IF Wedding Fashion İzmir hè diventatu u Centru di Moda è Cummerciu

IF Wedding Fashion Izmir hè diventatu u Centru di Moda è Cummerciu
IF Wedding Fashion İzmir hè diventatu u Centru di Moda è Cummerciu

A più grande fiera di vestiti di nozze è vestiti di sera d'Europa, IF Weddding Fashion İzmir, hà datu à i so visitatori l'esperienza di fiera attesa dapoi a pandemia. A fiera, chì impressiona cù i so sfilate di moda, sfilate di moda è avvenimenti, hà ancu cuntribuitu à l'ecunumia di u paese cù e so negoziazioni cummerciale. Mentre a fiera accolta visitatori prufessiunali da diverse cità di Turchia è da u mondu sanu, parechji accordi sò stati firmati cù i cumitati di compra. L'imprese participanti anu evaluatu a fiera è l'interessu di i visitori.

A 16ª IF Wedding Fashion İzmir - Fiera di vestiti di nozze, vestiti è vestiti di sera hè diventata u centru di a moda è di u cummerciu u 22-25 di nuvembre 2022. Organizatu da İZFAŞ in cullaburazione cù l'Associazione di Produttori di Abbigliamento Egeu, ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir, 10 participanti da Turchia è 222 paesi di vestiti di sera, vestiti di nozze, vestiti, accessori è gruppi di prudutti di vestiti per i zitelli anu participatu. A fiera hà accoltu millaie di visitatori prufessiunali domestici è quasi 3 visitatori stranieri da diversi paesi. Ci era un grande interessu in a fiera, induve i disinni chì formanu a moda di u 2023 sò stati presentati per a prima volta cù i so sfilate di moda, sfilate di moda. I rapprisentanti di e cumpagnie chì participanu à a fiera anu dichjaratu ch'elli eranu soddisfatti di l'interessu è evaluate IF Wedding Fashion İzmir.

Emine Yıldırım - Casa di moda Emine Yıldırım

Assistemu à a fiera dapoi 5 anni. Semu una cumpagnia di Izmir è pruducia principalmente per l'esportazione. Dapoi u primu ghjornu chì avemu unitu, vecu chì u numeru di visitori è a participazione internaziunale hà aumentatu. Quist'annu, simu di fronte à un graficu assai più successu in questu sensu. Avemu avutu una fiera piacevule. À u listessu tempu, l'alta qualità di l'imprese chì participanu è l'aumentu di u numeru di espositori è visitatori sò a prova chì simu bè in l'arena internaziunale è chì simu in un bonu postu in cuncurrenza cù fieri internaziunali. Pensu chì a fiera hà una cuntribuzione seria à İzmir è Turchia.

Speck Osmani - Walone

Assistemu à a fiera da Pristina, Kosovo. Avemu participatu cum'è invitati prima, questu annu avemu apertu u nostru stand cum'è espositore. A fiera hè stata assai successu è eccitante per noi. Facemu vestiti di sera è vestiti di nozze, avemu avutu l'uppurtunità di riflette u nostru stile quì. Avemu avutu i clienti da l'Italia, USA, Francia, Arabia Saudita, avemu scontru novi clienti è anu fattu ordini. Semu assai cuntenti, vulemu participà dinò l'annu dopu cù un stand più grande è più bellu.

Tayyar Gunbeyi - Gunbeyi Group

Venemu à sta fiera dapoi 11 anni. Semu assai cuntenti di l'interessu chì avemu ricevutu è di l'accordi chì avemu fattu. A fiera hè andata assai bè per noi. Avemu ancu tenutu i nostri sfilate di moda cù i nostri marchi in a fiera è mostrava i nostri disinni. Ci era l'interessu di i clienti principalmente in u Mediu Oriente è l'Europa, e nostre vendite eranu ancu boni. Venemu à a fiera ogni annu, è continueremu à esse in l'anni à vene.

Turan Aksoy, Yusuf Camöz - Seren Moda

Assistemu à a fiera per a 4a volta questu annu è ricevemu feedback assai pusitivi. Sta fiera ci hà purtatu avanti in termini di livellu in l'anni. Cum'è una marca, pensemu chì avemu aghjustatu culore à a fiera cù a nostra mostra di moda. Mediu Oriente è i paesi arabi mostranu interessu in a nostra marca è disinni, simu una cumpagnia ben cunnisciuta quì. Quist'annu a fiera hè andata assai bè, a nostra sfilata di moda era ancu assai apprezzata. Semu assai piacè di esse à a fiera è l'interessu.

Alper Turan - Ballerina

Avemu assistitu per 4 anni. Semu assai piacè di esse quì, hè una fiera assai successu è di classa mundiale. Se cuntate 5 fieri in questu settore in u mondu oghje, unu di elli seria IF Wedding Fashion İzmir. Ci piace assai, a qualità di u cliente hè ancu assai bona. I nostri venditi sò ancu assai boni è avemu ricevutu assai ordini da l'Europa à l'America, da e repubbliche turche à i Balcani, è avemu fattu accordi preliminari. Continueremu à esse quì da avà.

Erman, Oguz Sumer - Niobe da ASM

Semu una industria chì opera 70% mercatu straneru è 30% mercatu domesticu. Avemu 43 anni di sperienza in l'industria di vestiti da sera. A fiera va bè sia per İzmir sia per u settore. Pensemu chì avemu avutu assai successu. Pudemu cun orgogliu chì i nostri invitati stranieri anu piaciutu assai e nostre cullezzione. Semu in dialogu cù tutti i paesi europei, tutti venenu è mostranu interessu à a fiera. Questu hè assai bellu per İzmir. L'Europa è u mondu anu accettatu sta fiera è İzmir in questu settore. Cum'è una marca da Izmir, simu fieri di sta fiera.

Serdar Cakirli – Torres Cerimonia

Assistemu à sta fiera dapoi 14 anni. Avemu statu in l'industria per quasi 20 anni. Avemu una sperienza antica in a fiera. Travagliemu soprattuttu in Europa. Producemu solu vestiti di matrimoniu. Preparemu diverse cullezzione. Purtemu cullezzione à a fiera cun grande cura è attenzione. Quist'annu, avemu purtatu una cullizzioni di 400 pezzi. Avemu lanciatu a nostra cullizzioni 2022-2023 in questa fiera. Comparatu à l'annu passatu, e nostre visite è e nostre vendite sò più altu. Questu annu hè statu megliu cà l'anni precedenti.

Adnan Canpolat - Carmen

Questa hè a nostra 7a participazione quist'annu. Quist'annu era a megliu fiera in 7 anni. E nostre vendite è i visitatori eranu alti. L'interessu di i nostri clienti europei era intensu, sò venuti delegazioni taliane, portughese è tedesche. L'interessu di i participanti lucali era ancu assai altu. Sò assai più speru per u futuru, l'effettu di a pandemia pare esse finitu, pensu chì i prossimi anni seranu assai più pruduttivi.

Akin Gureler - Gurel Bijouterie

Aghju participatu da u 2013. Avemu avutu una fiera megliu è più pruduttiva questu annu cumparatu cù l'anni precedenti. Avemu fattu boni travaglii in termini di u mercatu domesticu è straneru. Semu cuntenti di a fiera di quist'annu. Avemu pensatu à participà ancu in l'anni dopu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*