita Senza Barriere è u Summit di Sensibilizazione principia in dicembre
A "Fiera di a Vita Accessibile è u Cumitatu di Sensibilizazione" principia u 1 di dicembre

A Fiera di a Vita Senza Barriere è u Summit di Sensibilizazione, chì serà ospitu da u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali sottu l'auspici di a Presidenza di a Republica di Turchia, si terrà à l'Expo Center d'Istanbul u 1-4 dicembre 2022. U primu "Piano d'Azzione Naziunale per i Diritti di e Persone cù Disabilità" serà annunziatu in u prugramma in u quale assisteranu u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Ministru di a Famiglia è i Servizii Sociali Derya Yanık.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Famiglia è di i Servizii Suciali, l'Apertura di a Fiera di a Vita Senza Barriere è u Summit di Sensibilizazione si terrà u 1 di dicembre cù a participazione di u Ministru di a Famiglia è i Servizi Suciali Derya Yanık. U 2 di dicembre, cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, serà annunziatu u primu "Piano d'Azione Naziunale per i Diritti di e Persone cù Disabilità".

"U Documentu di Visione Unhindered hè previstu per esse implementatu cù piani d'azzione"

In a so dichjarazione, u Ministru Derya Yanık hà dichjaratu chì a "Fiera di Vita Accessibile è Summit di Sensibilizazione", chì hè urganizata per minimizzà l'ostaculi in l'accessu di l'individui disabili è anziani à a salute, a riabilitazione è l'assistenza prufessiunale, è per cuntribuisce à a so integrazione in tutti. i duminii di a vita suciale, riuniscerà tutti l'individui disabili cù attori pertinenti di u settore.

Ricordendu chì a Visione senza Barriere, chì serà a roadmap di Turchia finu à u 2030 in u campu di a disabilità, hè stata annunziata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan in u ghjornu internaziunale di e persone cù disabilità l'annu passatu, u ministru Yanık hà dettu chì u documentu preparatu da piglià L'opinioni di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche rispunsevuli hè "Società inclusiva è accessibile". sottu 8 rubriche cum'è "Prutezzione di i diritti è a ghjustizia", ​​"Salute è Benessere", "Educazione inclusiva", "Sicurezza ecunomica", "Vita Indipendente". , "Disastru è Emergenza Umanitaria" è "Implementazione è Monitoraghju" target è 31 spazii d'azzione.

U Ministru Yanik hà dettu:

"Cù u nostru travagliu 2030 Unhindered Vision, chì presenta ciò chì deve esse fattu legalmente, istituziunale è praticu per tutti i partiti, cù un approcciu basatu in diritti è inclusivi, revelemu a visione di Turchia per diventà una sucità induve e persone disabili ponu realizà u so potenziale cum'è uguali. citadini. Hè previstu di implementà u Documentu di Visione Unhindered cù piani d'azzione. In questu cuntestu, avemu urganizatu 13 workshop cù a participazione di rapprisentanti di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche pertinenti è l'urganisazioni non governamentali chì operanu in u campu di a disabilità, è per via di i feedback ricevuti da i participanti in questi workshop, avemu preparatu u Naziunale. Pianu d'Azzione per i Diritti di e Persone Disabili, custituitu da 2023 attività chì copre l'anni 2025-275. U primu "Piano d'Azzione Naziunale per i Diritti di e Persone cù Disabilità" chì avemu preparatu per realizà a Visione 2030 senza Barriere serà annunziatu da u nostru Presidente à a Fiera di Vita Senza Barriere è Summit di Sensibilizazione. Vogliu chì u nostru Pianu d'Azzione Naziunale sia benefiziu, è speru chì u 3 Dicembre, u ghjornu Internaziunale di e Persone cù Disabilità, portarà à a cuscenza di i diritti è di i prublemi di e persone disabili è di l'accessibilità in u nostru paese è in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*