İBB hà cummemoratu "Ata" cù canzoni preferite

IBB 'Ancestor Memorizatu cù i so Canzoni Preferiti
İBB hà cummemoratu "Ata" cù canzoni preferite

IMM hà cummemoratu u fundatore di a Republica di Turchia, u grande capu Mustafa Kemal Atatürk, cù un avvenimentu urganizatu in u 84 anniversariu di a so morte. Parlendu à a commemorazione tenuta cù a participazione di u Vicepresidente di u Gruppu CHP Parlamentari Engin Altay è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, Yılmaz Büyükerşen, u presidente İBB. Ekrem İmamoğlu"In u secondu seculu di a nostra Republica, daremu dinò un esempiu à u mondu cù bellezza è bontà. Custruiremu un statu demucraticu è assai forte sottu à u serviziu di citadini uguali è liberi, i nostri citadini è a nostra nazione, travagliendu solu per a so felicità. Capisce è amare Atatürk principia cù a prutezzione di a so fiducia inestimabile, a Republica ". Circa i studienti 1100 chì stavanu in dormitori IMM è ricevenu supportu educativu da l'istituzione anu riempitu a sala è diventenu un cumpagnu in a commemorazione di u 10 di nuvembre. À a notte di commemorazione, Mert Fırat hà parlatu di alcune sezioni di a vita di Atatürk, è Gökhan Türkmen è Melek Mosso anu realizatu u "Concertu di Canzoni Preferite di Atatürk" accumpagnatu da l'orchestra İBB.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà cummemoratu u fundatore di a Republica di Turchia, u grande capu Mustafa Kemal Atatürk, in u 84 anniversariu di a so morte. L'avvenimentu commemorativu tenutu à u Centru di Cungressu di Istanbul; Vicepresidente di u Gruppu CHP Parlamentari Engin Altay, Presidente IMM Ekrem İmamoğlu è u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Yılmaz Büyükerşen. Fatoş Altay è Dr. Mentre Dilek İmamoğlu ùn hà micca lasciatu i so sposi solu à a commemorazione di u 10 di nuvembre, circa 1100 studenti chì stavanu in dormitori IMM è ricevenu supportu educativu da l'istituzione riempianu a sala. Fendu un discorsu dopu un mumentu di silenziu è u cantu di l'Innu Naziunale, İmamoğlu hà dettu: "A Republica di Turchia hè u nostru asset più preziosu. Perchè noi, tutti chì campemu nantu à sta terra, l'avemu stabilitu inseme. L'avemu custruitu à tutti i costi. A Republica hè a luce luminosa à a fine di a strada ch'è no partimu dicendu "o indipendenza o morte". Great Leader Mustafa Kemal Atatürk ci hà dimustratu quella luce. Ci hà unitu. Hà unitu i nostri anziani, antenati, missiavi è nanne. Hè diventatu u nostru capu in a strada di l'indipendenza è a Republica ".

"AMEMU A NOSTRA REPUBBLICA PIÙ CHE MAI"

Enfatizendu chì Atatürk era un capu chì hà dettu: "Per dà a mo vita per u bene di a sovranità naziunale, duverebbe esse un debitu di cuscenza è onore per mè", İmamoğlu hà dettu, "Atatürk. Sta nazione; Ùn ci era più onore in i so ochji chè esse un individuu travagliatore, onestu è bravu. Hè per quessa ch'ellu hè u nostru Gran Leader. Ataturk ci hà dettu; Ùn lasciava micca un insignamentu dogmaticu, regule congelate è stereotipate. À u cuntrariu, ci hà purtatu à marchjà nantu à a strada di a ragione è a scienza. Hà incuraghjitu l'idea per esse libera, a cuscenza per esse libera, è a cunniscenza per esse libera. Hè per quessa ch'ellu hè u nostru grande capu. Capisce è amare Atatürk principia cù a prutezzione di a so fiducia inestimabile, a Republica, senza cundizzioni. Abbracciaremu a Ripublica, a nostra bella Republica, chì avemu principiatu à cuntà per u so centu anni, più forte chè mai ; Cù l'ispirazione chì avemu ricevutu da Atatürk, camminendu fermamente nantu à a strada chì hà tracciatu per noi ... "

"CUSTRUIMU UN STAT DEMUCRATICU È ASSI FORTE"

Dicendu: "In u secondu seculu di a nostra Republica, daremu di novu un esempiu à u mondu cù bellezza è gentilezza", İmamoğlu hà dettu in u so discorsu, "Custruiremu un statu demucraticu è assai forte sottu u cumandamentu di uguali è liberi. i citadini, i nostri citadini è a nostra nazione, travagliendu solu per a so felicità. Inseme, rinfurzeremu è ricustruiremu u sistema u più liberu, u più egualitariu è u più ghjustu in questa geugrafia, cù e so istituzioni è e so regule. Saremu una sucità pacifica è felice chì si fida è si rispettu. In a prisenza di voi è di i zitelli di sta bella Republica di Turchia, cummemurà u grande Atatürk, chì ci hà datu sta fiducia, speranza è curagiu, è sò onoratu di campà in e stesse terre è avè i stessi ideali è valori. cun ellu, cun amore, rispettu è gratitùdine. Babbu, chì a to ànima riposi in pace ".

Dopu à u discorsu di İmamoğlu, i participanti anu dettu à l'audienza alcune sezioni di a vita di Mert Fırat Atatürk. Gökhan Türkmen è Melek Mosso cantavanu i canti chì Atatürk à volte rallegrava è à volte tristi. Ekrem İmamoğluMentre interpretava "Fikrimin İnce Gülü" di Gökhan Türkmen, a so moglia Dr. A sala hà accumpagnatu Dilek İmamoğlu à ballà cù applausi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*