A disoccupazione aumenta in a pupulazione ghjovana, a disoccupazione hè di novu in doppia cifra

A disoccupazione aumenta in a pupulazione ghjovana A disoccupazione di novu in doppia famiglia
A disoccupazione aumenta in a pupulazione ghjovana, a disoccupazione hè di novu in doppia cifra

L'statistiche di a forza di travagliu per settembre 2022 sò state annunziate da TURKSTAT. U tassu di disoccupazione, chì hè cascatu à un cifri per a prima volta in quattru anni cù 9,8 in Aostu, hà aumentatu da 0,3 punti à 10,1 per centu in settembre. U numaru di persone impiegati diminuite da 54 mila in settembre cumparatu cù u mese precedente è hè diventatu 30 milioni 867 mila persone, mentre chì u tassu di l'impiegu hè diminuitu da 0,1 punti percentuali à 47,6 per centu. U direttore generale di Eleman.net, Özlem Demirci Duyarlar, hà dettu: "U tassu di disoccupazione, chì hè diminuitu cù a participazione di i ghjovani à a forza di travagliu in i mesi passati, hà cuminciatu à risaltà di novu cù l'aumentu di u disoccupazione di i ghjovani. Tuttavia, l'aumentu di u tassu di travagliu inattivu hè statu efficace per aumentà a taxa di disoccupazione à doppia cifra.

Statistiche di a forza di travagliu in Turchia E statistiche di settembre 2022, chì sò regularmente sparte da l'Istitutu Statistiche Turcu (TUIK), sò state annunziate. Sicondu i risultati di l'indagine di a forza di travagliu in famiglia, u numeru di persone disoccupate di 15 anni è più hè aumentatu di 2022 mila persone in settembre 2022 paragunatu à Aostu 120 è hà righjuntu 3 milioni 482 mila persone. Mentre a taxa di disoccupazione era di 8,8% per l'omi, hè stata stimata à 12,8% per e donne. Fighjendu i tassi d'impieghi, hè statu osservatu chì u numeru di persone impiegate hè diminuitu di 2022 mila in settembre di u 54 cumparatu cù u mese precedente è hà righjuntu 30 milioni 867 mila persone, mentre chì a rata di l'impieghi hè stata registrata cum'è 0,1 per centu cù una diminuzione di 47,6 percentu. punti.

A rata di u travagliu inattivu hà aumentatu

Sicondu e statistiche di a forza di travagliu in Turchia di settembre 2022, u tassu d'impiegu trà l'età di 15-24 era 71,3 per centu per l'omi è 30,6 per centu per e donne. Parlendu nantu à i dati TÜİK di settembre 2022, u direttore generale di Eleman.net, Özlem Demirci Duyarlar, hà dettu: "Finu à u mese passatu, a participazione di e persone in a forza di travagliu era in crescita sia cù miglioramenti salariali è diversi miglioramenti in e cundizioni di travagliu di i settori. In fattu, in Aostu, u tassu di disoccupazione hè cascatu à un cifri per a prima volta in quattru anni. In ogni casu, in u risultatu di a recessione in parechji settori è di e misure di cuntrazione ecunomica in fronte à i prublemi di recessione in u mondu, ci sò stati licenziamenti da una banda è u tassu di participazione di a forza di travagliu di u populu da l'altra banda. Parechji settori sò sempre à circà l'impiegati per rializà i so prucessi di cummerciale, ma per via di l'inflazione sperimentata, a ghjente aspetta megliu cundizioni ecunomiche, perchè queste ricerche ùn dà micca una risposta positiva.

A disoccupazione di i ghjovani hè in crescita

TurkStat hà dettu chì a rata di l'impieghi era di 47,6 per centu è a rata di participazione di a forza di travagliu era di 52,9 per centu in settembre. In settembre di u 2022, a forza di travagliu hè aumentata di 67 mila persone cumparatu cù u mese precedente è hà righjuntu 34 milioni 349 mila persone, è a rata di participazione à a forza di travagliu era di 52,9 per centu. A participazione di a forza di travagliu era di 71,3 per centu per l'omi è 35,0 per centu per e donne. U numaru di persone impiegate hè diminuitu di 2022 mila in settembre di u 54 cumparatu cù u mese precedente è hè diventatu 30 milioni 867 mila persone, mentre chì a rata di l'impiegu hè diminuita di 0,1 punti percentuali à 47,6 per centu. Mentre chì sta rata era 65 per centu per l'omi, era 30,6 per centu per e donne. A taxa di disoccupazione trà a pupulazione ghjovana, chì copre u gruppu d'età di 15-24 anni, hà aumentatu di 1,2 punti percentuali cumparatu cù u mese precedente è hè stata efficace per aumentà a disoccupazione per duppià. - figure di novu. U direttore generale di Eleman.net, Özlem Demirci Duyarlar, in quantu à i numeri di disoccupazione crescente, hà dettu: "U mese passatu, Turkstat hà rivisu u tassu di disoccupazione da 9,6 à 9,8. Per quessa, ancu s'è u disoccupazione hè aumentatu da un picculu numeru, hè tornatu à doppiu cifre. A participazione di a forza di travagliu trà a pupulazione ghjovana finu à u mese passatu hà datu a speranza per a diminuzione di i tassi di disoccupazione, ma l'aumentu di u puntu di 1,2 in settembre hè stata di sicuru efficace in a furmazione di figuri di doppia cifra. In più di questu, u fattu chì u tassu di forza di travagliu inattivu, chì hè custituitu da u sottoimpiegu in u tempu, a forza di travagliu potenziale è i disoccupati, hà aumentatu da 0,4 punti à 20,3 in settembre hà ancu affettatu i figuri attuali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*