U periodu di viaghju senza cuntattu hà iniziatu in Eskişehir cù Eskart Virtual è Carta di Creditu

U periodu di viaghju senza cuntattu hà iniziatu in Eskisehir cù Eskart Virtual è Carta di Creditu
U periodu di viaghju senza cuntattu hà iniziatu in Eskişehir cù Eskart Virtual è Carta di Creditu

Una nova era hà iniziatu in i tram è l'autobus preferiti da decine di millaie di citadini ogni ghjornu in Eskişehir. Annunziendu l'innuvazioni in u sistema da i so cunti di e social media, a Municipalità Metropolitana hà annunziatu chì da u 15 di nuvembre, u periodu di viaghju senza cuntattu cù Virtual Eskart è carta di creditu / debitu in u trasportu publicu hè cuminciatu.

L'infrastruttura è i dispositi di u Sistema Elettronicu di Cullezzione di Tariffe sò stati rinnuvati da a Municipalità Metropolitana è i sviluppi tecnologichi sò stati inclusi in u sistema. Cù u novu sistema, l'accessibilità diventa più faciule, è da u 15 di nuvembre, i passageri puderanu prufittà di u trasportu publicu senza bisognu di una carta fisica. A Municipalità Metropolitana, chì hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu da u so contu di rete suciale è hà spartutu i dettagli nantu à u so situ web, in u scopu di u sistema rinnuvatu, Bigliettu QR unicu in u trasportu publicu, Bigliettu d'imbarcu 2-3-4-5, Virtual Eskart è QR Code / NFC è carte di debitu / creditu senza cuntattu di tutte e banche. Hà dichjaratu chì u periodu di viaghju hà cuminciatu cù

Dichjarà chì u novu sistema aumenterà l'accessibilità è i citadini ponu fà tutte e transazzione senza bisognu di un centru fisicu o di un puntu di carica, u direttore generale di ESTRAM Hakan Murat Bayındır hà dichjaratu chì a visa è a carica di equilibriu pò esse fatta facilmente via ESTRAM Mobile. Fornendu infurmazioni nantu à l'innuvazioni, Bayındır hà dettu: "Semu ancu entusiasmati di u novu sistema chì avemu travagliatu dapoi un bellu pezzu, in l'aspettattivi di i nostri citadini. Pensemu chì u sistema, chì porta assai innovazioni, facilità e transazzione di i nostri citadini, in particulare quelli chì utilizanu smartphones, in u trasportu publicu. Per dà infurmazione nantu à u novu sistema, prima di tuttu, i nostri passageri puderanu viaghjà senza contactless creendu e so carte virtuale senza bisognu di un Eskart fisicu. Grazie à l'applicazione ESTRAM Mobile chì avemu aghjurnatu, hè permessu di passà scannendu i codici emessi da i validatori cù u telefunu cù l'opzione Pay with QR Code, o semplicemente scannendu u telefuninu à u validatore senza mancu bisognu di fà questu. Telefoni abilitati per NFC. Inoltre, una altra innuvazione chì pensemu chì parechji di i nostri citadini utilizanu hè u viaghju cù carte di creditu è ​​di debitu. Grazie à stu sistema, puderemu aduprà carte di creditu è ​​di debitu senza cuntattu, chì sò adattati à a nostra vita, soprattuttu durante u prucessu di pandemia. I nostri citadini puderanu prufittà di u trasportu publicu per avè a so carta senza cuntattu letta da u validatore, senza bisognu di un Eskart fisicu o di a nostra applicazione mobile ". Dichjarà chì u prucessu di carica di visa è equilibriu pò ancu esse fattu via ESTRAM Mobile grazia à u sistema, Bayındır hà dettu chì crede chì u novu sistema furnisce una grande comodità à u trasportu publicu urbanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*