A mostra "Camicie di preghiera" hè stata aperta in Gaziantep

Dual Shirts Exhibition aperta in Gaziantep
A mostra "Camicie di preghiera" hè stata aperta in Gaziantep

Sottu l'auspici di u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, Gaziantep Metropolitan Municipality and Culture Inc. A mostra Dual Shirts hè stata aperta in cuuperazione cù

L'illuminista Ayşe Vanlıoğlu è u calligrafu Dr. E camicie, in quale versi è preghiere sò scritti in stili Cel-i Sülüs, Kufic è Rik'a, da l'artisti chì si sò riuniti sottu a coordinazione di Mehmet Vanlıoğlu, sò esposti in l'antica Sinagoga.

A mostra serà aperta à i visitori trà 25:30 è 11.00:16.00 u XNUMX-XNUMX di nuvembre.

In più di formi geomettichi nantu à i cammisi è motivi significativi cum'è a felicità Kaademi, u sigillo di Süleyman, Zülfikar è Tulipanu, parechji motivi di l'arti islamiche nantu à i cammisi chì i sultani ottomani portavanu per parechje ragioni cum'è a vittoria di a guerra, essendu prutetti da i periculi. è truvà guariscenza, i Ci sò sharifs è suras.

A mostra, chì include repliche di camicie di sultan, Camicie Kaside-i Bürde è camicie di design speciale, hè stata esposta à l'esteru in Giappone, Germania, Albania è Bosnia-Erzegovina, è hè stata aperta à u publicu in Erzurum, Ankara, Kars, Bursa, Mardin. è Kayseri in Turchia. .

U pruprietariu di l'esposizione Calligrapher Dr. In u so discorsu di apertura, Mehmet Vanlıoğlu hà dichjaratu chì, ancu s'è e cammisa di preghiera anu aspetti chì preservanu u so misteru, sò estremamente impurtanti in quantu à mette in luce a cultura, a credenza è u spiritu di a storia è i gloriosi antenati, è hà dettu: "In più di u fattu. chì i cammisi sò ambasciatori culturali, anu una impurtanza unica in quantu à l'arte è l'estetica. Hè un ducumentu storicu in quantu à revelà a vita suciale è culturale di u periodu, chì mostra u livellu righjuntu in l'arti di a calligrafia è l'illuminazione cù i scritti è l'ornamenti nantu à e cammisa. Si crede chì prutege a ghjente chì porta da u malu ochju è ogni tipu di malatie è guarisce diverse malatie, è ancu svolge una funzione impurtante in quantu à furnisce cunsulazione è motivazione à quelli chì portanu cum'è una biancheria intima, facendu sentenu. più sicura. Stu tipu di camicie sò dispunibuli in tutte e società in diversi formati è forme, perchè e persone sò create debuli, volenu rifuggià in un portu sicuru in casu di periculu ", disse.

U Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport Muhittin Özbay hà dettu: "Se circhemu un futuru, duvemu abbraccià u nostru passatu è vede quellu futuru", è cuntinuò cù e seguenti parolle: "Anecdotes sò state scritte accantu à a cammisa:" Prima di l'Islam, ". dopu à l'Islam, Seljuk, Ottumanu,' avemu ghjuntu à sta data. Semu una nazione chì sopravvive cù e preghiere è hè nutritu da e preghiere. Dicemu sempre chì simu i figlioli di quella nazione ; Ch'Allah piaghi da u malu ochju. Chi diu ti benedica. Chì Diu vi dà bona salute. Avemu sempre partitu cù preghiere in modu chì a nostra gloriosa bandiera ferma sempre in u celu, è queste preghiere saranu sempre in i nostri cori ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*