A pratica chì rassicura e donne in Eskişehir dà un esempiu per a Turchia

L'applicazione chì dà fiducia à e donne in Eskisehir hè un esempiu per Turchia
A pratica chì rassicura e donne in Eskişehir dà un esempiu per a Turchia

A pratica di "Discriminazione Positiva contr'à e Donne in u Trasportu", chì hè stata iniziata da a Municipalità Metropolitana di Eskişehir in 2016 cum'è prima in Turchia, cuntinueghja cù successu per 6 anni.

In stu prughjettu, chì hà iniziatu cum'è una applicazione pilotu nantu à 2016 linee in u 3 è hè validu in tutte e linee in u 2017, i passageri femini ponu scendere da l'autobus induve volenu dopu à 20.00:XNUMX senza aspittà una fermata.

Dichjarà chì u travagliu hè statu realizatu per a prima volta in Eskişehir, u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Yılmaz Büyükerşen, hà dichjaratu ch'ellu vulia ricurdà a pratica una volta di più questu annu, cum'è ogni 25 di nuvembre, è hà dettu: "Ci hè un grande benefiziu suciale, in particulare l'assassiniu. , a viulenza è u fastidiu contr'à e donne.Contra questi avvenimenti trasfurmanti, l'istituzioni pertinenti di u statu duveranu piglià decisioni radicali è mette in pratica subitu. Noi, cum'è guvernu lucale, avemu da travaglià più dura per sviluppà pratiche è prughjetti chì furnisceranu discriminazione positiva à e donne. Cum'è a Municipalità Metropolitana, furnimu servizii di cunsulenza psicologica, legale è di salute à e donne gratuitamente in u nostru Centru di Cunsigliu è Solidarietà di e Donne. Nisun locu hè sicuru induve e donne ùn si sentenu micca sicuru. Ùn duvemu mai scurdà di quessa ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*