A Crisa Globale di Fertilizanti pò esse superata cù u ponte di cummerciu Russia-Turchia

A Crisa Globale di Fertilizanti pò esse superata cù u ponte di cummerciu Russia-Turchia
A Crisa Globale di Fertilizanti pò esse superata cù u ponte di cummerciu Russia-Turchia

A causa di a so pusizioni geopulitica è di u cummerciu in corso cù a Russia, Turchia hè un paese candidatu impurtante per una suluzione per superà a crisa di a produzzione di fertilizzanti è a spedizione di materia prima chì hà affettatu negativamente u mondu sanu.

Fertilizanti, chì hè unu di l'impurtanti inputs chì affettanu l'efficienza è a qualità in a produzzione in u settore agriculu, hè diventatu in una crisa glubale per via di prublemi cum'è materie prime, trasporti è spedizioni di gas naturale causati da a guerra Russia-Ucraina.

Dichjarà chì a crisa hà avutu un impattu negativu in u nostru paese, Metin Güneş, presidente di l'Associazione Importatori è Esportatori di Fertilizanti (GUID), hà dichjaratu chì hè pussibule di superà sta crisa cù un ponte cummerciale chì deve esse furmatu trà Russia è Turchia, chì l'attività economica cuntinueghja. Metin Güneş, chì dà infurmazioni nantu à a dimensione di u mercatu di fertilizzanti in u nostru paese, hà dettu: "In 2020, 7.1 milioni di tunnellate di fertilizzanti sò stati utilizati in Turchia. Questa diminuzione hè accaduta per l'aumentu di i prezzi di i fertilizzanti in u mondu. I prezzi di i fertilizzanti anu aumentatu per parechje ragioni cum'è a guerra Russia-Ucraina, a ricuperazione di u prucessu di Covid, l'aumentu di i prezzi di e merci è i costi di trasportu, è i prublemi energetichi. U nostru paese hè statu ancu affettatu negativamente da questa crescita. L'aumentu di i prezzi sò stati osservati trà 200% è 300% in l'ultimi dui anni. Attualmente, i prezzi sò flat, ma ci hè una diminuzione di a dumanda per via di i prezzi elevati in u nostru paese. U cunsumu di fertilizzanti, chì hè diminuitu di 2021% in 15 in Turchia, hè diminuitu di 2022-6% in i primi 25 mesi di 30, secondu i dati di u mercatu attuale.

Turchia pò ghjucà un rolu in superà a crisa

Dichjarà chì i paesi europei sò i più affettati da a crisa di i fertilizzanti, Metin Güneş, presidente di u Cunsigliu di GÜİD; Nutendu chì hè pussibule per a Turchia di ghjucà un rolu attivu in a produzzione è a spedizione di fertilizzanti, chì affetta u mondu, hà cuntinuatu: "Cumu u nostru paese, avemu statu menu affettati da a crisa di i fertilizzanti mentre u nostru cummerciu cù a Russia cuntinua. Attualmente, ùn avemu micca esportazioni di fertilizzanti in Europa. Attualmente, l'Unione Europea prova di superà u prublema di l'offerta è a dumanda di fertilizzanti. Perchè u fertilizante hè un input agriculu impurtante chì affetta u rendiment è a qualità in a produzzione vegetale. Per quessa, u rendiment bassu sperimentatu quandu u rendiment diminuisce ancu attiva l'inflazione alimentaria. Cum'è un paese, vulemu creà un corridor di fertilizante è furnisce u fertilizante in Russia à u mondu sanu. Turchia hè un candidatu impurtante per superà sta crisa per via di a so pusizioni geopulitica è di u cummerciu in corso cù a Russia. S'ellu succede, avemu da furnisce un vantaghju finanziariu à Turchia è prevenemu a crisa di i fertilizzanti ".

Cum'è GUID, seremu in a Growtech Fair cù novi prudutti

Metin Güneş, chì hà dichjaratu ch'elli, cum'è l'Associazione di Produttori, Importatori è Esportatori di Fertilizanti, participanu à a Fiera Growtech dapoi anni è ricevenu feedback pusitivi, hà dettu: "Hè una di e fiere agricule più impurtanti sia in a regione sia in u paese. u mondu, cumpresa l'Europa. Hè una fiera assai successu in quantu à u numeru di visitori è a qualità di a cumpagnia. Ùn ci hè più bisognu di andà fora per scuntrà cumpagnie straniere. Growtech porta cumpagnie mundiali in u nostru paese. Ci hè un pruduttu chjamatu bio stimulant, chì hè statu enfatizatu più recentemente, sia protettivu è nutritivu. In l'ultimi anni, u pruduttu hà righjuntu una dimensione di 2 miliardi di dollari in u mondu. Si distingue cum'è un pruduttu chì furnisce più efficienza cù menu fertilizante. Pudete ancu vede stu pruduttu in i stand in a fiera Growtech.

U numeru di participanti naziunali è internaziunali à Growtech hè in crescita ogni annu.

Growtech, a più grande fiera di l'industria di l'agricultura in serra di u mondu, riuniscerà 20 espositori da più di 600 paesi è più di 120 mila visitatori da più di 60 paesi in Antalya Anfaş Fair Center per a 23a volta u 26-21 di nuvembre. Fiera; I gruppi di prudutti "Sere è Tecnulugie", Sistemi di Irrigazione è Tecnulugie", "Seeding", "Plant Nutrition" è "Plant Protection" accoglieranu i participanti.

Facendu dichjarazioni in quantu à a fiera, Engin Er hà dettu: "A cuntribuzione di a fiera Growtech à u settore agriculu glubale hè enormu. A fiera hè diventata u puntu di scontru di l'espositori è i visitori internaziunali è u settore agriculu internaziunale. I cumpratori internaziunali ponu truvà tutti i prudutti è e soluzioni chì cercanu in Growtech è migliurà u so cummerciu. U numeru di i nostri participanti naziunali è internaziunali cresce ogni annu. In a nostra Fiera Growtech 2022, ci sarà a participazione naziunale da i paesi 6, cumprese l'Olanda, Spagna, Corea di u Sud è Cina, per a prima volta da Germania è Francia.

Quist'annu, a sustenibilità è l'innuvazione in l'agricultura seranu discututi in a fiera.

Nutendu chì a fiera ospitarà diversi avvenimenti, Engin Er hà dettu: "Durante a fiera, i Premii di Innovazione Agricola ATSO Growtech è u Mercatu di Prughjetti di Prughjetti di Selezzione di Vegetti seranu tenuti in cooperazione cù a Camera di Cummerciu di Antalya. Inoltre, quist'annu, in cullaburazione cù u scrittore agriculu Mine Ataman è Growtech, "Agricultura" SohbetOpportunità, tecnulugii agriculi è u futuru di l'agricultura " sohbets succederà. Agriculture SohbetContinueremu à fà dumande nantu à e tecnulugia agricule, cerchemu risposte à e dumande è purteremu novi prospettive ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*