A mostra "Gavur Mahallesi" di Güneştekin apre e so porte

Gunestekinin Gavur Quartiere Mostra Porte Acti
A mostra "Gavur Mahallesi" di Güneştekin apre e so porte

A municipalità metropolitana di Izmir hà apertu e porte di a mostra "Gavur Mahallesi", induve l'artista maestru Ahmet Güneştekin riunisce tutte e tracce di u scambiu di pupulazione è u prucessu di migrazione cù u so arte. Sottulineendu chì Güneştekin hà lasciatu tracce universale cù i so opere à a ceremonia d'apertura, u presidente Tunç Soyer"Cum'è İzmir, seremu sempre fieri di accoglie queste tracce permanenti", disse.

A mostra "Gavur Mahallesi" di u famosu artista Ahmet Güneştekin hè stata aperta cù l'ospitu di a Municipalità Metropolitana di İzmir. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà assistitu à l'inaugurazione di a mostra, chì hà scontru cù l'amatori d'arte in u Kültürpark Atlas Pavilion. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, è ancu l'ex Vice Primu Ministru Mehmet Şimşek, Kadıköy U sindaco Şerdil Dara Odabaşı, l'artista Ahmet Güneştekin, figure prominenti di u mondu di l'arte, a pulitica è l'affari turcu, rapprisentanti di a stampa naziunale è lucali, ambasciatori, capi d'associazioni è organizzazioni non governative è parechji amanti di l'arte anu participatu.

"Seremu sempre fieri di accoglie queste tracce permanenti"

Parlendu à a ceremonia di apertura di a mostra, u presidente Tunç Soyer"Ahmet Güneştekin ci hà fattu tutti sentu ch'ellu hè un artista universale. In a so mostra, u tema di a memoria occupa un postu impurtante in u so arte. Infatti, campemu in una tale età di rapidità chì; Vivemu cum'è se a vita principia è finisci cun noi. In ogni casu, s'ellu ùn rinfrescemu micca a memoria daretu, ci hè u risicu di ripetiri i sbagli chì avemu fattu. Per ellu, a memoria hè una cosa assai preziosa. Soprattuttu s'ellu si ricorda è rinfriscà a memoria cù l'arti, allora lasciate tracce assai più permanenti. Ahmet Güneştekin hè un artista universale è un artista chì lascia impressioni durabili. Ciò chì rende un artista universale hè a cuscenza è u curagiu. Ci hè troppu di elli. Hè per quessa ch'ellu hè un artista universale. Ma ciò chì rende veramente universale hè chì l'arti di u so travagliu hè interpretatu da ogni spettatore à a so manera. Ellu disse chì l'opere sò a pruprietà di tutta l'umanità. Hè esattamente ciò chì ci sentimu. Tuttu ciò chì l'arte hè a nostra. Tutti l'avemu sensu cù i nostri sentimenti. Semu assai fieri di accoglie Ahmet Güneştekin. Cum'è İzmir, seremu sempre fieri di accoglie queste tracce permanenti ".

"Izmir era u locu chì hà riempitu più a mo stanza di memoria"

Cuntendu a storia di Gavur Mahallesi in u discorsu d'apertura di a mostra, Ahmet Güneştekin hà dettu: "In ogni locu chì porta u vostru arte hè u mo quartieru, a mo famiglia. A storia di l'arrivu di Gavur Mahallesi in Izmir hà pigliatu forma esattamente 2 anni fà in a stanza di u nostru presidente Tunç. Nisuna mostra ordinaria vene quì. Perchè sta geugrafia era una di e geugrafie più impurtanti in a storia di u paese. Perchè sta geografia hè a geugrafia di u scambiu. Sò un artista è un tistimone di u tempu è aghju u duvere di lascià ogni tistimunianza cù l'arti. E mo sperienze anu lasciatu tracce significative in a mo vita. Aghju trasfirutu sti tracce à u mo arte. Ùn sò mai statu un partitu, aghju preferitu esse indipindenti. Ogni geugrafia significa qualcosa di sfarente per mè è si accumula in a stanza di memoria. İzmir era quellu chì hà riempitu più a sala di memoria è hà lasciatu a so marca. Izmir hè una cità di scambiu. Stu prublema di spustamentu ùn si ferma micca solu quì. Sè vo site brusgiate fureste, hè ancu una migrazione furzata. L'animali chì campanu quì migranu ancu. Ùn hè micca solu una migrazione umana. Ciò chì importa hè ciò chì lasciamu daretu. A cuntribuzione di u Signore President in stu prucessu hè assai impurtante. U ringraziu per u so curagiu, determinazione è fede in u mo arte. Sta mostra hè una mostra assai difficiule. Vi cuntaraghju di e mo opere, ma sentite l'opere stessu, sente e voci, è sente quelli persone chì sò sradicati da e so case è sradicati. I radichi fermanu in a terra è u troncu và. Quelli persone anu sempre e so radiche quì. Spergu chì nisuna geografia umana sperimenti queste tragedie ".

Dopu à a ceremonia di apertura, u presidente Soyer hà visitatu l'esposizione accumpagnatu da Güneştekin. U presidente Soyer hà visitatu l'esposizione in u Pavilion Atlas è a parte di a mostra chjamata "Immigration Road", chì hè stata stallata in u spaziu apertu. Dopu à a mostra chì hà lasciatu a so marca nantu à i ricordi, a cena di gala à a Storia Fabbrica di Gas di Carbone hè stata fatta. À a cena di gala, u coru di scambiu di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà cantatu i canti populari di i dui lati.

Accolta i so visitatori finu à u 5 di marzu

Şener Özmen hè u curatore di a mostra, chì serà presentata à l'amatori di l'arte trà 5-2023 i ghjorni di settimana è 09.00-17.30 u weekend finu à u 10.00 di marzu di u 17.00. A mostra, chì hè stata aperta in cuuperazione cù a Fundazione Güneştekin, mostra installazioni à grande scala, opere video è sculture in quali forme metalliche sò cumplette cù petra. Un libru cumpletu chì serà publicatu da a Fundazione Güneştekin accumpagnà a mostra.

A mostra mette in risaltu a diversità culturale

Ahmet Güneştekin spiega in a mostra chì e pratiche discriminatorii, cum'è in tutti i spustamenti di massa dopu à u scambiu di pupulazione, diventanu più visibili cù l'onda internaziunali di rifuggiati è migranti. U Quartiere Gavur offre l'uppurtunità di capisce l'effetti storichi, culturali è pulitichi di l'esse umanu. Mentre stabilisce una relazione cù a forma, a materia è a superficia attraversu un travagliu multidisciplinariu, crea un spaziu per fighjà u passatu à traversu l'ochji di l'alterità esaminendu u passatu cù u presente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*