UAV, SİHA è İKU seguitanu i terroristi Step by Step

UAV, SIHA è IKU seguitanu i terroristi Passu à Passu
UAV, SİHA è İKU seguitanu i terroristi Step by Step

Sicondu l'infurmazioni cumpilate da u Ministeru di l'Interior da a presentazione di u bilanciu 2023, i terroristi chì sò accaduti da l'operazioni di sicurezza ininterrotte sò seguiti passu à passu cù l'usu efficace di UAV, SİHA è IKU.

In questu cuntestu, UAVs, SİHAs è IKUs volanu 15 ore da u Capu d'annu à u 42 di nuvembre. In u risultatu di a determinazione di u locu in l'operazioni realizate questu annu cù UAV, SİHA è İKU, 285 terroristi sò stati neutralizzati, è 74 terroristi sò stati neutralizzati da u focu direttu SİHA. Inoltre, 26 bunkers sò stati identificati durante l'operazioni.

Cù u sustegnu di UAV, SİHA è İKU, 1631 terroristi sò stati neutralizzati è 269 terroristi sò stati neutralizzati da sparatori SİHA è 536 rifugi sò stati identificati. 52 UAV è IKU, chì 107 sò armati, sò in l'inventariu.

Ci sò 52 UAV, 107 di i quali sò armati, è 3 mila 446 mini-UAV drones in u corpu di a polizia, a gendarmeria è a guardia costiera, è 306 mini-UAV drones sò previsti per esse acquistati in u futuru.

Hè destinatu à aghjunghje 2023 IKU più à l'inventariu di a Direzzione Generale di Sicurezza in 1.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*