U glaucoma hè a terza causa più impurtante di perdita permanente di vista

Glaucoma A causa più impurtante di a perdita permanente di a vista
U glaucoma hè a terza causa più impurtante di perdita permanente di vista

Acıbadem Ataşehir Hospital Specialist oftalmologia Assoc. Dr. Muhsin Eraslan hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u glaucoma. Specialista Assoc. Dr. Muhsin Eraslan hà dettu: "In un tassu assai altu di u 90 per centu di i pazienti diagnosticati cù glaucoma, nisuna causa pò esse rilevata. Hè cunnisciutu chì u risicu di glaucoma aumenta 7-10 volte in e persone cù una storia di famiglia di pressione oculare. Inoltre, fattori cum'è esse più di l'età di 40, l'usu di cortisone per ogni malatie è traumatismi à l'ochju, chì disturbanu a struttura anatomica di l'ochju, stenosi intraoculare, ristrizzione di i camini di flussu in l'ochju per via di cataratta, precedente. cirurgia ochju è a prissioni sanguigna cresce u risicu di glaucoma.

Specialista in oftalmologia Assoc. Dr. Muhsin Eraslan hà dettu: "U glaucoma à angolo apertu ùn mostra micca sintomi finu à l'ultima tappa in un tassu assai altu di 90 per centu di i pazienti. U narrowing di u campu visuale hè u sintumu più tipicu. In ogni casu, postu chì u campu visuale si ristretta gradualmente da a periferia à u centru, hè solu nutatu da u paziente in u periodu tardu. U dulore di l'ochji, u rossu, a visione annebbiata è a sensibilità à a luce sò trà i risultati più impurtanti in u glaucoma à angolo chjusu, chì hè più sintomaticu.

U glaucoma si sviluppa com'è u risultatu di a deteriorazione di l'equilibriu di u fluidu aqueous produttu in l'ochju è abbandunà l'ochju per i picculi canali. U nostru ochju cuntene u fluidu aquoso chì nutre e strutture oculari è hè pruduciutu in rutina à 0.2 microlitri per minutu. Stu fluidu hè ghjittatu da l'ochju simultaneamente in cundizioni normali. In u glaucoma, l'obstruczione si trova in u trattu di u flussu di u fluidu intraocular per causa congenitale o sussegwente. Dunque, a diffarenza di u voluminu si sviluppa in u liquidu pruduttu è u liquidu espulsu. Questa stampa risulta in un incrementu di u voluminu di fluidu in l'ochju, risultatu in un aumentu di a pressione in l'ochju. A pressione aumentata in l'ochji pò ancu causà danni irreversibili à i nervi otticu.

Parlendu cum'è u diagnosticu di glaucoma hè fatta cù un esame oculare detallatu, Assoc Specialist oftalmologia. Dr. Muhsin Eraslan cuntinuò e so parolle dicendu:

"Dopu cuntrollà l'acuità visuale è a cundizione anatomica di l'ochju durante l'esame, a pressione di l'ochju hè misurata cù un tonometru. Allora, cù a prova OCT, hè determinatu se a struttura nervosa in l'ochju hè stata persa o micca. Se u glaucoma hè diagnosticatu, hè classificatu cum'è stadiu iniziale-mediu-avanzatu è a pressione di l'ochju di destinazione hè determinata. Hè estremamente impurtante di creà una pressione di l'ochju di destinazione separata per ogni paziente per ottene risultati efficaci da u trattamentu. Perchè a determinazione rutinaria di u listessu numeru di destinazione per ogni paziente pò purtà à l'aggravamentu di i risultati di glaucoma. Cusì, per esempiu, avemu stabilitu a prissioni sanguigna di destinazione cum'è 18 mmHg per un paziente in u stadiu iniziale, mentre chì targeting sottu à 12 mmHg per un glaucoma in stadiu avanzatu.

Specialista in oftalmologia Assoc. Dr. Muhsin Eraslan, attinendu l'attenzione à u fattu chì l'esame di l'ochju di rutina ùn deve mai esse interrotta da u periodu neonatale per u diagnosticu precoce, spiega stu prucessu cum'è seguente:

"Glaucoma pò esse vistu micca solu in adulti, ma ancu in i zitelli. Per quessa, l'esame di l'ochju di rutina deve esse fattu à l'età di 1 à 6 anni, è ancu à u 1.5u è 3 mesi dopu a nascita. Da l'età di 3 à l'età adulta, l'esame deve esse cuntinuatu ogni annu. In particulare in e persone di più di 40 anni, a prova per a pressione intraoculare elevata è i difetti di u campu visuale causati da u glaucoma furnisce ancu un grande vantaghju in termini di diagnosi precoce ".

Ancu s'ellu u trattamentu di glaucoma ùn pò micca furnisce una ricuperazione completa, u dannu à u nervu otticu pò esse firmatu, cusì a cundizione attuale di l'ochju pò esse cunservata. U scopu di u trattamentu hè di mantene a pressione intraocular sottu à un certu livellu. Specialista in oftalmologia Assoc. Dr. Muhsin Eraslan hà dichjaratu chì e gocce intraoculari applicate in a prima tappa sò efficaci in a maiò parte di i pazienti, è hà dettu: "Tuttavia, in certi pazienti, una riduzzione sufficiente di a pressione intraoculare ùn pò esse ottenuta cù u trattamentu di goccia è l'aumentu di a perdita di u campu visuale. In tali casi, l'intervenzione laser hè l'opzione, è in i casi induve stu metudu ùn hè micca efficace, i metudi chirurgici sò usati.

Assoc. Dr. Muhsin Eraslan cuntinua:

"Grazie à l'evacuazione di l'eccessu di fluidu cù intervenzioni chirurgiche, a pressione in l'ochju hè ridutta. Cusì, l'effettu dannusu di a pressione nantu à u nervu otticu hè eliminatu. Ancu se a cirurgia di glaucoma minimamente invasiva reduce a pressione intraocular da 25-35%, questu ùn hè micca abbastanza in certi pazienti. In tali casi, a trabeculectomia o a cirurgia di drenaje di glaucoma hè applicata. Oghje, i risultati assai riesciuti sò ottenuti da i metudi laser è chirurgici; i pazienti ponu sbarazzarsi di gocce oculari chì anu bisognu à aduprà per a vita. Sempre chì ùn hè micca troppu tardi per u trattamentu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*