İBB Alloca 2023 miliardi 23 milioni di lire per l'investimenti in u sistema ferroviariu 625

IBB Alloca miliardi di milioni di lire di risorse per l'investimenti in u sistema ferroviariu
İBB Alloca 2023 miliardi 23 milioni di lire per l'investimenti in u sistema ferroviariu 625

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu; Introducendu u "Budget d'investimentu è di serviziu 2023", chì hà definitu cum'è "just, disciplinatu, fruttìvule", à u publicu, hà dettu: "In 2023, avemu cuncepitu i nostri rivenuti di u bilanciu totali cum'è 95 miliardi 250 milioni di TL è u nostru budgetu tutale. spese cum'è 115 miliardi 250 milioni TL. In questu casu, anticipemu chì avemu bisognu di 2023 miliardi di lire di finanziamentu per i nostri servizii è investimenti in 20. Calculemu di scuntrà 7 miliardi di lire di questu da i nostri assi di cash è eurobond, è di finanzià circa 13 miliardi di lire per prestitu ". Esprimendu chì Istanbul hè diventatu più forte cù l'investimenti, İmamoğlu hà dettu: "In u nostru budgetu 2023, e spese d'investimentu custituiscenu u 50 per centu di u bilanciu tutale. Attribuendu un totale di 57 miliardi TL à l'investimenti quist'annu, avemu aumentatu u nostru budgetu di spese d'investimentu di 2022 per centu paragunatu à 99. Allora duppiemu. In questu rispettu, vogliu sprimà cun piacè chì u nostru bilanciu 2023 hè un bilanciu d'investimentu, cum'è u nostru bilanciu 2022 ".

Enfatizendu chì anu attribuitu 2023 miliardi 41 milioni di lire per l'investimenti in u sistema ferroviariu, chì copre u 23 per centu di e spese d'investimentu di u 625, İmamoğlu hà dettu: "Vivaremu un annu degnu di a grande svolta chì avemu principiatu in i sistemi ferroviari. U tassu annuale di produzzione di metro chì avemu ottenutu in l'ultimi 3 anni hè un record in a storia di Istanbul. Facemu un compitu senza precedente in u mondu, cum'è custruisce 10 metro à u stessu tempu. Purtemu almenu 25 volte a media di i 4 anni precedenti à a nostra cità. Tuttu chistu succèri perchè mettemu fine à i perdi è travaglià cù un staffu cumpetente è qualificatu. Succece perchè e mani sporche ùn tocanu micca u nostru budgetu, è nisun calculu puliticu hè ombreggiatu ", disse.

Rimarchendu chì invece di trattà cù a realità di u terrimotu, i novi zoni di disastru si vulianu perseguite Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "U so nome hè; Canale Concrete. Ddu canali di cimentu chjamatu Kanal Istanbul hè una grande guerra chì si vulia fà contru à a natura per u prufittu. Ddu freak di cimentu hè un attaccu enormu à e fureste di Istanbul, i zoni agriculi, e risorse d'acqua, u mare, l'aria è a vita naturale. È cum'è cù ogni attaccu contru à a natura per a fine di l'affittu, finisce in dolore è delusione. Nimu hà u dirittu di fà chì Istanbul paghi questi prezzi pesanti ", disse. Dicendu: "A nostra visione di u bilanciu chì aghju prisentatu oghje hè basata nantu à u pensamentu strategicu, u rendimentu orientatu à i risultati è a responsabilità", hà dettu İmamoğlu, "Continueremu à fà chì 16 milioni di Istanbuliti utilizeghjanu tutte e risorse è l'opportunità di sta cità in uguale, ghjustu. è manera equitativa. U nostru budgetu serà ghjustu, disciplinatu è fruttu, è tutti l'Istambuli sperimentanu è sentenu sta abbundanza. Perchè Istanbul hè avà gestitu assai bè. Perchè avà u budget di Istanbul hè in mani sicure. Ùn serà micca persu un centesimu. Nisun centesimu serà vergognatu ", disse.

"Avemu ALLUCATU 23 MILIARDI 625 MILIONI TL DI RISORSE PER INVESTIMENTI IN SISTEMA FERROVIARIO"

Dicendu, "Avemu attribuitu esattamente 2023 miliardi 41 milioni di lire per investimenti in u sistema ferroviariu, chì custituiscenu u 23 per centu di e spese d'investimentu in 625", İmamoğlu hà spartutu l'infurmazioni seguenti: "Vivaremu un annu degnu di u grande sfondamentu chì avemu principiatu in sistemi ferroviari. A rata annuale di pruduzzione di metro chì avemu ottenutu in l'ultimi trè anni hè un record in a storia di Istanbul. Facemu un compitu senza precedente in u mondu, cum'è custruisce 10 metro à u stessu tempu. Purtemu almenu 25 volte a media di i 4 anni precedenti à a nostra cità. Tuttu chistu succèri perchè mettemu fine à i perdi è travaglià cù un staffu cumpetente è qualificatu. Succece perchè e mani brutte ùn tocanu micca u nostru budgetu, è nisun calculu puliticu hè ombra. A quantità di risorse chì assignemu à u trasportu publicu, senza i sistemi ferroviari, hè di circa 17 miliardi di lire. In più, avemu attribuitu un bilanciu di 17 miliardi 583 milioni di lire per a custruzzione di strade, ponti, intersezioni, tunnel, cavalcate, passaggi sotterranei, strade, piazze, boulevards, spiagge è asfaltu. Avemu radduppiatu u nostru budgetu d'investimentu aumentendu u 2022 per centu cumparatu cù u 99. E spese di trasferimentu attuale anu aumentatu da 89 per centu cumparatu cù l'annu precedente è righjunghji 13 miliardi 477 milioni di lire. Cusì, a parte di i trasferimenti currenti da u budgetu era 12 per centu. U nostru bilanciu cunsulidatu questu annu, cumprese İSKİ è IETT, hè di 163 miliardi di lire in totale. In u nostru budgetu cunsulidatu, avemu attribuitu 70 miliardi di lire per l'investimentu questu annu. E nostre filiali anu righjuntu un budgetu tutale di 2023 miliardi TL in 155. In u 2023, gestioneremu un budgetu di 318 miliardi 848 milioni di lire, cumprese e nostre filiali. Un totale di 73 miliardi TL di questu hè u budget d'investimentu. Oghje, vi prisintà un prughjettu di bilanciu chì determina e priorità di Istanbul è i so abitanti è piglia in contu i so bisogni ".

ANNUNCIAU U CUSTU DI UNA SINGULA LINEA STUPATA A IMM: 7 MILIARDI 80 MILIONI LIRA

Dicendu: "Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu principiatu a custruzzione di 10 linee di metro chì avemu pigliatu cum'è fermate, ma vogliu attirà a vostra attenzione à u costu di a so cessazione", İmamoğlu hà dettu: "Daraghju un esempiu nantu à una linea unica. Sò sicuru chì serà abbastanza comprensibile. L'offerta per a linea di metro Ümraniye-Ataşehir-Göztepe hè stata fatta in marzu 2017, è a so custruzzione hà iniziatu in aprile 2017. Tuttavia, sta linea cù una lunghezza tutale di 13 chilometri hè stata firmata u 29 dicembre 2017 in u stessu annu. Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, solu 4 per centu di prugressu fisicu era statu fattu. U prezzu di offerta di sta linea in marzu 2017 era di 2 miliardi 470 milioni di lire. S'ellu ùn era micca firmatu è finitu in u tempu specificatu in u cuntrattu, vale à dì in ferraghju 2020, u costu tutale cumpresa a differenza di prezzu seria 3 miliardi 250 milioni di lire. In ogni casu, in a situazione attuale, u costu tutale hà aumentatu à 10 miliardi 329 milioni di lire, cumpresa a diferenza di prezzu. A diferenza hè di 7 miliardi 80 milioni di lire. Sta diffarenza hè 2 linee Ümraniye-Ataşehir-Göztepe, se pigghiamu u costu cum'è una basa s'ellu hè statu finitu à tempu. Sta diffarenza; Questu hè u costu di a previsione à sta cità. Hè u costu di decide di piglià u metro quandu si alza in a matina è piantà a notte quandu si va à lettu. Sta diffarenza; Questu hè u costu di gestisce sta cità senza pianu, senza prughjettu. A ghjente chì hà criatu sta situazione, a maiuranza di i mo amichi quì cunnosci megliu cà mè. I avvistu di identificà bè quelli indirizzi, di mantenenu sottu à u focu, è di piglià misure per prevene più danni à stu paese in qualunque pusizioni o uffiziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*